Waldio Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 (bewerkt) Dit draadje begon als poll, maar omdat de poll niet meer klopte omdat GC.com hun site weer had aangepast is dit nu een draadje geworden waar je met elkaar kunt discuseren en veranderingen kunt melden. Resultaten van de poll: 25 januari 2010 bewerkt door Waldio
*BaJo* Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 vond de vorige layout beter. allemaal veel te ruim opgezet en er is vanalles zonder kadertjes en daardoor is het er niet beter op geworden.
gandalf 2000 Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 tja,en ook de oude gearchiveerde puntjes komen weer tevoorschijn
edwinsp Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 't Is er wel een beetje onoverzichtelijker van geworden. En jammer dat de grease-monkey scripts niet meer werken. Edwin
Mars Express Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 zijn ze al klaar dan met de veranderingen, of wordt er nog het een en ander aan gc.com getweaked de komende dagen?
DiedB Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 Het is strakker, maar met een klein beeldscherm (<18 inch) is het vreselijk. Bij mij staat alles onder elkaar!
eSeR2008 Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 Gestemd voor "Mooi en strak uitgelijnd", ik zie en of heb (nog) geen probs, met de nieuwe layout, vindt het er duidelijker uitzien.
Ringeling Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 (bewerkt) Er zijn nogal wat reacties op het .com forum Geocaching.com Web Site En het begint allemaal hier met de aankondiging van de wijzigingen. 14 januari 2010 bewerkt door Ringeling
hesselannema Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 voor ik er een menig over geef wacht ik nog ff een weekje.. dan zal het laaste vast wel gefijn tuned zijn
Vasc0 Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 tja,en ook de oude gearchiveerde puntjes komenweer tevoorschijn Wat bedoel je?
Team Professor X Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 En het is erg commercieel geworden onder je GPS devices, of was dat al langer zo? De prijs (niet de mijne) staat erbij en accessoires in de kantlijn. Wel weer een trukje om advertentiekosten te genereren van Garmin.
De Haelder Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 tja,en ook de oude gearchiveerde puntjes komenweer tevoorschijn Wat bedoel je? De gearchiveerde puntjes op de kaart van Nederland komen weer terug. Ik heb hier dat probleem ook, maar volgens mij heeft dat niets met gc.com te maken en wel met gc.nl
Remunj Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 tja,en ook de oude gearchiveerde puntjes komenweer tevoorschijn Wat bedoel je? De gearchiveerde puntjes op de kaart van Nederland komen weer terug. Ik heb hier dat probleem ook, maar volgens mij heeft dat niets met gc.com te maken en wel met gc.nl Inderdaad, ik denk niet dat dat bij .com ligt maar meer bij.nl. Het zal wel druk worden hier in de regio met als al de gearchiveerde caches weer terug op de kaart komen.
gandalf 2000 Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 tja,en ook de oude gearchiveerde puntjes komenweer tevoorschijn Wat bedoel je? De gearchiveerde puntjes op de kaart van Nederland komen weer terug. Ik heb hier dat probleem ook, maar volgens mij heeft dat niets met gc.com te maken en wel met gc.nl het is alleen wel toevallig dat het meestal voorkomt na een update van com.
DiedB Geplaatst 14 januari 2010 Geplaatst 14 januari 2010 En het is erg commercieel geworden onder je GPS devices, of was dat al langer zo?De prijs (niet de mijne) staat erbij en accessoires in de kantlijn. Wel weer een trukje om advertentiekosten te genereren van Garmin. Ja, dat vind ik ook vervelend. Als ik PM-kosten betaal wil ik eigenlijk geen enkele advertentie meer zien!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden