walking spirit Geplaatst 21 november 2009 Geplaatst 21 november 2009 Leuk. Ik heb wel weer zin in een race.
patje Geplaatst 21 november 2009 Geplaatst 21 november 2009 Zal eens kijken of ik ook nog ergens een munt of TB kan scoren. Net ook bij de andere race ingeschreven, dus komend jaar al twee races. Ben benieuwd....
delta123 Geplaatst 21 november 2009 Geplaatst 21 november 2009 Zal eens kijken of ik ook nog ergens een munt of TB kan scoren. Net ook bij de andere race ingeschreven, dus komend jaar al twee races. Ben benieuwd.... Het is een geocoinrace dus alleen voor geocoins. Het andere is een TB-race. Natuurlijk wel leuk om met allebij mee te doen.
millieballon Geplaatst 21 november 2009 Geplaatst 21 november 2009 Leuk! Ik ga ook mee doen. We hebben al een coin in Amerika racen, maar in Nederland is natuurlijk nog leuker. Hoop dat er leuke opdrachten bij zitten!
patje Geplaatst 21 november 2009 Geplaatst 21 november 2009 [Het is een geocoinrace dus alleen voor geocoins. Het andere is een TB-race. Natuurlijk wel leuk om met allebij mee te doen. inmiddels is een minicoin ingeschreven, TB zit in de andere. Nu wachten tot het nieuwe jaar. Bij de TB race is ook nog voldoende plaats trouwens
Travel Wolf Geplaatst 21 november 2009 Geplaatst 21 november 2009 Ok, de aanmelding gedaan... nu even kijken welke coins mee gaan doen... Vorig jaar... denk ik niet aan terug... laat ik het zo zeggen... ik was net te goed voor de troostprijs zo ongeveer...
walking spirit Geplaatst 21 november 2009 Geplaatst 21 november 2009 (bewerkt) k Sta nu ook officieel op de deelnemers-lijst. Nu nog even een paar race munten uit de garage kiezen en in de warming-up gooien. 21 november 2009 bewerkt door walking spirit
Ruud4d Geplaatst 22 november 2009 Geplaatst 22 november 2009 De coins zijn besteld. Zodra ze zijn gearriveerd, activeer ik ze en meld ze aan.
Mr.Atari Geplaatst 22 november 2009 Geplaatst 22 november 2009 Mijn coins zijn klaar voor de start... Maar het is me niet helemaal duidelijk waar nou de bijdrage voor coin 2 naartoe moet en hoeveel dat moet zijn...
Lepman Geplaatst 22 november 2009 Geplaatst 22 november 2009 Mijn coins zijn klaar voor de start... Maar het is me niet helemaal duidelijk waar nou de bijdrage voor coin 2 naartoe moet en hoeveel dat moet zijn... Op het forum van de geocoinrace staat hier een onderwerp over. Mijn bijdrage aan de prijzenpot is intussen verstuurd
De Wijngemachtigde Geplaatst 22 november 2009 Geplaatst 22 november 2009 Mijn coins zijn klaar voor de start... Maar het is me niet helemaal duidelijk waar nou de bijdrage voor coin 2 naartoe moet en hoeveel dat moet zijn... Op het forum van de geocoinrace staat hier een onderwerp over. Mijn bijdrage aan de prijzenpot is intussen verstuurd Staat er een adres?
Lepman Geplaatst 22 november 2009 Geplaatst 22 november 2009 Mijn coins zijn klaar voor de start... Maar het is me niet helemaal duidelijk waar nou de bijdrage voor coin 2 naartoe moet en hoeveel dat moet zijn... Op het forum van de geocoinrace staat hier een onderwerp over. Mijn bijdrage aan de prijzenpot is intussen verstuurd Staat er een adres? Nee, dat zou ook niet slim zijn op internet Een PM naar de beheerder (KarelKraak) en je krijgt het adres.
pelley Geplaatst 22 november 2009 Geplaatst 22 november 2009 Zojuist ingeschreven met 1 coin. We doen in ieder geval mee Hopelijk volgt de 2e coin binnenkort...
CCWAM Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Ook CCWAM's SuperSnelleSchaap staat aan de start!
fantje Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Beste allemaal Vorig jaar een coin verplaatst tijdens de race; nu van Sint een nieuwe coin (?) om mee te gaan doen vanuit het hoge noorden. Allemaal veel succes met de race
Aanbevolen berichten