batholo Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 korte opleving, nu is de server weer unavailable...
de hangijzers Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 dan zijn die twee extra generatoren in Fisher Plaza ook uitgevallen zeker!
AJKwak Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 oke licht weer plat jammer want ik moet nog een TB en een COIN loggen en vooral naar de coin ben ik benieuwd
Papyrus Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 Hè, nu moet ik het loggen van een FTF-je van een GP cache even uitstellen.
Geopatra Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 Hè, nu moet ik het loggen van een FTF-je van een GP cache even uitstellen. Het zal eens niet ! Ik vroeg me inderdaad al af hoe het mogelijk is dat er een log van een de bonuscache is , maar niet van de voorwaardelijke multi. Nu kan ik weer slapen, hoor. Geopatra.
Remunj Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Geplaatst 13 juli 2009 Com is al dagen zo langzaam als dikke str...t in een heel dun pijpje. Als het lang duurt went het wel. We zullen maar gewoon wachten.
Kiraon Geplaatst 16 juli 2009 Geplaatst 16 juli 2009 Hier doet ie het nog steeds niet, vindt wel dat het erg lang duurt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden