Spring naar bijdragen

HKS-loglist


gr2

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het toevoegen van TB's aan de HKS-database is puur handwerk (net als caches trouwens). Uit logjes zie ik of ik er weer eentje toe kan voegen zodat ze verschijnen in de HKS-loglist.

 

Mocht iemand merken dat ik er een gemist heb, staat het vrij om bij hetkleffestel@xs4all.nl te klagen :beerchug: door een linkje naar die TB pagina op te sturen. . .

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
De loglist van geocaching.nl ligt er al geruime tijd aan.

Gerard,

 

Volgens mijn gegevens is het probleem van de logjes vanmorgen om 8:33 begonnen. Was er in jou beleving al eerder een probleem? Als dat zo is, is er mogelijk iets anders aan de hand en zou ik graag wat meer informatie ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De loglist van geocaching.nl ligt er al geruime tijd aan.

Gerard,

 

Volgens mijn gegevens is het probleem van de logjes vanmorgen om 8:33 begonnen. Was er in jou beleving al eerder een probleem? Als dat zo is, is er mogelijk iets anders aan de hand en zou ik graag wat meer informatie ontvangen.

Ik mis op ditmoment in elk geval de logs van de 4 caches die we 22-5 in belgie vonden. De logs van de 2 caches die we die dag in Nederland vonden staan er wel in, evenals als de log van een vondst op 25-5.

 

Groet, Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De HKS-list bevat slechts NL-caches. En ook de (meeste) TB's die daar sinds enkele maanden ooit in zaten. En: De machine staat aan zolang ikzelf ook aan sta...

De list was ooit bedoeld als hulpmiddel voor mezelf, toen Dan Miller ermee ophield, maar iedereen kan meekijken.

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis op ditmoment in elk geval de logs van de 4 caches die we 22-5 in belgie vonden. De logs van de 2 caches  die we die dag in Nederland vonden staan er wel in, evenals als de log van een vondst op 25-5.

Dit moet je op een later moment even aan Albrt doorgeven. Nu nog even niet, omdat hij heel druk bezig is om de scripts aan te passen aan de veranderde pagina's op gc.com.

Mogelijk heeft het iets met het buitenland te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De loglist van geocaching.nl ligt er al geruime tijd aan.

Gerard,

 

Volgens mijn gegevens is het probleem van de logjes vanmorgen om 8:33 begonnen. Was er in jou beleving al eerder een probleem?

Ik merkte het pas in de loop van de dag, dus ik kan niet zeggen hoe laat het is begonnen. Nu zie ik ook dat Albrt al een draadje is begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...