Ma-Bu Geplaatst 19 september 2009 Share Geplaatst 19 september 2009 Elke dag komen er wel nieuwe caches uit. Op de voorpagina van geocache.nl zie je ook een item 'nieuwe caches' maar deze verzuipt onder de events, welke ook nog in de toekomst staan. Ook heb ik gemerkt dat niet alle nieuwe caches erin staan. Nu mijn vraag, hoe kan ik zien dat er een nieuwe cache is vrijgegeven, met als doel om ook eens een keer op het podium te staan. Ons team heeft een 08:00 - 18:00 beroep, en weet dat een factor geluk ook meespeelt. Ik zie nu meestal de caches 2 dagen na publicaties. Het is zelfs zo erg, dat bij mijn eigen caches, de podiumplaatsen vergeven zijn, dat ik dan pas erachter kom dat die vrijgegeven zijn. Waar moet ik op letten, om ook eens een podiumplaats te kunnen pakken ? Het gaat me om de info, ik weet dat ik ook snel naar de lokatie moet. BVD Team Ma-Bu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 19 september 2009 Share Geplaatst 19 september 2009 Ben je Premium Member? Zo nee, dan kun je dat worden. Je kunt dan vervolgens notificaties instellen, zodat je een mail krijgt als er een nieuwe cache in de buurtonline komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 19 september 2009 Share Geplaatst 19 september 2009 Twitter installeren en Kruimeldief toevoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Snoopy Family Geplaatst 19 september 2009 Share Geplaatst 19 september 2009 Ook een manier die je kunt handhaven is je aanmelden voor twitter en dan naar http://twitter.com/Kruimeldief. Je ziet dan meteen wanneer er caches online komen. Als je kijkt op http://twitter.com/GCNotifyNL dan zie je helemaal wat er gebeurt op cachegebied. Dit houd ik meestal in de gaten als er een cache van mij online moet komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Kwam tijdens wat browsen nog een cache tegen die sinds sept. nog steeds geen FTF heeft!!! En waarom??? KLIK wie o wie??? grtzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Voortrekkers Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Het is zelfs zo erg, dat bij mijn eigen caches, de podiumplaatsen vergeven zijn, dat ik dan pas erachter kom dat die vrijgegeven zijn. En wat vaker je mail checken in dit geval. Zodra je eigen cache online komt, krijg je daar een melding van. Overigens, in de lijst met nieuwe caches, komen echt wel alle caches te staan die online gezet zijn. Tenminste de caches in Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Kwam tijdens wat browsen nog een cache tegen die sinds sept. nog steeds geen FTF heeft!!! En waarom??? KLIK wie o wie??? grtzz Helaas geen plannen om naar Groenland te gaan binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Kwam tijdens wat browsen nog een cache tegen die sinds sept. nog steeds geen FTF heeft!!! En waarom??? KLIK wie o wie??? grtzz Het mooie is dat er op 5-6 km afstand nog een FTF ligt te wachten: hier dus Tjee... 81 graden noord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Nu mijn vraag, hoe kan ik zien dat er een nieuwe cache is vrijgegeven, met als doel om ook eens een keer op het podium te staan. Regelmatig deze link bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 6 november 2009 Share Geplaatst 6 november 2009 Nu mijn vraag, hoe kan ik zien dat er een nieuwe cache is vrijgegeven, met als doel om ook eens een keer op het podium te staan. Regelmatig deze link bezoeken. mmm als je die link gebruikt en de cache is al vee langer geleden aangemaakt dan komt de nieuwe cache op pagina 2,3 of soms nog wel veel verder te staan. het is in dit geval dus niet handig.. ik volg het via twitter maar als je dat niet via twitter wil volgen kan je nog beter via cache Kaart en nieuw volgen. met een extra cirkeltje erom heen zijn caches die nog niet gelogd zijn ! nieuwe caches kaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Snoopy Family Geplaatst 6 november 2009 Share Geplaatst 6 november 2009 Nu mijn vraag, hoe kan ik zien dat er een nieuwe cache is vrijgegeven, met als doel om ook eens een keer op het podium te staan. Regelmatig deze link bezoeken. mmm als je die link gebruikt en de cache is al vee langer geleden aangemaakt dan komt de nieuwe cache op pagina 2,3 of soms nog wel veel verder te staan. het is in dit geval dus niet handig.. ik volg het via twitter maar als je dat niet via twitter wil volgen kan je nog beter via cache Kaart en nieuw volgen. met een extra cirkeltje erom heen zijn caches die nog niet gelogd zijn ! nieuwe caches kaart Op die kaart heb ik eens gekeken de eerste 3 die ik aanklikte waar een cirkel omheen staat waren wel al found-it logs geschreven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bbommel Geplaatst 6 november 2009 Share Geplaatst 6 november 2009 twitter blijft gewoon het beste medium wil je racen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden