sukor Geplaatst 16 december 2009 Geplaatst 16 december 2009 In het kader van 'Nederland heeft recht op een NL-talig deel' vind ik het prima.Heeft het meerwaarde? Ik denk het niet. Er zijn minimaal 4 fora op geocaching-sites in Nederland dus lijkt me genoeg. Het in contact blijven met iedereen is zowat een dagtaak aan het worden.... forum op geocaching.nl forum op geocaching.com forum op de buren.nl forum op metacaching.nl de Google geocaching-nieuwsgroep MSN Facebook Twitter Hyves Skype de chat op geocaching.nl de chat op de buren.nl het forum op geolol.nl diverse andere prikborden, fora, messengers, chats etc etc we spreken je
Mars Express Geplaatst 16 december 2009 Auteur Geplaatst 16 december 2009 Mars - waarom ga je er van uit dat er een link op de homepagina van gc.nl komt? Nou, er staat al een linkje op de voorpagina naar het Amerikaanse forum. Nu daar ook een Nederlandstalige afdeling bij is gekomen, lijkt het mij wel mooi, compleet en handig om daar ook naar te verwijzen/linken. groet, Marcel.
Waypoint Warrior Geplaatst 16 december 2009 Geplaatst 16 december 2009 Het loopt er lekker toch, niets te vrezen van die amerikanen
Team Noorderlingen Geplaatst 16 december 2009 Geplaatst 16 december 2009 Ik hoop en vrees. Hoop is niets anders dan uitgestelde teleurstelling
Remunj Geplaatst 16 december 2009 Geplaatst 16 december 2009 Ik hoop en vrees. Hoop is niets anders dan uitgestelde teleurstelling Dan hoop ik voor jouw dat je teleurstelling geen overbodige hoop is.
Remunj Geplaatst 17 december 2009 Geplaatst 17 december 2009 Maar van mij mag die verwijzing/aanvulling er wel komen.
Team Professor X Geplaatst 17 december 2009 Geplaatst 17 december 2009 (bewerkt) Dit is toch weer triest, in het eerste opgestarte draadje wordt de Nederlandse reviewer en gc.nl weer eens afgezeken: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=237977 Deze vraag van de broekies had gewoon op het gc.nl forum gesteld kunnen worden. Waarom werd het nieuwe nederlandse achterdeurtje van gc.com hiervoor misbruikt? Inderdaad, die conclusie moest ik helaas ook voor mezelf trekken na het lezen van enkele draadjes gepost door oud-zeer-cachers (en niet alleen de broekies, ook een stijf bevroren Fries kwam lekker met de deur in huis vallen). Lui die je hier allang niet meer ziet of hoort. Erg jammer dat die koeien direct op een gloednieuw forum van .com gelanceerd moesten worden. Zo wordt het nooit wat met een verzamel plaats waar cachers gezellig onderling hun ideeën uitwisselen in een harmonieuze sfeer. Ook leuk voor de nieuwe geocachers die bij g*d niet weten waar al dat geneuzel over gaat! Lekker houden zo en geniet van de sneeuw, want buiten daar gebeurt het 17 december 2009 bewerkt door Team Professor X
GrijsBaard Geplaatst 17 december 2009 Geplaatst 17 december 2009 Ik heb ook maar even gekeken op het .com NL forum. Triest, meer zeg ik er niet over. Ik blijf hier hangen en zo heel af en toe laat ik van me horen.
Icemen4 Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 Snap de ophef niet. Gebruik het forum op .com of niet... Zoals wel vaker, de keus ligt bij jezelf. Lijkt wel of alles tegenwoordig als bedreiging wordt gezien. Persoonlijk zou ik denk ik zelf meer gs gerichte vragen daar misschien posten.grtzz
Team Gelaen Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 zucht. Mischien is het handig(er) om op het NL stuk van het .com forum een link naar hier te zetten
Gast geebheart Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 Zucht wat?? Verklaar je eens nader
Team Gelaen Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 Zucht wat??Verklaar je eens nader Met name de hele discussie, niet iemand zijn/haar opmerkingen in het bijzonder.
Lepman Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 Tja, weer iets voor in de Geocaching-anaalen
Team Gelaen Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 Tja, weer iets voor in de Geocaching-anaalen Als ik dat laatste woord een paar keer lees/hardop uitspreek krijgt het iets ehm raars zeg maar of ligt dat aan mij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden