toemass Geplaatst 12 december 2003 Auteur Geplaatst 12 december 2003 Hmmm, nou ik ben benieuwd waar de pijl me heen zal leiden ik rij zo maar eens die kant op, de spits is wel voorbij. Voor het eerst OziExplorer testen
JandeBeHanger Geplaatst 12 december 2003 Geplaatst 12 december 2003 Hoe zo een laptop neem je mee Is dit wel een handige configuratie?
toemass Geplaatst 12 december 2003 Auteur Geplaatst 12 december 2003 Ik rij nu weg, op weg naar DAKLOOS
deBruineBeren Geplaatst 12 december 2003 Geplaatst 12 december 2003 Een beetje laat, maar als je een kaart wil kijk dan eens hier
Gotcha! Geplaatst 13 december 2003 Geplaatst 13 december 2003 Ik weet alleen niet of je met Ozi kunt navigeren. Een beetje pijl of koerswijzer is ook wel handig.Navigation control? Hoezo niet navigeren met Ozi ?? Dat is juist waarvoor dat programma en anderen (SeaClear, WinGps) juist voor geschreven is/zijn. Zeilers zijn daar al 10-tallen jaren meebezig, als toepassing in de auto is het ook gesneden koek. En geocaching, jawel ik neem geregeld de laptop mee, in de rugzak dat wel, en ik heb dan ook een gps-schermpje voor m'n neus. Ja van enige overkill is wel sprake, behalve dan bij het uitzetten waarbij mbv an VisualGPS de accuratesse van je coördinaten enorm verbeterd.
barnold Geplaatst 15 december 2003 Geplaatst 15 december 2003 Hoe is dat nu afgelopen met die rit naar het centrum van utrecht?
toemass Geplaatst 16 december 2003 Auteur Geplaatst 16 december 2003 Op het taxiplatform van Utrecht CS uitgekomen.... Niet de moeite genomen om met laptop en al buiten de auto te gaan zoeken (taxichauffeurs zaten al te claxonneren omdat ik op hun plek had geparkeerd, maar wel de plek bijna bereikt Ik ga wel eens zoeken als ik bij het OV moet zijn, maar test zeker geslaagd!
toemass Geplaatst 16 december 2003 Auteur Geplaatst 16 december 2003 Ja, je hebt alleen maar een uur of twee zoektijd maximaal voordat de accu leeg is Maar de hoeveelheid data op het scherm is volgens mij niet te evenaren met een handheld device
Kruimeldief Geplaatst 17 december 2003 Geplaatst 17 december 2003 Mag je ook geocachen met een toplab? Tuurlijk, ik doe bijna niet anders...... GRTZ Kruimeldief Geen berg te diep, geen dal te hoog, denk ik altijd maar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden