Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Zoals ik eerder had aangegeven heb ik vanavond op deze pagina een mogelijkheid geschapen om je naam, telefoonnummer en eventueel begeleidend commentaar achter te laten.

Binnenkort is er voor diegenen die op de lijst staan een mogelijkheid om de lijst gemaild te krijgen. De lijst is primair bedoeld voor noodgevallen, maar het staat een ieder vrij om in het commentaar op te nemen dat je ook als hulplijn gebruikt mag worden.

lezen is toch zo moeilijk

De noodlijst was het idee van .nu (megaheks) uitgewerkt door badnews vervolgens overgenomen door mij. Ik heb wegens tijdgebrek er geen tijd meer voor dus ik gooi in het forum op dat ik een vervanger zoek.

En hop er staat een noodlijst op .nl HADDEN JULLIE NIET EERST EVEN CONTACT KUNNEN OPNEMEN

bewerkt door TeQuila
Geplaatst (bewerkt)
Zoals ik eerder had aangegeven heb ik vanavond op deze pagina een mogelijkheid geschapen om je naam, telefoonnummer en eventueel begeleidend commentaar achter te laten.

Binnenkort is er voor diegenen die op de lijst staan een mogelijkheid om de lijst gemaild te krijgen. De lijst is primair bedoeld voor noodgevallen, maar het staat een ieder vrij om in het commentaar op te nemen dat je ook als hulplijn gebruikt mag worden.

Blijkbaar voor iedereen. De lijst van Tequila kun je via mail opvragen (ooit gedaan, nooit ontvangen), de lijst van Reintje krijg je via een druk op de knop gemaild, zoals ik het begrijp. Het ene wiel is van ijzer, het andere van aluminium. Beide zijn rond en rollen prima.

Wat is hier mis mee? Beide zijn prima initiatieven. Het lijkt me niet zinvol om een flamebait in dit draadje te gaan starten.

bewerkt door camelion
Geplaatst
Eigenlijk wel apart. jullie zitten weer het wiel opnieuw uit te vinden.

Er is al een website met een bestaande database er is een complete database met mensen die op de lijst staat. er zijn query's etc. Ik heb zelfs de oude excel lijsten nog.

Ik lees nu dat reintje er meebezig is??? Geen mail gezien van reintje. krijgen we nu 2 noodlijst versie's?

Erg vreemd.  :wine:

Je hebt een PB van mij ontvangen en nogmaals zonder poespas :yes: neem ik het van je over :wine:

Ruud :(

Geplaatst

Blijkbaar voor iedereen. De lijst van Tequila kun je via mail opvragen (ooit gedaan, nooit ontvangen), de lijst van Reintje krijg je via een druk op de knop gemaild, zoals ik het begrijp. Het ene wiel is van ijzer, het andere van aluminium. Beide zijn rond en rollen prima.

Wat is hier mis mee? Beide zijn prima initiatieven. Het lijkt me niet zinvol om een flamebait in dit draadje te gaan starten.

een wiel blijft ene wiel waar die ook van gemaakt is.

En 2 noodlijsten is een stevige overkill en krijg je verwarring van.

Maar nog steeds een hoop gezeik en geen mailtje van .nl.

Geplaatst
Het zou bijzonder handig zijn als iedereen nou eens rustig afwacht wat er gaat komen, voordat er zo heftig gereageerd wordt. :(

Er wordt veel geroepen, maar er zijn 0 personen die zich hebben aangemeld om even een tekstje te schrijven. :wine:

He Reintje,

Ik wil wel een tekst bedenken, mail of pb ff wat er in moet staan.

mzzl

Geplaatst
een wiel blijft ene wiel waar die ook van gemaakt is.

En 2 noodlijsten is een stevige overkill en krijg je verwarring van.

TeQuila, ik ben het in deze volledig met je eens. Ik weet nog goed, in een grijs verleden...... Geen tijd voor oeverloze discussie.

Toen kwam er een kruimel die het over wilde nemen als er geen ander was :wine:

Toen zei ik dat er een ander was die het wilde doen ... Yesss Me!!!

Toen begon het oeverloze geouwe*oer

Jammer dat het op deze manier gaat :(

Ruud :wine:

Geplaatst

Ik heb dus nu pas door dat het om 2 lijsten gaat. :(

Teq biedt de lijst ter overname aan en een aantal forumleden willen het wel overnemen, waaronder ik dus.

