batholo Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 net nu ik mijn vakantiecaches wil uitzoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
batholo Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 hij doet het weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Hier geen problemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
batholo Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 korte opleving, nu is de server weer unavailable... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de hangijzers Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 dan zijn die twee extra generatoren in Fisher Plaza ook uitgevallen zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
averschuuren Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Om 21:35 geen probleem AVerschuuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AJKwak Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 is er wel weer maar enorm traag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AJKwak Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 oke licht weer plat jammer want ik moet nog een TB en een COIN loggen en vooral naar de coin ben ik benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 22:15 Server is too busy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papyrus Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Hè, nu moet ik het loggen van een FTF-je van een GP cache even uitstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 22:18 Service Unavailable Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Hè, nu moet ik het loggen van een FTF-je van een GP cache even uitstellen. Het zal eens niet ! Ik vroeg me inderdaad al af hoe het mogelijk is dat er een log van een de bonuscache is , maar niet van de voorwaardelijke multi. Nu kan ik weer slapen, hoor. Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2009 Com is al dagen zo langzaam als dikke str...t in een heel dun pijpje. Als het lang duurt went het wel. We zullen maar gewoon wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiraon Geplaatst 16 juli 2009 Share Geplaatst 16 juli 2009 Hier doet ie het nog steeds niet, vindt wel dat het erg lang duurt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet en Jop Geplaatst 16 juli 2009 Share Geplaatst 16 juli 2009 Hier doet ie hetgewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden