fam. Fransen Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Hallo, Rond het Naardermeer ben ik er vorig jaar tientallen tegengekomen. De bijpassende cache is: [GME2007] Het Laarzenpad (GC11VA5). Een kleine waarschuwing is hier op zijn plaats: de tocht langs het meer doet zijn naam eer aan. Succes
handleiding Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Pffffffffffff, gelukkig; ik dacht al bijna een concurrent te hebben die m'n cantarellen weg wil kapen!PN Dacht dat varkens eerder truffels aten???
Vasc0 Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Kijk eens op www.waarneming.nl daar staan ook coördinaten bij.
Country Mama Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Vanmiddag in het bos bij Raalte gewandeld. Er staan heeeeeeeeel veeeeeeeeeel paddestoelen. Grote, kleine, rode, bruine, gele, enz. GC1Q1TZ Nabij het Raalterwoold. Kijk maar bij de log, daar heb ik foto's bijgevoegd. Leuke wandeltocht. Zou wel laarzen aan doen als het heeft geregend.
kraneden Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Gezien de omgeving die je aangeeft heb je minder kans om die paddestoelen te vinden. Vorige week er toevallig 1 tegengekomen in de omgeving van Vogelenzang. (geen cache). Dat ligt stukje onder Haarlem. Volgens mij staan ze meer in het oosten van het land. Dus een keer die kant op misschien. Bij ons rond het duingebied zijn ze zeldzaan in ieder geval.
Team Professor X Geplaatst 10 oktober 2009 Geplaatst 10 oktober 2009 Grove verspreiding vliegenzwammen in 2008. In het Groene Hart dus aanzienlijk minder i.v.m. ontbreken van zijn gastheer zoals de berk.
mvs "Team Pooh" Geplaatst 10 oktober 2009 Geplaatst 10 oktober 2009 Vandaar mijn verzoek: als er iemand tijdens het cachen in de omgeving ruwweg tussen Haarlem en het Gooi vliegenzwammen ziet staan, zou je mij dan de lokatie (en de bijbehorende cache) door willen geven? Dank vast! Vandaag tijdens het lopen van GC1PM41, [GME2009] Het bos van de Kluiszenaar, bij Hilversum een paar vliegenzwammen gezien. Een mooie stond op N52 15.229 E5 09.046. Een foto komt bij ons log.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 10 oktober 2009 Geplaatst 10 oktober 2009 Paddestoelen? Lekker smikkelen en smullen! Alhoewel... Giftige paddenstoelen doden vrouwZOUTKAMP - Een 65-jarige vrouw uit Zoutkamp is begin deze week in een ziekenhuis in Groningen overleden na het eten van giftige paddenstoelen. De vrouw was deskundig op het gebied van kruiden en zwammen en at wel vaker zelfgeplukte paddenstoelen. Toch deed een maaltje zwammen begin deze week haar de das om. Giftige paddenstoelen
Mr.Atari Geplaatst 10 oktober 2009 Geplaatst 10 oktober 2009 Vanmiddag in Roosendaal bij GC1Z2C1 nog een paar vliegenzwammen gezien. Had helaas mijn fototoestel niet bij me...
Greatwhitexxl Geplaatst 11 oktober 2009 Auteur Geplaatst 11 oktober 2009 Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties en de PB's. Vandaag het bos van de kluizenaar gedaan en... vliegenzwammen te over. Ach, het regende een beetje maar wat zou het. Wij zijn helemaal blij. Happy caching allemaal!
adrike Geplaatst 11 oktober 2009 Geplaatst 11 oktober 2009 (bewerkt) Dan was je net op tijd want bij een flinke regenbui spoelen de witte stippen eraf. 11 oktober 2009 bewerkt door adrike
reej Geplaatst 12 oktober 2009 Geplaatst 12 oktober 2009 Vanmiddag Zwolse bos caches bij alle 3 de reeksen de paddestoel tegengekomen.
GeoVlinder Geplaatst 12 oktober 2009 Geplaatst 12 oktober 2009 Ik wil wel een keer met Iceman4 mee paddo's gaan zoeken. Paddestoelen genoeg, maar die van hem ben ik nog nooit tegen gekomen.
Scr@ppy Geplaatst 12 oktober 2009 Geplaatst 12 oktober 2009 (bewerkt) Pffffffffffff, gelukkig; ik dacht al bijna een concurrent te hebben die m'n cantarellen weg wil kapen!PN cantarellen??cantarellen?? wat dacht je van mijn paddos!!! Deze soort groeit in de subtropische streken van Mexico, en wordt ook wel in Guatemala gevonden. In het wild groeien de paddestoeltjes in grassige omgevingen zoals weilanden. Ze groeien niet op mest. Zo druk met die paddestoelen dat je geen chache hebt kunnen vinden en loggen in Mexico Neem dan deze laatst nog gezien tijdens de nachtcache van Spokedam 12 oktober 2009 bewerkt door Scr@ppy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden