Spring naar bijdragen

Wat heb jij in je rugzak?


Nijen

Aanbevolen berichten

maar wij hebben ook altijd een paar grote plastic zakken erin. Vooral om de doosjes die onbeschermd in een natte omgeving liggen in te stoppen of als de aanwezige zakken erg stuk zijn vervangen we die.

 

Beste medecachers, stop nu toch eens met waterdichte boxen in een plastic zak te stoppen.

Niets is zo irritant als een cache uit een vieze natte zak te moeten halen. Daarbij zorgt zo'n zak vaak voor een continue vochtige omgeving waardoor zelfs de beste waterdichte dozen toch vocht gaan doorlaten naar binnen.

Dus kwalitatief goede dozen zonder plastic zak verstoppen svp.

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

 

:no: En wat neem jij mee? Of heb je per ongeluk gepost? Want dit heeft niks met dit onderwerp te maken... :lol:

En als je nou gewoon eens gekeken had bij dit draadje, had je dit topic niet hoeven starten :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je bent me net voor :lol:

Ik weet het ik ben snel, zegt mijn vrouw ook altijd :no: Nou ja heel soms dan :lol1:

 

Je wilt idd soms een beetje te snel, maar het geeft niet.

 

P.s. nieuwe cache in Heerenveen, en hier is geen hint die je eerst moet afwachten! SNELHEID IS ALLES!

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent me net voor :thumbup:

Ik weet het ik ben snel, zegt mijn vrouw ook altijd :no: Nou ja heel soms dan :lol1:

 

Je wilt idd soms een beetje te snel, maar het geeft niet.

 

P.s. nieuwe cache in Heerenveen, en hier is geen hint die je eerst moet afwachten! SNELHEID IS ALLES!

Kom maar op, is hij van jou? Stop ik hem zo in mijn rugzak, bij alles wat er verder nog in zit.

 

Anders klopt dit draadje weer niet :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar de link is ook niet geheel on topic...

 

De vraag was, in wat voor rugzak neem je alles mee.. een goedkope of een super de luxe zelfreinigende... :lol1:

 

Daarna heeft de topic starter wel vermeld wat er allemaal mee gaat... maar de basis vraag was nog steeds.. in welke rustas...

 

On topic...

 

Ik heb een golla laptop rugtas als "handtas"

 

Deze heb ik altijd bij me en daarin heb ik mijn basis cache uitrusting zitten ( pen extra batterijen, hoofdlampje).. helaas nu even zonder gps, is gejat, maar dat is weer een ander verhaal..

 

Toch weer een voordeel als vrouw zijnde.. je hebt meestal toch wel een flinke tas..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ja, mijn antwoord was dan ook niet helemaal ontopic.

Bij ons gaat de boel mee in een nomad rugzak (uitverkoopje van jaaaaren geleden :lol1: ). Plastic zakken zitten er bij ons meestal ook in, waren we laatst in Duitsland wel blij mee, want daar was het cache doosje gekraakt en in dat geval is het beter iets dan niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent me net voor :thumbup:

Ik weet het ik ben snel, zegt mijn vrouw ook altijd :no: Nou ja heel soms dan :lol1:

 

Je wilt idd soms een beetje te snel, maar het geeft niet.

 

P.s. nieuwe cache in Heerenveen, en hier is geen hint die je eerst moet afwachten! SNELHEID IS ALLES!

Kom maar op, is hij van jou? Stop ik hem zo in mijn rugzak, bij alles wat er verder nog in zit.

 

Anders klopt dit draadje weer niet :lol:

 

Dan maak ik er wel één die niet in een rugzak past. De grootste munitie kist dit ik kan vinden.. misschien een tank ofzo..

 

Met het opschrift: Laat het ET4FR & CO niet horen er is een Nijen tank geboren :blush:

 

''Het logboekje zit in de loop''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga cachen en neem mee:

 

Garmin Etrex Legend HCx met routeerbare topo en fietskaart (werkt vaak heel erg goed)

Extra oplaadbare batterijen en een blisterverpakking noodbatterijen (gewone)

Goodies (wel erin niets eruit of het moet heel erg leuk zijn)

Rite in the rain pen om op natte logrollen te schrijven

Rite in de rain notebook voor alle aantekeningen en welke caches ik gedaan heb die dag

Extra kleine notitieblokjes als vervanger voor volle logboekjes

paar filmkokertjes met logrolletjes, idem voor een aantal nano's

Mobiel met camera

Handschoenen (die voor in de tuin met een rubberen coating)

Groene snugpack legerrugtas (engelse belastingvrije shop op kandahar airfield gekocht)

Multitool/Zakmes

Uitdraaien van multi's (dubbelzijdig en 2 pagina's per zijde)

Coins en of TB's indien in mijn bezit

Mijn cachemobiel of Fiets met toebehoren (bandenplak/reserve binnenband etc)

In cache mobiel mijn Garmin Nuvi 350 voor de grove route

 

Dat is het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij vragen ons af wat andere teams/cachers nou bij zich hebben onderweg.

