Spring naar bijdragen

Wandel/fietstochten en caches - Vruchtbare kruisbestuiving?


Aanbevolen berichten

Hey

 

Klein foutje in de logging

 

Groote Peel (8km) is Noord Brabant. Niet Limburg.

 

Verder is 8 zaligheden: Netersel 8 KLM en 8 Zaligheden: Reusel 7 klm. Beide in noord Brabant.

 

Als je een terugkerend event ook mag aanmelden: GOTHeo 20 klm. (als je goed loopt ;-)) Ook in noord Brabant

 

p.s. ik ga dinsdag 't Spoorke lopen in belgie. volgens mij is die ook lang.

p.s2. Wat is de definitie van een wandelcache? Puur de lengte?

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ah,

 

Als we Williii niet hadden :-)

 

Puur de lengte dus.

 

Is het dan niet verstandiger om aan Reintje te vragen of hij die functionaliteit in zijn kaart kan inbouwen? Zoiets van selecteer alle caches >5 klm lengte.

 

Dan heb je ze niet allemaal, maar is de lijst wel completer dan nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

p.s2. Wat is de definitie van een wandelcache? Puur de lengte?

 

Zie de inleiding bij de website in opbouw van Quaerens, waarbij de vrijheid genomen is om enige restrictie aan te brengen in het begrip wandelcaches (op die site!).

 

Het heeft de voorkeur wanneer er niet teveel tijd verloren gaat met het zoeken naar waypoints en/of oplossen van puzzels.

 

Website Wandelcaches

bewerkt door hiker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Is het dan niet verstandiger om aan Reintje te vragen of hij die functionaliteit in zijn kaart kan inbouwen? Zoiets van selecteer alle caches >5 klm lengte.

 

Dan heb je ze niet allemaal, maar is de lijst wel completer dan nu.

 

Dat zit er al in dus... :beerchug:

Laten we eens uitproberen: Selecteer >15km, maar dan mis ik toch caches die nu al wel in die lijst staan, maar waarvan de makers de dingen niet hebben ingevuld. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MM,

 

"zit er al in" :yes: ik geloof dat ik door Williii betrapt ben. Je leert elke dag weer iets bij zeg ik dan maar :D

 

Ik kwam er trouwens achter dat de definitie van Willii en Quarens niet overeenkomt.

 

Quaerens:

`Caches vanaf 5km. Alleen 'simpele' caches zonder uitgebreide puzzels onderweg`

 

Williii

`Een cache-route van minstens 5 km die uitsluitend wandelend kan worden afgelegd. Meestal een multi. Als de route ook per motorvoertuig kan worden gedaan, is het geen wandel-cache. Een fiets mag meestal wel, al is dit door het terrein soms erg lastig.`

 

Williii zou jij 'simpele' caches zonder uitgebreide puzzels onderweg Willen toevoegen aan je beschrijving dan hebben we denk ik een mooie complete beschrijving van `de wandelcache`

 

Goh, na al dit geschrijf over een `wandelcache`heb ik direct zin om er een te lopen. Quaerens, bedankt voor de lijst :beerchug: ik ga hem zeker gebruiken.

 

groet,

Vinnie1

 

P.S. gezien de omschrijving hierboven valt mijn inziens Apekop af, want sommige lopen uren te zoeken naar punt G.

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Williii zou jij 'simpele' caches zonder uitgebreide puzzels onderweg Willen toevoegen aan je beschrijving dan hebben we denk ik een mooie complete beschrijving van `de wandelcache`

 

P.S. gezien de omschrijving hierboven valt mijn inziens Apekop af, want sommige lopen uren te zoeken naar punt G.

 

Goede zaak!

NB. Ik heb Apekop inderdaad ten onrechte opgegeven. Die is wat teveel van het goede om onder de categorie ' wandelcaches' te vallen, alhoewel, wandelen doe je bij die zeker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Williii

`Een cache-route van minstens 5 km die uitsluitend wandelend kan worden afgelegd. Meestal een multi. Als de route ook per motorvoertuig kan worden gedaan, is het geen wandel-cache. Een fiets mag meestal wel, al is dit door het terrein soms erg lastig.`

 

Williii zou jij 'simpele' caches zonder uitgebreide puzzels onderweg Willen toevoegen aan je beschrijving dan hebben we denk ik een mooie complete beschrijving van `de wandelcache`

...

 

Een zinnetje toegevoegd:

'Liefst zonder al te moeilijke puzzels onderweg, zodat er redelijk doorgelopen kan worden.'

Zo goed? :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...