Spring naar bijdragen

Fra-ha


fra-ha

Aanbevolen berichten

Eind augustus ben ik afgestudeerd voor HBO Informatica en begonnen met solliciteren, wat in deze tijd voor een starter nog niet mee valt. Inmiddels heb ik een aantal sollicitatie gesprekken gehad en begint het er toch naar uit te zien dat ik binnenkort aan de slag kan.

 

De afgelopen drie weken ben ik steeds meer gaan twijfelen aan mijn functie binnen GC.nl. Dit komt mede door terug te kijken naar wat we het afgelopen jaar als programmeurs hebben bereikt, hoeveel tijd ik er in kan en wil steken, het verschuiven van hobbies en verder kijken naar de toekomst (baan, eigen huis, ect.).

 

Ik vind het zonde om nu direct alles binnen GC.nl op te zeggen, maar heb een wel overwogen beslissing genomen. Ik wil niet meer de functie programmeur verdedigen. Deze functie kost me te veel tijd en moeite die ik er eigenlijk niet meer voor over heb en met de kans dat als ik eenmaal aan het werk ben die tijd niet eens meer heb.

 

Graag geef ik mijn functie dus door aan iemand die er wel fris en fruitig tegenaan kan, maar wil het GC.nl team niet gelijk vaarwel zeggen, dit vind ik niet gepast. Ik zal vanaf nu gaan afbouwen om er uiteindelijk helemaal mee te stoppen.

 

Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geinformeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Fra-Ha bedankt! :thumbup:

Wat heb je eigenlijk allemaal gedaan in je tijd bij Gc.nl?

Voor ons bezoekers, lastig om achter de schermen te kijken, dus... waarvoor bedanken we je? :thumbup:

Waarschijnlijk voor al het werken achter de schermen dus :w00t2:

dus FRA-HA bedankt voor je inzet :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal bedankt voor de reacties!

 

Wat heb je eigenlijk allemaal gedaan in je tijd bij Gc.nl?

 

Achter de schermen zijn wij altijd bezig de website draaiende te houden, logbestanden te verwijderen zodat de website niet de spuigaten uitloopt en dat soort zaken.

 

Nu maar hopen dat er programmeurs meelezen en meteen een ticket aanmaken om zich aan te melden als teamlid, Jeroen kan wel een handje hulp (of meer) gebruiken.

 

Als er mensen zijn die zich hierdoor aangesproken voelen, wil ik vragen zeker een ticket aan te maken. Extra hulp is altijd welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achter de schermen zijn wij altijd bezig de website draaiende te houden, logbestanden te verwijderen zodat de website niet de spuigaten uitloopt en dat soort zaken.

Uhmm... logbestanden verwijderen? Dus we schieten van 100 founds af en toe terug naar 80? :thumbup:

 

Zonder gekheid, bedankt voor je vrije tijd die je erin hebt gestoken.

Zulke 'dure' als jij, met zo'n mooi diploma, zijn vast moeilijk binnen te halen :thumbup:

Succes met je loopbaan en zorg dat je tijd over houdt om af en toe een kissie te zoeken! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even los van de gevolgen voor Gc.nl wil ik je zeggen dat ik jouw vertrek heel erg jammer vind.

Achter de schermen wordt veel werk verricht. Ik weet dat heel goed.

Ik heb er respect voor dat je aangeeft dat je wel de tijd wilt hebben, maar dat misschien, in de toekomst, niet meer zal hebben.

Dat zegt wel wat over hoe serieus je dit "vrijwilligerswerk" neemt.

Veel succes met wat de toekomst je brengen zal en bedankt voor alles wat je hebt gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt, Francis, voor je werk achter de schermen.

Je hebt veel vragen over o.a. D(oe)-H(et)-Z(elf) binnen het ticketsysteem / supportdesk voor ons mogen beantwoorden en de samenwerking was top!

 

Nogmaals bedankt en veel succes met solliciteren en - later- in je werk.

Hopelijk tot ziens als je in wat rustiger vaarwater komt?!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Francis, veel succes bij je nieuwe werkzaamheden, zoeken van een huis etc. Dank voor je inzet voor .nl Veel van je werkzaamheden zijn inderdaad achter de schermen geweest, maar wel enorm belangrijk voor onze site. Jammer dat je gaat, maar ik kan je keus erg goed begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...