handleiding Geplaatst 24 december 2009 Geplaatst 24 december 2009 (bewerkt) Moest PM bij deze.... 24 december 2009 bewerkt door handleiding
De Wijngemachtigde Geplaatst 24 december 2009 Geplaatst 24 december 2009 Mijn nominatie is zojuist verzonden. Wat een goed idee weer, Lep.
GuitarArnie Geplaatst 24 december 2009 Geplaatst 24 december 2009 Ik vind één ding dan jammer dat als je niet of nauwelijks op het forum komtweinig kans maakt op een nominatie. Het zijn ook meestal dezelfde personen die genoemd worden en geroemd. (en dat is niet eerlijk ;-) ) Mijn idee is dat er achter diversen beeldschermen meer mensen zitten die voor deze nominatie in aanmerking komen. Vriendelijke groet Cornelis. Precies, en daarom heb ik Dalamot genomineerd Nooit op het forum (meer) volgens mij. Top-team, geniale caches, briljante verstopmethoden en gezellig in Woerden's GC-café. Kortom: stemmen op dat team straks!
De Saatjes Geplaatst 24 december 2009 Geplaatst 24 december 2009 Ik begrijp dat je ook meerdere cachers mag nomineren? En moeten het nederlandse cachers zijn? Of mogen buitenlanders ook genomineerd worden? En mogen leden van een team ook genomineerd worden? of alleen het hele team? Als je ook leden mag nomineren, dan mag Joep van Ruud4d ook voorgedragen worden?
Lepman Geplaatst 24 december 2009 Auteur Geplaatst 24 december 2009 Ik begrijp dat je ook meerdere cachers mag nomineren? Meerdere als het een team is wel ja. Meerdere personen/teams niet. Het gaat om wie jij de geocacher van het jaar vindt. En dat kan (moet) er maar 1 zijn En moeten het nederlandse cachers zijn? Ja Of mogen buitenlanders ook genomineerd worden? Nee, voor buitenlanders mag jij een verkiezing organiseren En mogen leden van een team ook genomineerd worden? Ja hoor, wat jij wil. Of alleen het hele team? Nope, wat jij wil. Als je ook leden mag nomineren, dan mag Joep van Ruud4d ook voorgedragen worden? Laten we het maar bij mensen houden
Le Comte Geplaatst 24 december 2009 Geplaatst 24 december 2009 Dus ik mag Anton der Schijn ook niet nomineren?
Lepman Geplaatst 24 december 2009 Auteur Geplaatst 24 december 2009 Dus ik mag Anton der Schijn ook niet nomineren? Uhm... weet ik niet? Waarom denk jij dat het niet zou mogen?
smeule jr Geplaatst 24 december 2009 Geplaatst 24 december 2009 He, lep. Hoe weet ik nou of jij mij al genomineerd hebt?
Le Comte Geplaatst 24 december 2009 Geplaatst 24 december 2009 Dus ik mag Anton der Schijn ook niet nomineren? Uhm... weet ik niet? Waarom denk jij dat het niet zou mogen? Omdat dat een fictief figuur is . Overigens wel met veel Geo d'ors.
Lepman Geplaatst 24 december 2009 Auteur Geplaatst 24 december 2009 Een aardig lijstje al op de 1e dag Vooral ook leuk om de motivatie te lezen bij de nominaties. Bij de uiteindelijke poll zal ik de motivaties vermelden.
Lepman Geplaatst 25 december 2009 Auteur Geplaatst 25 december 2009 De nominaties blijven binnen komen. Of het de Kerstgedachte is weet ik niet, maar erg leuk om te lezen hoeveel cachers er door anderen gewaardeerd worden
Team Firefox Geplaatst 25 december 2009 Geplaatst 25 december 2009 Omdat ik nog nooit over een geocacher heb gelezen welke zuurder is dan GensNet.GensNet loopt altijd te zeiken en te klagen. Lijkt me meer iets voor de Koude Douche Nominatie
Lepman Geplaatst 25 december 2009 Auteur Geplaatst 25 december 2009 Lijkt me meer iets voor de Koude Douche Nominatie Is dit wat?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden