Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Karelkraak maar die laat niets meer van zich horen.

Ja, dat weten we dus al, maar misschien kunnen we hem wat hulp aan bieden.

Glennenmaik bieden wat administratieve hulp aan.

De vraag is of er nog iemand is die verstand heeft van zo'n programma en eventueel wil helpen.

Wat we op dit forum zouden kunnen doen is bijvoorbeeld mooie logs en foto's neerzetten.

Overigens merk ik dat het bijwerken op de site toch wel doorgaat.

Niet in mijn voordeel trouwens, want ik ben met een van mijn racecoins gezakt naar plaats 6 :crybaby:

Geplaatst
De vraag is of er nog iemand is die verstand heeft van zo'n programma en eventueel wil helpen.

Zo te zien is het in PHP geprogrammeerd. Nu spreek ik redelijk PHP, maar voor dat ik beslis of ik mee wil en kan werken, wil ik toch eerste de code zien. Daarvoor heb ik dan inloggegevens of zo van Karel Kraak nodig.

Tc

Geplaatst
Oké het was mij even ontgaan dat het KarelKraak betrof. Sorry.

Je reageert dus op een draadje dat je niet gelezen hebt!! Zoals ik, en met mij vele andere, al eens geschreven hebben, reageren om te reageren.

Wanneer leer je dat als Team member nu eens af, of heb je werkelijk niets anders te doen??

Ruud :crybaby:

Geplaatst (bewerkt)
Karelkraak maar die laat niets meer van zich horen.

Ja, dat weten we dus al, maar misschien kunnen we hem wat hulp aan bieden.

Je kan de site alleen overnemen en helpen als je inloggegevens hebt en daarvoor moet je toch bij diegene zijn die de inlogcodes heeft en dat is volgens mij alleen KarelKraak. En als hij nergens op reageert, ook niet op eerder aanbiedingen voor hulp, wordt het wel erg lastig.

Volgens de statistieken van zijn profiel is hij vandaag om 18.05uur nog ingelogd geweest op dit forum!.

bewerkt door Mon-Roe
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb begrepen dat Marloes van Glennenmaik al even contact gezocht heeft, dat is dus even afwachten.

We bieden hulp aan en dat kan natuurlijk nooit zonder overleg/contact met Karel Kraak.

Misschien kunnen geinteresserden voor hulp bij de site even per PB contact met Marloes zoeken.

Laten we even kijken of we komende maand de boel wat op gang kunnen krijgen.

bewerkt door Sivota
Geplaatst (bewerkt)

Iets wat we hier op het forum kunnen doen en wat mij wel aardig lijkt is dat we foto's van de logs van afgelopen maand hier plaatsen.

Leuke logs kan natuurlijk altijd ook. :crybaby:

Ik weet niet wat Karel nog op kan en gaat pakken, maar we kunnen dat eventueel ook omzetten in de foto van de maand wedstrijd.

(Prijsjes voorlopig geen probleem, kan ik voor zorgen)

Voordat ik doordraaf, ik ben zelf vanaf morgen een weekje weg.

Ik ben benieuwd of jullie als deelnemers mee willen doen en ik merk het wel wanneer ik terug ben.

Dan pik ik het weer op en hoop ik dat het ons lukt om hier toch nog iets leuks van te maken.

Dus: kom maar op met de foto's en logs van juli. (zet erbij door wie de foto is gemaakt)

En mensen in het veld: camera mee voor de verplaatsing van de racecoins van augustus en ga ook wat bonuspuntjes voor de racecoins binnen halen.

Er racen er nog veel.

bewerkt door Sivota
Geplaatst

Ik weet niet of het verstandig is om hier alle foto's te plaatsen.

Ik geloof dat "de website" hier niet blij van wordt.

Geplaatst

Meen je dat BaJo?

Even hardop denken.

Helpen ja, wat leven in de race brengen is hier het streven, maar zomaar overnemen niet.

Mmmm, wat is wijsheid hier?

Oke, zoek ik hier volgende week zelf even contact over.

Geplaatst

Even voor de duidelijkheid

Met website bedoel ik dit forum. Als we heel veel foto's gaan plaatsen weet ik niet of het forum het trekt qua capaciteit.

Ik heb het dus niet over de racecoin site.

Geplaatst
Met website bedoel ik dit forum. Als we heel veel foto's gaan plaatsen weet ik niet of het forum het trekt qua capaciteit.

Aangezien je geen foto's op ons forum kunt uploaden, hoeft 'onze' website deze dus ook niet te leveren. Het enige wat je doet is een linkje opnemen in je bericht, en je eigen browser haalt dan het plaatje ergens van het internet.

Geplaatst (bewerkt)

Oke, begrepen en wie kan daar opheldering over geven?

Er worden toch wel vaker foto's geplaatst?

Denk aan de fotowedstrijd vorig jaar en de foto's in de coindraadjes.

Wat maakt dat er dan nu een overbelasting dreigt?

bewerkt door Sivota
Geplaatst

foto's plaatsen in de draadjes in dit forum levert geen extra belasting op voor de server waar het forum op draait. De foto's worden namelijk bij het lezen van de berichten door je eigen webbrowser van internet geplukt. Het enige nadeel van een berg foto's en zeker in groot formaat is dat het even kan duren voordat het hele draadje ingeladen is. Dit kan voor mensen met een minder snelle verbinding lastig zijn.

Geplaatst
Aangezien je geen foto's op ons forum kunt uploaden, hoeft 'onze' website deze dus ook niet te leveren. Het enige wat je doet is een linkje opnemen in je bericht, en je eigen browser haalt dan het plaatje ergens van het internet.

Was even te laat met typen en daardoor je bericht niet gezien.

Het uploaden van foto's gaat als altijd begrijp ik en geeft geen "overlast" :blink:

Dan zie ik graag de foto's die de deelnemers op de coinpagina hebben gekregen van verplaatsers en die men leuk vindt om te delen.

Volgende week bekijken we of we daar ook, met medeweten van Karel Kraak, een wedstrijd element aan toevoegen.

Al het andere wat de sfeer van de geocoinrace weer verhoogd is eveneens welkom.

Er wordt nog steeds om een puntenklassement geraced.

Ik ben benieuwd :beerchug:

Geplaatst

Geen recente foto, maar wel een leuke.

In februari was de bonusopdracht: foto met vissen.

Team JachT maakte deze foto van mijn Cache a Falling Star racecoin

Cacheafallingstar.jpg

De vissen heten Goud en Zwart :beerchug: en zijn tien jaar oud.

Ik vond het erg leuk dat de bonusopdracht zo letterlijk werd genomen dat mijn coin bij de goudvissen in de kom terecht kwam.

Ik hoop wel dat de vissen het hebben overleefd.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...