Spring naar bijdragen

Geocacher Van Het Jaar


Lepman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben voor openheid, dus mijn DM ook hier posten:

 

Lepman,

 

Ik zie onze Urker Richard van Urk (RvU) er nog niet bij staan. Ik nomineer hem om 4 redenen: Hij doet alles alleen. Hij maakt geen gebruik van Barny coordinaten. Vanwege zijn alom bekende brandhoutjes (de RvU coins) en last but not least ondanks de enorme hoeveelheid founds, altijd een passende en uitgebreide log maken. Zelfs voor CC's.

 

Greetz

 

Erik

(Dolfin Cacher)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist bericht ontvangen van cobusity.

Hij stelt kostenloos een professionele award ter beschikking voor de winnaar van 'Geocacher van het jaar 2009'!

 

Cobusity, namens mij, alle deelnemers en natuurlijk de winnaar... hartelijk dank! :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist bericht ontvangen van cobusity.

Hij stelt kostenloos een professionele award ter beschikking voor de winnaar van 'Geocacher van het jaar 2009'!

 

Cobusity, namens mij, alle deelnemers en natuurlijk de winnaar... hartelijk dank! :dribble:

 

 

Zal zelf niet in het lijstje voorkomen.. maar ontzettend gaaf dat dat ter beschikking gesteld word..

voor diegene die winnen alvast feli

 

gr jarish

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook erg benieuwd naar de motivaties om iemand nu echt als GEOCACHER boven de rest uit te laten stijgen (voor een jaar dan ).

De motivaties zijn erg verschillend maar in elke is een stuk waardering voor de betreffende cacher te lezen :)

Het varieert van het aantal founds dat iemand heeft t/m de leuke logs die iemand schrijft en hoeveel iemand voor het geocachen gedaan heeft.

Juist die verscheidenheid maakt het leuk maar ook moelijk om te kiezen straks vermoed ik.

 

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We krijgen dus wel te zien wie wie heeft genomineerd en de motivatie daarbij?

Wat er bij de poll komt is:

 

- wie zijn er genomineerd (handig voor 't stemmen ;))

- motivatie waarom deze cachers genomineerd zijn (beeldvorming ter ondersteuning van het stemmen)

 

Maar niet wie er genomineerd hebben, daar zie ik de meerwaarde niet van voor de poll en het kan zijn dat een enkeling dat niet vermeld wil hebben :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle motivatie komt in de poll als toelichting.

Dus ja, het zou iemand kunnen bewegen juiste die genomineerde te kiezen :yes:

 

 

Mijn nominatie gaat naar de Zwiepjes, en waarom:

 

- Hij probeert iedereen, maar dan ook iedereen enthousiast te maken voor het geocachen (zo ben ik er bij gekomen)

- Je kunt hem altijd bellen als je een hint of een tip nodig hebt...Hij belt zelfs nog naar de eigenaar van de cache als hij de cache zelf niet weet

 

En last but not least....

Zijn caches zijn altijd technisch zeer goed uitgedacht (kluis met fietspomp bv en westersebos ) en zijn dus altijd heel verzorgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...