En wat voor rugzak hebben ze eigenlijk,

eentje van de action of een proffesionele niet kapot te krijgen zelfreinigende super backpack? :rolleyes:

 

Wij hebben altijd bij ons:

 

- GPS Natuurlijk (Oregon 400t)

- Het nodige papierwerk voor de boekhouding, en de caches.

- Een aantal coins en TB's.

- Een rekenmachine.

- Een prikstok.

- Wat te eten en te drinken.

- Laarzen (je weet maar nooit)

- Extra schrijfgerei.

- Fotocamera.

- Zakmes.

- Een groot aantal ziplock zakjes ( Als we een boekje vinden zonder, dan schenken wij er 1)

- Stickers om het logje wat op te fleuren.

- Paraplu ( die ligt eigenlijk meer standaard in de auto, hetzelfde geld voor de laarzen )

- Extra batterijen.

 

En er is 1 ding wat wij niet bij ons hebben en de meeste cachers waarschijnlijk wel, en dat zijn goodies om te ruilen.

Waarom (rot)zooi meenemen als je ''iets van gelijke waarde'' ook weer terug kan slepen naar huis.

 

En ons standaard rugzakje hebben wij gekocht bij de scapino en voldoet al een half jaar prima! :crybaby:

 

En sommige coins houd je wel erg lang in je rugzak.... :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een pda met een route-navigatie systeem voor in de auto,

Geko 201 met extra opgeladen batterijën.

G.S.M. met internetmogelijkheid

Een uitdraai van een GC.... beschrijving,

en een potlood en een ballpoint.

Verder wat drinken en iets van fruit o.i.d. en daarmee kunnen wij de meeste caché's wel doen.

Een prikstok, een zakmes of een multitool heb ik bij geocachen tot nu toe niet nodig gehad.

Een rugtas hebben we eigenlijk ook nog niet echt nodig gehad, maar het is wel handig om er

wat dingen als eten, drinken, apparaatjes e.d. in op te bergen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn als zeebanket samen op pad met twee rugzakken. 1 voor de foto en video spullem en 1 voor de persoonlijke verzorging en cache benodigdheden. We hebben de gps bij ons, uitdraaien van multi's, een pda telefoon met gsak html bestand van de te bezoeken regio en als we meerdere dagen op pad gaan een netbook voorzien van mapsoiurce en gsak. O, en in het laatste geval ook de caravan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen rugtas bij me maar een ortlieb fietsstuurtas.

Benodigdheden die daarin zitten zijn pennen, tb, poepzakjes, goodies, bandenplakset fiets, verlichting fiets, mobieltje( met camera en calculator) en een boekje waar ik de codes en hints heb ingeschreven.

 

Ik vind al dat printen helemaal niks dus schrijf het wel over. Is het een multicache met veel aanwijzingen dan wil ik nog weleens printen maar "plak en knip" ik de aanwijzingen in een word document en dan met tube lijm plak het weer in het boekje.

 

gps en bidon met drinken hebben hun eigen plekje op de fiets.

 

Ik overweeg om mijn hond eens te laten werken voor de kost en haar op te zadelen met een hondenrugzak........ :blink:

Gelukkig heb ik een bouvier zou niet weten hoe het eruit ziet bij een chihuahua :thumbup:

bewerkt door droopyster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een rugtas, gekregen op een beurs, met logo van het bedrijf waar ik werk.

daarin zit de koffie en brood en limonade en het nodige papierwerk, maar deze blijft tegenwoordig meestal in de auto liggen.

sinds kort heb ik een heuptasje , gekocht bij de action, daarin zit : camera, rekenmachiene, spiegeltje, ev. coins /TB's , pennen

in mijn hand heb ik mijn Tomtom, of hij bungelt aan mijn pols.

om mijn nek heb ik een keycord met daaraan een klein kompas.

Aandat keycord hangt sind kort ook een extra accu met zonnecellen, om mijn tomtom onderweg bij te laden.

 

Harmless_52

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een klein wolfskin Jack tasje met een lange band die over de tegenover gestelde schouder wordt gedragen hierdoor hangt het tasje op je heup en merk je er niets van. Zelf niet als er 5 kilo of zo in zit.

 

Hierin zit standaard:

Geen GPS want die heb ik altijd in de hand of in mijn zakken

reserve batterijen

coins en/of tb's.

een veel pennen en potloden (ik laat ze achter in caches waar nog geen pen in zit)

rekenmachine

kompas

cachepapieren + extra papier

zakmes met een paar extra functies

zaklampje

spiegeltje

WC papier

drinken (halve liter water + halve liter fris) (soms ook eten als het een lange dag wordt)

teken spray

muggen spray

een aantal CD's (ik heb mijn verzameling CD's aan het uit dunnen en ze gaan als goodies de caches in.)

notieblokje

paracetamolletjes :beerchug:

telefoon (met camera)

geld (+/- 15 euro)

stempeltjes (voor in de logboekjes)

en ook heel belangrijk een grote portie goede zin.

Als ik mijn cache tasje pak gaat mijn humeur altijd met sprongen vooruit :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...