Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zal eens kijken of ik ook nog ergens een munt of TB kan scoren. Net ook bij de andere race ingeschreven, dus komend jaar al twee races. Ben benieuwd....

Geplaatst
Zal eens kijken of ik ook nog ergens een munt of TB kan scoren. Net ook bij de andere race ingeschreven, dus komend jaar al twee races. Ben benieuwd....

Het is een geocoinrace dus alleen voor geocoins. Het andere is een TB-race. Natuurlijk wel leuk om met allebij mee te doen.

Geplaatst
[Het is een geocoinrace dus alleen voor geocoins. Het andere is een TB-race. Natuurlijk wel leuk om met allebij mee te doen.

inmiddels is een minicoin ingeschreven, TB zit in de andere. Nu wachten tot het nieuwe jaar.

Bij de TB race is ook nog voldoende plaats trouwens

Geplaatst

Ok, de aanmelding gedaan... :P nu even kijken welke coins mee gaan doen... :angry:

Vorig jaar... denk ik niet aan terug... :crybaby: laat ik het zo zeggen... ik was net te goed voor de troostprijs ;) zo ongeveer...

Geplaatst

Mijn coins zijn klaar voor de start... Maar het is me niet helemaal duidelijk waar nou de bijdrage voor coin 2 naartoe moet en hoeveel dat moet zijn...

Geplaatst
Mijn coins zijn klaar voor de start... Maar het is me niet helemaal duidelijk waar nou de bijdrage voor coin 2 naartoe moet en hoeveel dat moet zijn...

Op het forum van de geocoinrace staat hier een onderwerp over.

Mijn bijdrage aan de prijzenpot is intussen verstuurd :P

Geplaatst

Staat er een adres?

Geplaatst

Staat er een adres?

Nee, dat zou ook niet slim zijn op internet :dribble:

Een PM naar de beheerder (KarelKraak) en je krijgt het adres.

Geplaatst

Beste allemaal

Vorig jaar een coin verplaatst tijdens de race; nu van Sint een nieuwe coin (?) om mee te gaan doen vanuit het hoge noorden.

Allemaal veel succes met de race :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...