Ik dacht ook dat Teq een keuze had gemaakt....

Dit draadje draait al vanaf december 2003 en ging vanaf bericht 2 over de lijst van Teq.

Ik hoef dus niet al die disclaimers, gewoon jouw nummer tegen mijn nummer :wine:

Geplaatst

Ga een heel stuk met je gevoelens en gedachten mee; er wordt nu spontaan door Reintje een noodlijst voor ons op .nl gezet. Op zich natuurlijk heel fijn dat hij zich zo spontaan aanbied en ook gelijk de uitwerking realiseert. Dit hadden anderen, waaronder ikzelf ook wel willen en kunnen doen. Reintje heeft de mogelijkheid om alles centraal op .nl te houden en dat is mij ook wel wat waard.

Dat deze extra noodlijst naast de noodlijst die jij de laatste maanden onderhouden hebt zonder overleg wordt toegevoegd aan .nl is begrijpelijk bij jou wat hard aangekomen. Ik ben er van overtuigd dat iedereen met goede bedoelingen het aanbod van Reintje heeft gestimuleerd. Het is niet de bedoeling geweest om jou te passeren en als dat zo overkomt dan spijt me dat zeer.

misschien dat we a.s. zondag op de Hond een klein :( achterover kunnen slaan.

lteunis

Geplaatst

misschien dat we a.s. zondag op de Hond een klein :( achterover kunnen slaan.

lteunis

Ja gezellig en misschien is de noodlijst wel nodig dan... haaien... reuzemuggen... storm... gezellig!!!

Geplaatst
Op verzoek gedelete

Op wiens verzoek icon14.gif Daar ben ik werkelijk nieuwsgierig naar.

Het mag toch duidelijk zijn waar de noodlijst vandaan komt, en ik kan me daarom niet voorstellen dat .NU nu genegeerd word.

Geplaatst
Op verzoek gedelete

Het mag toch duidelijk zijn waar de noodlijst vandaan komt, en ik kan me daarom niet voorstellen dat .NU nu genegeerd word.

Voordat er weer vervelende insinuaties komen, niet op verzoek van wie dan ook van gc.nl

Geplaatst (bewerkt)
Op verzoek gedelete

Ow niks om nieuwsgierig naar te zijn hoor Ruud.

Ligt een beetje aan mij denk ik. Ben het allemaal een beetje beu, maar dat mocht duidelijk zijn. Ik hoop gewoon dat de lijst niet in 2en valt.

Groetjes Heks

(die net terug is van een maagdje)

*edit* zonder inet logje

bewerkt door MegaHeks
Geplaatst
Op verzoek gedelete

Ow niks om nieuwsgierig naar te zijn hoor Ruud.

Ligt een beetje aan mij denk ik. Ben het allemaal een beetje beu, maar dat mocht duidelijk zijn. Ik hoop gewoon dat de lijst niet in 2en valt.

Groetjes Heks

(die net terug is van een maagdje)

*edit* zonder inet logje

Helemaal mee eens, in 2-en vallen is absoluut een nekslag voor de functionaliteit van de noodlijst.

Ik heb het draadje nu doorgelezen en ik verbaas mij over het gebrek aan coordinatie in dit geheel. Er zijn mensen die het willen overnemen, spontaan ontstaan er pagina's waar de nieuwe noodlijst gaat komen , met de mededeling dat ie dit weekend live kan zijn , terwijl de oude nog gewoon draait ...

Er is geen tot weinig overleg tussen de "oude" en de "nieuwe" noodlijst ...

Zou een kleine chat sessie niet een hoop vergemakkelijken ofzo ?

misschien is dit wel wat Tequila bedoelde in zijn eerste post over de overname "geen zin in oeverloze discussies dus mail me". Blijkbaar is dat niet gebeurd (met uitzondering van biertjuh) en zijn er nu oeverloze discussies ontstaan ...

Vreemd toch he hoe mensen in een mum van tijd kunnen zorgen voor chaos en langs elkaar heen kunnen praten .. Terwijl dat helemaal niet nodig is .. beetje coordinatie is genoeg ..

Mindless

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...