Spring naar bijdragen

Newbie Uit Veendam Zoekt Leuke Multi's In De Omgeving.


Christian

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wij zijn net begonnen met geocaching. De eerste multi (peerdewaske) hebben we gelopen( en gevonden.. Hoera!)

Nu zoeken we nog meer leuke multi caches die geschikt zijn om te lopen met onze dochter van 3, heeft iemand een paar leuke suggesties?

 

Groeten uit Veendam

bewerkt door Christian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

Wij zijn net begonnen met geocashing. De eerste multi (peerdewaske) hebben we gelopen( en gevonden.. Hoera!)

Nu zoeken we nog meer leuke multi caches die geschikt zijn om te lopen met onze dochter van 3, heeft iemand een paar leuke suggesties?

 

Groeten uit Veendam

 

 

Geocaching houd in dat je moet zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een van mijn eerste caches was Marwi 4 De Baggerputtencache (GCP2N4)

Ik vond het een heel leuke korte multi.

Deze cache deed mij beseffen dat er soms heel mooie stukjes natuur zijn op onverwachte plaatsen.

Het was ook een vrij grote cache waar volgens mij altijd wel wat leuks voor de kids in te vinden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij wonen niet bij jou in de buurt en hebben (dus) geen suggesties.

Wel hebben wij ervaring met cachen met een 3 jarig prinsesje. (Inmiddels is ze 4) En zij vindt eigenlijk alles leuk om te doen, zolang ze het fysiek maar aan kan. Micro's vindt ze prima, maar het allerleukst is het natuurlijk als de schatten wat groter zijn zodat ze goodies kan ruilen (we hebben altijd een tasje met wat dingetjes bij ons, zodat ze zelf kan kiezen wat als ruilmateriaal terug wil doen. Tip: het is nu overal opruiming. De tijd om goedkoop een voorraadje aan te leggen. Straks gaat bv bij de Zeeman alles voor de helft van de afgeprijsde prijs....)

Verder vindt ze het extra leuk als er opdrachtjes zijn waarbij ze kan meehelpen zoeken of tellen ofzo. Uiteraard doen routes langs speeltuintjes, hertenkampen, kinderboerderijen enz het altijd goed (maar dat had je zelf ook al bedacht neem ik aan :beerchug: )

 

Veel cacheplezier!

 

Oja, een nachtcache... Onze oudste zoon (13) heeft een paar keer met opa een nachtcache gedaan. Dat heeft wel veel indruk op haar gemaakt en ze zei ook steeds dat ze een nachtcache wilde gaan doen. Met Sinterklaas kreeg ze haar zin: onze jongste zoon had de oudste getrokken met lootje trekken en als suprise een cacheroute in de buurt gemaakt en aangezien het dan al vroeg donker is, hebben we die in het donker gelopen. Mirjam blij, nu had ze een nachtcache gedaan

bewerkt door SixpackNL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens in het Drevenbos, (links als je via de K.A.W. Hoogezand in rijdt). Kindvriendelijk en een leuke niet al te lange multi en een leuke traditional die je dan ook meteen even kan meepakken.

 

Mocht je nog eens in Assen komen... Asserbos en de Stenen van Assen (bij Loon) zijn beiden kindvriendelijke multi wandelingen en niet overdreven lang.

 

 

 

Groeten van dichtbij... :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moi Christian,

 

De caches van Soekeloekie zitten altijd erg goed in elkaar, zijn prachtig uitgevoerd en zijn doorgaans erg kindvriendelijk, ook nachtcache ’t Smokkelpad (GC1A0V4) – de enige nachtcache in dit lijstje.

 

Andere leuke kindvriendelijke multi’s zijn bijvoorbeeld:

’t Blôde Fuottenpaad (GC16R7B)

’t Spinnenweb (GC1533C)

’t Willie Wortelpad (GC1A71K)

De ontdekkingstocht met Abel Tasman (GC1V891)

De Rattenvanger van Sellingen (GC1G6A7)

Drents Amerika (GC1TQRA)

Elk Vogeltje zingt zoals het gebekt is (GC15GA5)

Natuurgebied Ter Wupping (GC1X42K)

Op zoek naar Sneeuwwitje (GC15K3W)

Quite a cache (GC1ZCH0)

smurfencache (GC1YZKY)

Tussen de Venen (GC20GYW)

Zandrivier (GC1TP23)

 

Natuurlijk is het zaak om vooraf zelf te kijken naar de lengte van de caches! Mochten er vragen zijn over één of meerder van deze (of andere) caches, stuur mij rustig een PB en ik zal eventuele vragen graag beantwoorden.

 

Met vriendelijke groet,

Furcas

(Delfzijl)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...