de-fam Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 Hallo. Wij zijn bezig met een cache, die afgeleid is van een film. Nou is onze vraag zou het wat zijn ? Hier een link naar de betreffende film.
BigFurryMonster Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 Nou is onze vraag zou het wat zijn ? Je vraag is me niet helemaal duidelijk. Zou wat wat zijn? (ik neem aan dat je al weet of de cache leuk is of niet, aangezien je aangeeft er al mee bezig te zijn)
de-fam Geplaatst 14 maart 2010 Auteur Geplaatst 14 maart 2010 Wij vinden hem leuk, maar wat zouden andere cachers er van vinden, een cache van een relatief onbekende film.
handleiding Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 Wij vinden hem leuk, maar wat zouden andere cachers er van vinden, een cache van een relatief onbekende film. Bijzonder goede film Ik zou zeggen gewoon doen (je kan het niet iedereen naar het zin maken) Succes met het maken waar komt ie te liggen?? (bij welke stad/dorp de eindlocatie hoeft niet hoor [] )
Le Comte Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 Als je hem zelf leuk vind, dan moet je hem maken. Er zullen altijd mensen zijn met een andere smaak die je cache toch niet leuk vinden, maar ook veel mensen die het dan wel leuk vinden. Toch proef ik enige twijfel in je vraag, en dat is geen goed teken. Je moet er zelf zeker van zijn dat het leuk is, en dan hoef je dat hier niet te vragen. Is de cache ook leuk zonder enige kennis van die film?
de-fam Geplaatst 14 maart 2010 Auteur Geplaatst 14 maart 2010 Hij komt te liggen in de grootste zandbak van Nederland, de duinen van Katwijk.
silkwood Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 Ongetwijfeld zullen er meer mensen zijn die de film leuk vinden en dus ook de cache. Persoonlijk vind ik multi die gebaseerd is op een film (zoals The raiders of the lost ark) velen malen leuker dan een mysterie, waarbij de film bij de videotheek gehaald moet worden om de vragen te beantwoorden. Succes!
de-fam Geplaatst 14 maart 2010 Auteur Geplaatst 14 maart 2010 De film hoef je niet te zien, die ga je beleven.
BigFurryMonster Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 Ah! Nu snap ik het. "We zijn bezig met..." slaat op het maken van een cache; niet het oplossen ervan. De kernvraag is bij alle caches: 'gaan mensen hier plezier aan beleven?'. Indien het antwoord ja is, dan ben je een heel eind goed op weg. Voor mezelf stel ik altijd een tweede vraag 'is deze cache origineel?'. Van wat ik uit je berichten lees is het antwoord hierop ook 'ja', aannemende dat er niet al een cache is gebaseerd op die film. Maar ook al is dat zo dan kan deze anders, leuker, origineler of verrassender zijn zodat-ie echt wat toevoegt aan het cache-landschap. Succes met het maken ervan. Het is verslavend!
de-fam Geplaatst 14 maart 2010 Auteur Geplaatst 14 maart 2010 Voor alle duidelijkheid: het wordt geen mysterie, maar een multi van ongeveer 8 km. En inderdaad speelt onzekerheid een grote rol, bij zo'n tocht wil je toch wel dat mensen het naar hun zin hebben, vandaar onze vraag.
wout147 Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 hier een andere cache die onlangs verscheen, film kijken vereist
micro - killer Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 Ik denk dat toch gewoon het belangrijkste is dat cachers het naar hun zin hebben en een mooie wandeling maken!
De Wijngemachtigde Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 "Zou het wat zijn?" Hallo....me dunkt. Mag ik verklappen dat ik de cache proef heb gelopen en dat het absoluut wat IS !! Hierbij dan. Originele waypoints, prachtig gebied, goed verhaal, onderhoudsgevoelig (dat wel), maar meer dan de moeite waard. Ik heb werkelijk genoten van de wandeling en het verhaal waar je in meegenomen wordt. Super. Vanwaar deze onzekerheid? Aanbieden die cache, toestemming is helemaal rond, en de route ook. Die paar typo's zijn eruit gehaald en verder zie ik geen obstakels meer. Gaan met die banaan, mijn zegen heb je (en mijn logje ook al, op blz 45 in het boekje...).
de-fam Geplaatst 14 maart 2010 Auteur Geplaatst 14 maart 2010 Nou Guus als jij het zegt dan laat ik hem van de week online komen
Aanbevolen berichten