jo-anne Geplaatst 27 maart 2010 Share Geplaatst 27 maart 2010 Ik heb nog wat leuke mysterycaches in Overijssel : Erwtje 185: "Er was eens..." GC1HT90 De Reutekolk GC1HKZC LogiCache "Een nieuwe cache online !" GC1NZ13 Kleurige getallen GC1RM1G En nog wat mooie multi's : Inundatie GCZ3Q0 Stap in de Stal GC1HYAN (erg leuk voor kinderen !) Rondje Oud Borne GC17TF8 Twee emmertjes water halen GC1PXMQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
micro - killer Geplaatst 27 maart 2010 Share Geplaatst 27 maart 2010 Als ik de cache '-Alice in Wonderland' wil aanklikken krijg ik een ongepubliceerde cache ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jo-anne Geplaatst 27 maart 2010 Share Geplaatst 27 maart 2010 Als ik de cache '-Alice in Wonderland' wil aanklikken krijg ik een ongepubliceerde cache ? Cache is er wel, linkje klopt niet... Kijk HIER maar eens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
post@co Geplaatst 27 maart 2010 Share Geplaatst 27 maart 2010 er zitten een aantal foute linkjes tussen, ik ben nu tot aan drenthe met het goed bijwerken. De rest komt morgen/begin volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 28 maart 2010 Share Geplaatst 28 maart 2010 Voor zover ik kan zien is de bookmarklijst ook weer bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeMiXteam Geplaatst 28 maart 2010 Share Geplaatst 28 maart 2010 (bewerkt) Een van de eerste caches van ons was bij De Wijk (Dr.) Landgoed Havixhorst, een wandeling rond het landgoed, waar een (ooievaars)lokkerij bij gevestigd is, ontzettend leuk voor kinderen om te kijken, maar óók om de wp's te zoeken. En hier hebben we er nog eentje, Rondje Ruinen, een fietstochtje rondom Ruinen (Dr.) (kan eventueel ook met de auto, maar is wel lastiger). In de buurt van Hardenberg (Ov.), start op de parkeerplaats van recreatieplas De Oldemeyer, ligt De Haarplas, een multi door een mooi stuk bos, langs De Haarplas, mooie omgeving, niet erg moeilijk, met een goed gevulde ammobox als beloning. 28 maart 2010 bewerkt door BeMiXteam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Eppelkes Geplaatst 28 maart 2010 Share Geplaatst 28 maart 2010 Twee orginele tradjes in Limburg Watersleyerhof & Huize Watersley GC213E2 Stukje wandelen door een prachtig gebied, nagenoeg muggle vrij zoeken, bijzondere orginele uitvoering van een cache, gemakkelijk te vinden, valt echt op, TB's en coins passen er in. Omhoog trampelen GC20P3Q Korte wandeling omhoog met een prachtig uitzicht, nagenoeg muggle vrij zoeken, geen standaard cache, kleine coins passen er in, camouflage - maar dan wel redelijk gemakkelijk te vinden. Frank van De_Eppelkes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 28 maart 2010 Share Geplaatst 28 maart 2010 Is het mogelijk om de notificatie op dit draadje ergens te annuleren? Dit draadje begint wel erg lang te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 28 maart 2010 Share Geplaatst 28 maart 2010 Een van de eerste caches van ons was bij De Wijk (Dr.) Landgoed Havixhorst, een wandeling rond het landgoed, waar een (ooievaars)lokkerij bij gevestigd is, ontzettend leuk voor kinderen om te kijken, maar óók om de wp's te zoeken. En hier hebben we er nog eentje, Rondje Ruinen, een fietstochtje rondom Ruinen (Dr.) (kan eventueel ook met de auto, maar is wel lastiger). In de buurt van Hardenberg (Ov.), start op de parkeerplaats van recreatieplas De Oldemeyer, ligt De Haarplas, een multi door een mooi stuk bos, langs De Haarplas, mooie omgeving, niet erg moeilijk, met een goed gevulde ammobox als beloning. Deze links doen het niet bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 28 maart 2010 Share Geplaatst 28 maart 2010 (bewerkt) En nog een paar traditional's en 1 mistery voor N-Holland: De serie Haven van Huizen; De Phohi Zenders De oude Kerk De Gooische Moordenaar De Vissersbuurt De Botterwerf Het Tolhuisje Vissersvriend - BonusCache Misschien ook wel een tip voor post@co: Je kan de lijst ook 1 keer in dit draadje zetten en die de hele tijd verversen. Anders word het een lang en onoverzichtelijk draadje. 28 maart 2010 bewerkt door Waldio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 28 maart 2010 Share Geplaatst 28 maart 2010 Zegveld, Utrecht een mooie nieuwe wandeling: Zegveld's Eerste: magie in de polder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 28 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2010 Is het mogelijk om de notificatie op dit draadje ergens te annuleren? Dit draadje begint wel erg lang te worden. Rechts bovenaan op dit forum klikken op instellingen. Dan kom je bij je profiel en kan je links in het menu abonnementen en daarna onderwerpen aanklikken. Je krijgt dan een lijstje op welke onderwerpen je per notificatie geabonneerd bent, die je kunt aanvinken om ze te verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 28 maart 2010 Share Geplaatst 28 maart 2010 Rechts bovenaan op dit forum klikken op instellingen. Dan kom je bij je profiel en kan je links in het menu abonnementen en daarna onderwerpen aanklikken. Je krijgt dan een lijstje op welke onderwerpen je per notificatie geabonneerd bent, die je kunt aanvinken om ze te verwijderen. OK gevonden en bedankt. Scheelt weer een berg onnodige mail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 30 maart 2010 Share Geplaatst 30 maart 2010 Van het DCGeopoly meldt ik graag GC1E8EG "DCGeopoly 20: Van oude graven en eeuwige rust" aan. Leuke cacherplaats met regular stache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 31 maart 2010 Share Geplaatst 31 maart 2010 Dit topic loopt een beetje dood. Dus nog even een herhaale oproep. Zeker met de paasdagen in het vooruitzicht. Kom je mooie dingen (lees caches) tegen die ook geschikt zijn voor starters; meldt het dan ff in dit draadje. Met dank namens alle starters (hoop ik...) Er is inmiddels een banner in ontwerp. Met z'n allen maken we er een mooie lijst van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten