LTeunis Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Doe mij er ook maar 4. LTeunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johny cache Geplaatst 30 januari 2006 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2006 Bij deze wil ik ook graag twee stickers reserveren. Alvast bedankt. Gr. JC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Ik wil er graag 2 bestellen voor mijn cachemobiel. Bij dat newbie event ga ik niet aanwezig zijn, want ik ben dan in Belgie. Is dat een probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Ik wil er graag 2 bestellen voor mijn cachemobiel. Bij dat newbie event ga ik niet aanwezig zijn, want ik ben dan in Belgie. Is dat een probleem? <{POST_SNAPBACK}> Opsturen tegen portokosten kan ook of wanneer men in de buurt is kan het op afspraak ook opgehaald worden. Gr Harrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 (bewerkt) Hallo ik wil er graag 4 groetjes Wolfje ps ik heb een website gevonden waar insteek kentekenplaathouders per 200 87 en 92 cent kosten inclusief een kleur bedrukking meerdere kleuren ook mogelijk 30 januari 2006 bewerkt door Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Doe mij er ook maar 4. Wanneer kunnen we ze verwachten? knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Doe mij er ook maar 4. Wanneer kunnen we ze verwachten? knifemen <{POST_SNAPBACK}> Ik hoop dat ze aan het einde van de week klaar zijn en anders begin van de volgende week. Zal die luitjes regelmatig gaan bellen Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Doe mij er ook maar 4. Wanneer kunnen we ze verwachten? knifemen <{POST_SNAPBACK}> Ik hoop dat ze aan het einde van de week klaar zijn en anders begin van de volgende week. Zal die luitjes regelmatig gaan bellen Gr Harrie <{POST_SNAPBACK}> En kunnen we ze dan op het newbie event ophalen of op het sweet lake event? gr knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Doe mij er ook maar 4. Wanneer kunnen we ze verwachten? knifemen <{POST_SNAPBACK}> Ik hoop dat ze aan het einde van de week klaar zijn en anders begin van de volgende week. Zal die luitjes regelmatig gaan bellen Gr Harrie <{POST_SNAPBACK}> En kunnen we ze dan op het newbie event ophalen of op het sweet lake event? gr knifemen <{POST_SNAPBACK}> Ik ben op beide events en dan zijn ze in ieder geval aanwezig om verkocht te worden. Net nog even kontact gehad met Barney en de nummerplaathouders komen voor de events ook deze kant op. Dus het kan direct gemonteerd worden en het gereedschap zal ik ook wel meenemen. Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Ik wil er graag 2 bestellen voor mijn cachemobiel. Bij dat newbie event ga ik niet aanwezig zijn, want ik ben dan in Belgie. Is dat een probleem? <{POST_SNAPBACK}> Opsturen tegen portokosten kan ook of wanneer men in de buurt is kan het op afspraak ook opgehaald worden. Gr Harrie. <{POST_SNAPBACK}> Of bij het GME? En nog een vraagje. Heb ik er ook een maagdelijke nummerbordhouder voor nodig of kan ik het gewoon over de bestaande garagestickers plakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Ik wil er graag 2 bestellen voor mijn cachemobiel. Bij dat newbie event ga ik niet aanwezig zijn, want ik ben dan in Belgie. Is dat een probleem? <{POST_SNAPBACK}> Opsturen tegen portokosten kan ook of wanneer men in de buurt is kan het op afspraak ook opgehaald worden. Gr Harrie. <{POST_SNAPBACK}> Of bij het GME? En nog een vraagje. Heb ik er ook een maagdelijke nummerbordhouder voor nodig of kan ik het gewoon over de bestaande garagestickers plakken? <{POST_SNAPBACK}> Zal ook wel bij het GME aanwezig zijn dus dan ook te verkrijgen. Mocht je al een nummerplaathouder hebben met tekst van een garage of iets dergelijks kun je de stikker er gewoon overheen plakken. En als er een oude stikker opzit kun je het beste die er eerst even eraf halen. Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 (bewerkt) Hallo ik wil er graag 4 groetjes Wolfje ps ik heb een website gevonden waar insteek kentekenplaathouders per 200 87 en 92 cent kosten inclusief een kleur bedrukking meerdere kleuren ook mogelijk <{POST_SNAPBACK}> mmmm niemand intresse??????????????? HALLO 31 januari 2006 bewerkt door Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 5 februari 2006 Share Geplaatst 5 februari 2006 Vandaag de kentekenplaathouderstikkers bij de goodiesshop afgeleverd en kunnen daar ook besteld worden zodra het artikel op de site geplaatst wordt. De prijs blijft €1,20 per stuk exlusief de verzend en administratie kosten Zelf heb ik er nog een aantal op voorraad om bij aankomende events te verkopen. Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 5 februari 2006 Share Geplaatst 5 februari 2006 wil er nog steeds 4, ook die nummerplaat houders wil ik nog wel. Alle 2 op het mini event aanwezig ? Dat wordt daar weer geld uitgeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 5 februari 2006 Share Geplaatst 5 februari 2006 wil er nog steeds 4, ook die nummerplaat houders wil ik nog wel. Alle 2 op het mini event aanwezig ? Dat wordt daar weer geld uitgeven <{POST_SNAPBACK}> Die nummerplaathouders worden deze maand door Barny hier gebracht en zal alles meenemen naar de events Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden