De Roode Loper Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 Ik maak wekelijks gebruik van de Pocket Query My Finds. Vanaf 10-11-2009 ben ik al bezig om 'm binnen te halen maar er gebeurt niets. Kan klikken op de button "add to que" tot ik een ons weeg. Op het .com forum is er ook al een draadje over. Mijn laatste PQ heb ik op 3-11-2009 aangevraagd. De laatste tijd moest ik al meer dan 1 x op de button klikken voor er wat gebeurde. Ben ik de enige hier die dit probleem heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 Kijk dat verklaart... Ik wou hem net ook draaien, maar hij duurde zo lang. En omdat ik nog onder de 500 founds zit heb ik er zelf maar eentje gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elisa1955 Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 Ik heb 5-11 mijn laatste PQ My finds gedraaid, toen niets aan de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lighthouse777 Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 Ik heb gisteren nog een PQ binnen gehad met My founds. Alles klopte. Hartelijke groet, Lighthouse777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 12 november 2009 Auteur Share Geplaatst 12 november 2009 Ik heb gisteren nog een PQ binnen gehad met My founds.Alles klopte. Hartelijke groet, Lighthouse777 Had je die PQ zelf gemaakt of gebruik je de button die helemaal onderaan staat (onder het kopje My Finds).? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 12 november 2009 Auteur Share Geplaatst 12 november 2009 Heb een mailtje gestuurd naar .com en kreeg een antwoord fam. de Roode,Your ticket has been received, one of the staff members will review it and reply accordingly. Listed below are details of this ticket, Please make sure the Ticket ID remains in the subject at all times. Het is dus nu in behandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 (bewerkt) Heb hem zojuist geprobeerd en loop inderdaad tegen hetzelfde probleem aan. Normaal krijg je een melding dat ie verstuurd gaat worden en wordt het knopje binnen een minuut grijs zodat duidelijk is dat je hem een week niet kunt aanklikken. Tevens komt dan een nieuwe datum erachter waarop de laatste PQ verstuurd is. Nu gebeurt er inderdaad helemaal niets. Net alsof je op de refreshknop hebt gedrukt, want je krijgt weer precies dezelfde pagina terug. Greetz en wachtend op goed nieuws, Bloodwoosj. edit: spelvautjes 12 november 2009 bewerkt door Bloodwoosj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
searchjaunt Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 Het probleem wordt onderzocht: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...t&p=4123799 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 Mijne is om 17:21 binnen gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 De mijne (vanmiddag aangemaakt) is vanavond om 19.21 binnengekomen. Kennelijk is het probleem opgelost. Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 12 november 2009 Auteur Share Geplaatst 12 november 2009 Om 19.33 kwam de mijne binnen. Eindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden