Team Van Stoffelen Geplaatst 7 september 2010 Geplaatst 7 september 2010 Mijn racecoin Red-White-Blue Mini Racer is door de Duitse geocacher Papaguys per abuis meegenomen naar het buitenland. Deze week ontving ik van hem een pb dat hij de cachepagina gelezen had en - oeps - het niet de bedoeling was dat de geocoin in het buitenland zou verdwijnen. De geocoin moet dan ook weer terug. Papaguys heeft aangeboden de geocoin te willen sturen naar een geocacher in Nederland die deze geocoin weer op weg wilt helpen. Als iemand deze taak op zich wil nemen, dan kan contact opgenomen worden met Papaguys via zijn profiel
De Scheertjes Geplaatst 7 september 2010 Geplaatst 7 september 2010 Berichtje gestuurd naar Papaguys.
Team Van Stoffelen Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 (bewerkt) Het is 2011, deze race is afgelopen. Het was een dramatisch jaar, niet alleen voor mijn beide deelnemers die in het niets verdwenen, maar ook en vooral voor de (organisatie van de)race. Toch ga er van uit (wil ik er van uit gaan) dat de prijzenpot op heel korte termijn verdeeld gaat worden. Netjes afronden en het racejaar 2010 verder vooral vergeten. 11 januari 2011 bewerkt door Team Van Stoffelen
AJKwak Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 Nou ik ben er bang voor dat er wat op korte termijn gebeurd.... :no: :no:
Team Van Stoffelen Geplaatst 25 januari 2011 Geplaatst 25 januari 2011 (bewerkt) Op 19 januari heb ik in het draadje Dutch Gecoin 2010 gevraagd of het team zich wil inzetten om meer duidelijkheid te krijgen rond de Dutch Geocoin 2010 en de 12 Provinciën Geocoinrace 2010. In het belang van team, deelnemers en bestellers en zeker niet in de laatste plaats van KarelKraak zelf. Of deze oproep er aan bijgedragen heeft weet ik niet, wel weet ik dat Bert (KarelKraak) een e-mail aan de bestellers van de geocoin heeft gestuurd waarin Bert meer duidelijkheid heeft verschaft en excuses heeft gemaakt voor het ontbreken van communicatie. Dan de afhandeling van de 12 Provinciënrace 2010. Rond dit initiatief is er nog steeds geen communicatie op gang gebracht. Ook een rechtstreekse vraag van mij aan Bert (via k2coins) heeft (nog) geen reactie opgeleverd. Net als in het draadje van de Dutch Geocoin 2010 wil ik eigenlijk aan het team weer de vraag stellen of jullie (ook) hier een rol kunnen spelen. Ik denk dat een nette en snelle afronding van de 12 Provinciën Geocoinrace 2010 in het belang is van alle betrokkenen, zodat iedereen achter deze race-editie een punt kunnen zetten. Vriendelijke groet, Rian (Van Stoffelen Sr) 25 januari 2011 bewerkt door Team Van Stoffelen
AJKwak Geplaatst 25 januari 2011 Geplaatst 25 januari 2011 (bewerkt) Hallo Allemaal na aan leiding van het verloop van de race 2010 heb ik karel kraak een berichtje gestuurd. Dat hij: 1 De prijzen die hij heeft ontvangen moet uit rijken en of aan een deelnemer van 2010 overhandigen zodat hij of zij de taak kan opnemen om alles op de juiste plaats te krijgen en of retour kan sturen naar de recht matige eigenaar. 2 De site http://www.geocoinrace.nl/ uit de lucht te halen I.V.M. vreselijke spam. Punt 2 is nu gebeurd ik ben benieuwd of punt 1 ook loopt in de zin van is er iemand waar contact mee is opgenomen. Of is het gewoon toeval en is mijn mailtje gewoon nooit aangekomen. Dat de site er nu uit licht door andere redenen. IK ben benieuwd of we hier ooit nog wat van horen maar Mensen die een donatie hebben gedaan ik zou zeker ook mijn beklacht doen bij Karel Kraak. (via k2coins) via die weg heb ik het ook geprobeerd en dit is het resultaat MISSCHIEN. Maar verder krijg ook ik geen reactie van Karel. Groeten Alex 25 januari 2011 bewerkt door AJKwak
glennenmaik Geplaatst 25 januari 2011 Geplaatst 25 januari 2011 Maar hij kan nog wel vrolijk gaan geocachen? (heeft een cache van mij gelogd eind van het jaar) Ik vind dat je dan ook de ballen moet hebben om iemand recht in de ogen te kijken en dit keurig af te handelen. Hij kan duidelijk wel online komen dus waarom dan niet afwerken deze rompslomp? Hij maakt hier bepaald geen vrienden mee! Ik wil het best op me nemen (nogmaals zeg ik dit) om het af te werken. Die pot stuurt hij maar op naar mij (hoeft niet eens een begeleidend schrijven bij) En dan zoek ik het samen met bijvoorbeeld de Wijngemachtigde die alles zo keurig had bijgehouden (en nu de race voor 2011 leidt) uit. Ik zou zeggen BERT kom op en "save your head". Wil je ooit nog iemand recht in de ogen aan kunnen kijken tijdens geocachen of een event...
