Spring naar bijdragen
  • 0

Cirkel Maken In Mapsource

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

In de "Eigenschappen van waypoint" vinkje verwijderen van blok "Nabijheid" en daar in het venster een getal in voeren.

Let wel, het zijn kilometers. Wil je meters dan moet je niet met een "komma" werken maar met een "punt" b.v. 0.225 km

Suc6!

• 0
Geplaatst

Bedankt voor de snelle en duidelijk oplossing.

Zo zullen er nog wel meer handigheidjes in zitten.

Maar daar komen we nog wel achter in de loop van de tijd.

• 0
Geplaatst
In de "Eigenschappen van waypoint" vinkje verwijderen van blok "Nabijheid" en daar in het venster een getal in voeren.

Dit had ik korte tijd geleden nodig en heb dus erg moeilijk zitten doen met allerlei punten uitzetten :thumbup:

Weet ook iemand of je dit ook in het veld met je GPS (Garmin Vista HCx) kunt doen?

Groeten Illi

• 0
Geplaatst
Dit had ik korte tijd geleden nodig en heb dus erg moeilijk zitten doen met allerlei punten uitzetten :dribble:

Weet ook iemand of je dit ook in het veld met je GPS (Garmin Vista HCx) kunt doen?

Groeten Illi

Ik weet niet hoe je dat in de Vista HCx instelt, maar je kan even kijken in het menu die je opvraagt als je een waypoint geselecteerd hebt.

Zoek in dat menu naar "Instellen gevarenzone". Dan wijst zich de rest vanzelf! Ik ben in het bezit van een GPSmap 60CSx.

• 0
Geplaatst
Ik weet niet hoe je dat in de Vista HCx instelt, maar je kan even kijken in het menu die je opvraagt als je een waypoint geselecteerd hebt.

Zoek in dat menu naar "Instellen gevarenzone". Dan wijst zich de rest vanzelf! Ik ben in het bezit van een GPSmap 60CSx.

Klopt, in de Vista HCx werkt dat hetzelfde.

• 0
Geplaatst

[inderdaad na even puzzelen wijst het zich vanzelf! Bedankt, ik heb weer wat nieuws geleerd :dribble:

• 0
Geplaatst

Let wel, het zijn kilometers. Wil je meters dan moet je niet met een "komma" werken maar met een "punt" b.v. 0.225 km

Suc6!

Ik dacht altijd dat je alleen kilometers kon ingeven. Heb ik toch weer wat geleerd! Bedankt daarvoor.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...