Spring naar bijdragen

Probleempje Met Firefox


De Haelder

Aanbevolen berichten

Hi all,

 

Sinds kort gebruik ik firefox als browser en ben daar ook zeer tevreden over.

Het werkt allemaal veel vlotter dan IE.

 

Maar, Ik moet steeds opnieuw inloggen op gc.com. (gc.nl gaat wel goed)

remember me is aangevinkt en cookies zijn toegestaan.

Toch onthoud firefox het niet. Ik heb nog even met IE geprobeerd en daar loopt alles normaal.

Dus waarschijnlijk is het ergens een instelling die ik niet goed heb staan, maar ik kom er niet achter welke.

 

Wie o wie heeft de oplossing voor mij?

Alvast dank voor jullie reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik gebruik ook fire fox ik heb ooit ingelogd met mijn log in en wachtwoord en daar aan gevinkt remember me en daar na ga ik via [url="http://www.geocaching.com/[/url] (zet dit in je bladwijzer) naar de site ga dus niet via de link waar je moet in loggen want dan moet je iedere keer weer op nieuw in loggen en dan pakt hij het als het goed is ook op vanuit de nl site als je naar .com gaat

 

groeten alex1

bewerkt door alex1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij ligt het dan niet aan de html file, die zou gewoon door ff moeten kunnen worden ingelezen.Misschien gaat er iets mis met de usb stick in combinatie met het besturingssysteem?

 

 

Oke maar hoe kom ik daar achter of wat doe ik daar aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet erg thuis in linux. Maar even het volgende, als je de usb stick in de linux machine stopt kan deze dan wel de inhoud van de usb stick laten zien of kan die machine de usb stick helemaal niet benaderen?

Een antwoord daarop zou al iets meer duidelijkheid geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet erg thuis in linux. Maar even het volgende, als je de usb stick in de linux machine stopt kan deze dan wel de inhoud van de usb stick laten zien of kan die machine de usb stick helemaal niet benaderen?

Een antwoord daarop zou al iets meer duidelijkheid geven.

 

Hij leest de usb wel maar lijkt net of hij het op een andere manier weergeeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je helemaal niks?

Staan de slashes '/' en '\' wel goed om voor Linux? Moet net andersom zijn als voor windows.

dus: \dirnaam\filenaam in windows en /dirnaam/filenaam in Linux

 

Het gaat dan met name om de slashes in de html files.

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Sinds kort kan ik niet meer naar gc.com met Firefox.

Het lukt wel gewoon met IE8. En op een andere laptop heb ik met beide browsers geen problemen.

 

Het probleem:

Als ik naar gc.com ga dan lijkt het eerst goed te gaan... ik krijg maximaal 1 seconden de homepage op mijn scherm. Daarna wordt het scherm wit en blijft de browser maar zoeken > het cirkeltje met bolletjes in de tab blijft maar draaien. Rechts onder krijg ik de melding 'gostats.com gelezen'.

Bij extra > foutconsole krijg ik dit te zien:

 

foutconsole.jpg

 

Iemand enig idee hoe ik gc.com weer draaiend krijg onder Firefox3.6. Vooral GCVotes mis ik nu!

Ik heb het probleem tot nu toe nog niet op andere sites gehad.

Ik heb Firefox al een keer opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik alle add-ons al uitgeschakeld. Maar dit alles hielp niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...