Biegstra Geplaatst 11 februari 2010 Geplaatst 11 februari 2010 Vaak wordt er in puzzels gebruik gemaakt van omzetten van een tekst naar een andere tekst, b.v. door de encryptie die binnen de Geocaching beschrijvingen ook gebruikt wordt (A=N, B=O, C=P enz). Ik jken ook ttoltjes die dit voor je omzetten, b.v. GCTools. Ik ben nu op zoek naar andersoortige verschuivingen, b.v. 1 letter verschuiven (a=b, b=c,) of 3 letter verschuiven (a=d,b=e). Je kunt 25 verschillende verschuivingen. Kent iemand een tooltje waarbij een ingevoerde tekst meteen wordt decrypt in 25 mogelijke verschuivingen?
Powk Geplaatst 11 februari 2010 Geplaatst 11 februari 2010 Vaak wordt er in puzzels gebruik gemaakt van omzetten van een tekst naar een andere tekst, b.v. door de encryptie die binnen de Geocaching beschrijvingen ook gebruikt wordt (A=N, B=O, C=P enz). Ik jken ook ttoltjes die dit voor je omzetten, b.v. GCTools.Ik ben nu op zoek naar andersoortige verschuivingen, b.v. 1 letter verschuiven (a=b, b=c,) of 3 letter verschuiven (a=d,b=e). Je kunt 25 verschillende verschuivingen. Kent iemand een tooltje waarbij een ingevoerde tekst meteen wordt decrypt in 25 mogelijke verschuivingen? Zoiets?
brouwertjes Geplaatst 11 februari 2010 Geplaatst 11 februari 2010 Vaak wordt er in puzzels gebruik gemaakt van omzetten van een tekst naar een andere tekst, b.v. door de encryptie die binnen de Geocaching beschrijvingen ook gebruikt wordt (A=N, B=O, C=P enz). Ik jken ook ttoltjes die dit voor je omzetten, b.v. GCTools.Ik ben nu op zoek naar andersoortige verschuivingen, b.v. 1 letter verschuiven (a=b, b=c,) of 3 letter verschuiven (a=d,b=e). Je kunt 25 verschillende verschuivingen. Kent iemand een tooltje waarbij een ingevoerde tekst meteen wordt decrypt in 25 mogelijke verschuivingen? Deze werkt perfekt: http://www.pgct.nl/
indiana Geplaatst 11 februari 2010 Geplaatst 11 februari 2010 (bewerkt) of deze (tabblad "cipher" kiezen) 11 februari 2010 bewerkt door indiana
silkwood Geplaatst 12 februari 2010 Geplaatst 12 februari 2010 Je kunt ook een draaischijf met twee letterringen maken, kan je hem ook in het veld gebruiken.
Aanbevolen berichten