Spring naar bijdragen

Caches in TomTom formaat (.ov2)


bussie

Aanbevolen berichten

Het wordt al wat duidelijker. Echter die van mij heeft geen WIFI, maar zit gewoon met een snoertje aan de PC.

Als ik 'm dus mee wil nemen onder de dekens, dan heb ik een verlengsnoer van 20 mtr. nodig.    8-))

:lol:

 

Het was natuurlijk een opsomming wat je nog meer kunt doen door in activesync te melden dat je netwerk verbonden is met het internet. Jij bent dan iets beperkter omdat je niet draadloos bent/kunt.

Hetzelfde is trouwens ook mogelijk met Bluetooth. Maar je hebt gelijk. Mijn draadloos geberuen moet je vergelijken met een lange kabel aan de cradle :ph34r:

En om nu direct voor je PC zittend met je PDA het internet opgaan is een vorm van zelfpijniging....

Maar het principe blijft hetzelfde.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blink:Gelijk hedde, kapot gade!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zit zo dat draadke te bekijken en dit is wat iemand anders wilde hebben. Het is zo dat ik coördinaten in een database heb staan. Nu wil ik dat eruit halen en in ov2-formaat eruit gooien. Nu ben ik dus benieuwd hoe het ov2 formaat eruit ziet, de rest kan ik dan zelf. Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit zo dat draadke te bekijken en dit is wat iemand anders wilde hebben. Het is zo dat ik coördinaten in een database heb staan. Nu wil ik dat eruit halen en in ov2-formaat eruit gooien. Nu ben ik dus benieuwd hoe het ov2 formaat eruit ziet, de rest kan ik dan zelf. Alvast bedankt!

bedoel je dat je graag een OV2 file wilt hebben om deze uit elkaar te kunnen peuteren?

 

Hier heb je dan 2 downloadlinks naar een ov2 file van alle caches waar momenteel travelbugs in zitten verstopt. Het zijn er 90 TB's en dus coördinaten. De ene file is orgineel met de GCnummer als waypoint en de ander is de GC nummer gerenamed naar de eerste zoveel karakters van de naam van de cache waar het ligt. Dat zegt mij altijd meer dan al die voor mij gelijke nummers van GC.

 

alle tb's 01-01 orgineel.ov2

 

alle tb's 01-01 renamed.ov2

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blink:Read error: 54 (Connection reset by peer)

One day I will find that peer and reset his connection.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoed dat je checkpoint nog niet gesynchroniseerd heb.

Je moet je eerst registeren bij POIplace

 

Dan moet je de Lijst van beschikbaare POI verversen.

En eventueel synchroniseren.

 

Voor de hele uitleg moet je even hier kijken Checkpoint

 

bij Manual en dan onderin de pagina bij Synchronization.

:lol: Ik moet bekennen dat ik die optie inderdaad wel gezien heb maar ik ben zo iemand die van alles en nog wat download en uitprobeert zonder goed naar de omschrijvingen en/of handleidingen te kijken. Het komt eigenlijk omdat ik al ergens anders ov2-files van flitspalen had gedownload die niet konden worden gekoppeld aan snelheden waardoor ik dacht de files van checkpoint niet nodig te hebben...

 

Ik heb me inmiddels geregistreerd en het boeltje geinstalleerd op de ppc, de geluiden gekoppeld en uitgeprobeerd.

 

En het werkt perfect! :blink: Ik kan niet anders zeggen! :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief: hoe groot moet die .bmp zijn die bij het .ov2 bestand hoort ?

 

(nb: ik heb jouw avatar even geprobeert  B) , maar dan zie ik alleen het gele vierkantje)

72x72

 

Zie voor voorbeelden de zipfile die hier is te downloaden. Daarin heb ik een aantal van de icoontjes die ik gebruik.

 

 

En mijn avatar? Die animated gif? Die is veel te groot ;). En voor TomTom moet het plaatje ofwel icoontje dus een BMP file zijn. En de bmp moet altijd precies dezelfde naam hebben als de bijbehorende OV2 file....

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:Als je 360 graden mist, dan schiet je raak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 years later...

Ja snap ik! Maar ik zie te vaak een forumentry na driftig googlen en dan zie je alleen de vraag. Het antwoord hoort erbij. Ik heb het gemaakt omdat het er nog niet was... Ik ga KML ook nog maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...