Sivota Geplaatst 25 januari 2011 Geplaatst 25 januari 2011 Gut, ik snap heus wel dat het hoog zit allemaal, maar moet je deze mededeling nu in drie topics neerzetten? Hier hoort het, maar ook in de topics van geocoin 2010 en de geocoinrace 2011?
Ruud4d Geplaatst 26 januari 2011 Geplaatst 26 januari 2011 Maar hij kan nog wel vrolijk gaan geocachen? (heeft een cache van mij gelogd eind van het jaar) Ik weet niet hoe jij geocachen ervaart, maar voor mij is het ontspanning en ik kan er m'n gedachten mee op een rijtje zetten. Het kan zelfs (een beetje) een vlucht uit de realiteit zijn. En gezien de situatie van KarelKraak zou ik denken dat hij het geocachen ook zo ervaart. Ik vind het prima dat hij gaat cachen en de organisatie van het event voor zich uit schuift. Het enige dat ik hem verwijt, is het gebrek aan communicatie. Toch, ook vanaf hier wens ik hem sterkte bij het verwerken van alles wat hem tegen zit. Mede door te geocachen. 2
Lepman Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 Zijn de website en het forum nu definitief offline?
De Wijngemachtigde Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 Daar lijkt het wel op. Ik neem wel aan dat KK er nog bij kan.
Zwervende Uil Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 (bewerkt) Hoi Wijngemachtigde: Ik heb Bert (KarelKraak) van de 2010 race benaderd via PM. Mocht er een reactie komen mag ik dan contact met je opnemen? Mijn idee is namelijk de prijzenpot van 2010 in handen te krijgen en de prijzen alsnog uit te delen of retour te geven aan wie dat wil. Aangezien jij toen alles nauwkeurig hebt bijgehouden en laat zien dat je goed leiding kan geven, dacht ik eraan jou eventueel te benaderen mocht het werkelijk lukken die pot in handen te krijgen. Om alles eerlijk uit te reiken heb ik een second hand nodig in papieren vorm. In afwachting van berichten van KK... Groetjes, Marloes Ik heb inmiddels een brief met gefrankeerde retourenveloppe gezonden naar het adres, waarheen ik mijn munten voor de prijzenpot 2010 had gestuurd. Heb gevraagd de munten weer terug te sturen, omdat ik geen prijsuitreiking meer verwacht. Binnen drie dagen zaten ze in mijn brievenbus. Er is toch nog iets bij de organisatie van 2010, dat werkt. 30 januari 2011 bewerkt door Zwervende Uil
glennenmaik Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 (bewerkt) Vanmiddag na het cachen, heb ik wat bij de deur zien liggen. Mijn verbazing was enorm toen ik munten, wijn en diverse andere zaken aantrof. Binnenkort geef ik het avontuur van de Provincienrace 2010 een welverdiend einde. De prijsuitreiking komt er dus alsnog aan, zodra ik weet wie wat heeft gewonnen (er staat niets meer online) maar dat komt nog! Dankjewel Bert! 30 januari 2011 bewerkt door glennenmaik
glennenmaik Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 Reactie op bovenstaande posts: Zo precies bedoelde ik het nu ook weer niet, maar vind het vervelend dat er niet even een mailtje uit kan maar er wel gelogd kon worden. En ik had in juli meen ik al gemaild. Maar het is Bert in 1 klap vergeven want: Vandaag ontving ik naast mijn voordeur een flinke zak en doos met daarin allemaal coins en een fles wijn. De prijsuitreiking van 2010 zit er alsnog aan te komen! Zodra ik lijsten heb met winnaars en wie al wat heeft toegezonden gehad (maandlog?) kan ik beginnen met uitzoeken hoe en wat. Kan even duren, maar nu weten jullie dat alles wat er over is alsnog uitgedeeld gaat worden. Mensen die hun coin terug hebben getrokken hebben die al retour ontvangen heb ik begrepen. Ik hoop snel aan de prijsuitreiking te kunnen beginnen. Hoe, moet ik nog even bekijken, want ik kan niet alles op gaan sturen. Groetjes!
Aanbevolen berichten