meelhopper Geplaatst 13 maart 2010 Geplaatst 13 maart 2010 Hoe kan ik in mapsource een cirkel maken? Een soort gevarencirkel.? Dit om wat zaken uit te proberen met snijpunten e.d.
0 snif&snuitje Geplaatst 13 maart 2010 Geplaatst 13 maart 2010 In de "Eigenschappen van waypoint" vinkje verwijderen van blok "Nabijheid" en daar in het venster een getal in voeren. Let wel, het zijn kilometers. Wil je meters dan moet je niet met een "komma" werken maar met een "punt" b.v. 0.225 km Suc6!
0 meelhopper Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Geplaatst 13 maart 2010 Bedankt voor de snelle en duidelijk oplossing. Zo zullen er nog wel meer handigheidjes in zitten. Maar daar komen we nog wel achter in de loop van de tijd.
0 illi Geplaatst 13 maart 2010 Geplaatst 13 maart 2010 In de "Eigenschappen van waypoint" vinkje verwijderen van blok "Nabijheid" en daar in het venster een getal in voeren. Dit had ik korte tijd geleden nodig en heb dus erg moeilijk zitten doen met allerlei punten uitzetten Weet ook iemand of je dit ook in het veld met je GPS (Garmin Vista HCx) kunt doen? Groeten Illi
0 snif&snuitje Geplaatst 13 maart 2010 Geplaatst 13 maart 2010 Dit had ik korte tijd geleden nodig en heb dus erg moeilijk zitten doen met allerlei punten uitzetten Weet ook iemand of je dit ook in het veld met je GPS (Garmin Vista HCx) kunt doen? Groeten Illi Ik weet niet hoe je dat in de Vista HCx instelt, maar je kan even kijken in het menu die je opvraagt als je een waypoint geselecteerd hebt. Zoek in dat menu naar "Instellen gevarenzone". Dan wijst zich de rest vanzelf! Ik ben in het bezit van een GPSmap 60CSx.
0 topzoekertje Geplaatst 13 maart 2010 Geplaatst 13 maart 2010 Ik weet niet hoe je dat in de Vista HCx instelt, maar je kan even kijken in het menu die je opvraagt als je een waypoint geselecteerd hebt.Zoek in dat menu naar "Instellen gevarenzone". Dan wijst zich de rest vanzelf! Ik ben in het bezit van een GPSmap 60CSx. Klopt, in de Vista HCx werkt dat hetzelfde.
0 illi Geplaatst 13 maart 2010 Geplaatst 13 maart 2010 [inderdaad na even puzzelen wijst het zich vanzelf! Bedankt, ik heb weer wat nieuws geleerd
0 Crankyhenkie Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 In de "Eigenschappen van waypoint" vinkje verwijderen van blok "Nabijheid" en daar in het venster een getal in voeren.Let wel, het zijn kilometers. Wil je meters dan moet je niet met een "komma" werken maar met een "punt" b.v. 0.225 km Suc6! Ik dacht altijd dat je alleen kilometers kon ingeven. Heb ik toch weer wat geleerd! Bedankt daarvoor.
0 topzoekertje Geplaatst 7 september 2011 Geplaatst 7 september 2011 De Oregon 450 heeft die functionaliteit helaas niet. Als vervanger kun je wel de wherigo-geocachingtool van Technetium gebruiken.
Vraag
meelhopper
Hoe kan ik in mapsource een cirkel maken? Een soort gevarencirkel.?
Dit om wat zaken uit te proberen met snijpunten e.d.
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten