gr2 Geplaatst 18 december 2003 Share Geplaatst 18 december 2003 De loglist van Het Kleffe Stel - http://www.xs4all.nl/~mgr/hks-loglist/ - wordt nu toch wel heel sophisticated. Ook bewegingen van travelbugs worden nu bijgehouden. Niet alleen het plaatsen, maar ook het weghalen van TB's. Hulde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 18 december 2003 Share Geplaatst 18 december 2003 Leuke lijst, zo kunnen we tenminste zien dat Barny er niet veel van bakt de laatste dagen :-))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 18 december 2003 Share Geplaatst 18 december 2003 zal z'n teen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 18 december 2003 Share Geplaatst 18 december 2003 Barny had al een Delft-syndroom. Nu ook nog een Zoetermeer-syndroom. Welke plaats volgt? Hij en zijn familie durven zich nauwelijks meer te vertonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 18 december 2003 Share Geplaatst 18 december 2003 Zelfs .com heeft de cachepagina's zover aangepast dat je ook gemakkelijk alles kunt terugvinden van de bugs. GRTZ Kruimeldief Jack and Jill went up the hill and had a lot of fun. Stupid Jill forgot the pill and now they have a son. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mgr Geplaatst 22 december 2003 Share Geplaatst 22 december 2003 Het toevoegen van TB's aan de HKS-database is puur handwerk (net als caches trouwens). Uit logjes zie ik of ik er weer eentje toe kan voegen zodat ze verschijnen in de HKS-loglist. Mocht iemand merken dat ik er een gemist heb, staat het vrij om bij hetkleffestel@xs4all.nl te klagen door een linkje naar die TB pagina op te sturen. . . Gr.M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 27 mei 2004 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2004 De loglist van geocaching.nl ligt er al geruime tijd aan. Hiermee is de cacher aangewezen op de HKS-loglist: http://enschede.xs4all.nl/hks-loglist/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 27 mei 2004 Share Geplaatst 27 mei 2004 De loglist van geocaching.nl ligt er al geruime tijd aan. Gerard, Volgens mijn gegevens is het probleem van de logjes vanmorgen om 8:33 begonnen. Was er in jou beleving al eerder een probleem? Als dat zo is, is er mogelijk iets anders aan de hand en zou ik graag wat meer informatie ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mars Express Geplaatst 27 mei 2004 Share Geplaatst 27 mei 2004 De loglist van geocaching.nl ligt er al geruime tijd aan. Gerard, Volgens mijn gegevens is het probleem van de logjes vanmorgen om 8:33 begonnen. Was er in jou beleving al eerder een probleem? Als dat zo is, is er mogelijk iets anders aan de hand en zou ik graag wat meer informatie ontvangen. Ik mis op ditmoment in elk geval de logs van de 4 caches die we 22-5 in belgie vonden. De logs van de 2 caches die we die dag in Nederland vonden staan er wel in, evenals als de log van een vondst op 25-5. Groet, Marcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mgr Geplaatst 27 mei 2004 Share Geplaatst 27 mei 2004 De HKS-list bevat slechts NL-caches. En ook de (meeste) TB's die daar sinds enkele maanden ooit in zaten. En: De machine staat aan zolang ikzelf ook aan sta... De list was ooit bedoeld als hulpmiddel voor mezelf, toen Dan Miller ermee ophield, maar iedereen kan meekijken. Gr.M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 27 mei 2004 Share Geplaatst 27 mei 2004 Ik mis op ditmoment in elk geval de logs van de 4 caches die we 22-5 in belgie vonden. De logs van de 2 caches die we die dag in Nederland vonden staan er wel in, evenals als de log van een vondst op 25-5. Dit moet je op een later moment even aan Albrt doorgeven. Nu nog even niet, omdat hij heel druk bezig is om de scripts aan te passen aan de veranderde pagina's op gc.com. Mogelijk heeft het iets met het buitenland te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 27 mei 2004 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2004 De loglist van geocaching.nl ligt er al geruime tijd aan. Gerard, Volgens mijn gegevens is het probleem van de logjes vanmorgen om 8:33 begonnen. Was er in jou beleving al eerder een probleem? Ik merkte het pas in de loop van de dag, dus ik kan niet zeggen hoe laat het is begonnen. Nu zie ik ook dat Albrt al een draadje is begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 11 december 2004 Auteur Share Geplaatst 11 december 2004 (bewerkt) Alwéér verbeteringen aan deze realtime loglist. Voor het Cairnteam een onmisbaar hulpmiddel. Hulde! http://enschede.xs4all.nl/services/hks-list.py/loglist 11 december 2004 bewerkt door gr2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mgr Geplaatst 26 december 2004 Share Geplaatst 26 december 2004 (bewerkt) Bah, m´n PC is kapot! Ff geen HKS-loglist etc. dus. Gr.M. 26 december 2004 bewerkt door mgr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 28 december 2004 Auteur Share Geplaatst 28 december 2004 Bah, m´n PC is kapot! Ff geen HKS-loglist etc. dus. Gr.M. <{POST_SNAPBACK}> Een bijzonder ernstige situatie. Het Cairnteam is erg onthand. Wij roepen HKS op de pc snel in orde te maken en de services te hervatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden