Spring naar bijdragen

Geocaching In De Sneeuw


indeverte

Aanbevolen berichten

Vandaag nog lekker weer, De herfstbladeren maken het misschien nog moeilijker om een cache te vinden.

Dat wordt natuurlijk anders als het straks weer gaat sneeuwen, al moet ik er nu even niet aan denken..

Het lijkt me aan de ene kant wel makkelijker als je voorganger al een spoor voor je gemaakt heeft :doctor:

Hoe is jullie ervaring met het geocachen in de witte koude massa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Persoonlijk ben ik nog aan het nazomeren, maar in wat topics van het begin van het jaar valt daar wel wat over te lezen, want er was ijs en kou en cache/schaatspret en ook tips hoe om te gaan met bevroren caches etc.

Zie:

 

deze bijvoorbeeld,

of

deze

of

deze

 

en er is ook nog een prachtig reisverslag van een ski weekend van pelley.

hier

 

 

Veel leesplezier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de zomer op z'n eind loopt, ben ik wel in vor het volgende seizoen. Voor ons is wintercachen vooral warme chocomelk met slagroom en worstbroodjes na het cachen. Omdat papa casteleintjes niet altijd meegaat, wordt hij opgebeld om alvast alles klaar te maken zodat we bij binnenkomst meteen kunnen aanschuiven.

 

gr wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehm geen ervaring mee.. aangezien de sneeuw hier in nederland zich niet vaak laat zien..

 

lijk me op zich inderdaad wel handig zogauw het gaat sneeuwen ga ik kijken of er ergens gelogd word hihi en idd het spoor volgen whahah

 

en de sloten ja idd erg makkelijk geen mega omweg meer maar gewoon hup over het ijs ..

 

maar laat de sneeuw en de kou nog maar even zitten... ik wil een lekker zonnetje

:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehm geen ervaring mee.. aangezien de sneeuw hier in nederland zich niet vaak laat zien..

 

lijk me op zich inderdaad wel handig zogauw het gaat sneeuwen ga ik kijken of er ergens gelogd word hihi en idd het spoor volgen whahah

 

en de sloten ja idd erg makkelijk geen mega omweg meer maar gewoon hup over het ijs ..

 

maar laat de sneeuw en de kou nog maar even zitten... ik wil een lekker zonnetje

:thumbup:

Of leuker, een cache plaatsen en dan op een plaats een meter of 10 verderop heel veel sporen achterlaten door veel heen en weer te lopen en dan zien wat de FTF hunters doen (cameraatje erbij plaatsen lijkt me lol..) :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehm geen ervaring mee.. aangezien de sneeuw hier in nederland zich niet vaak laat zien..

 

lijk me op zich inderdaad wel handig zogauw het gaat sneeuwen ga ik kijken of er ergens gelogd word hihi en idd het spoor volgen whahah

 

en de sloten ja idd erg makkelijk geen mega omweg meer maar gewoon hup over het ijs ..

 

maar laat de sneeuw en de kou nog maar even zitten... ik wil een lekker zonnetje

:lol1:

Of leuker, een cache plaatsen en dan op een plaats een meter of 10 verderop heel veel sporen achterlaten door veel heen en weer te lopen en dan zien wat de FTF hunters doen (cameraatje erbij plaatsen lijkt me lol..) :)

 

Je brengt me op een idee... maar dan moet kruimel hem wel online gooien zogauw er sneeuw gevallen is whha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reedriden op natueriis :)

 

Huh....??

 

Reedriden? Op buteniis??

Ik witte net better as winters leit der gjin iis. Ik ha in tsien jier ien kear op natueriis riden (2009) Der groeie na berns op dy noch noait op redens stien ha.

 

Klimaatferoaring, jaja….

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reedriden op natueriis :)

 

Huh....??

 

Reedriden? Op buteniis??

 

 

Ik witte net better as winters leit der gjin iis. Ik ha in tsien jier ien kear op natueriis riden (2009) Der groeie na berns op dy noch noait op redens stien ha.

 

 

Klimaatferoaring, jaja….

 

zoiets al ik weet niet beter dat winters waar geen ijs is.. ik heb het gezien een keer op natuurijs rijden de en dan raak ik de tel kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK even een vertaling dan:

 

Huh...Schaatsenrijden? op Buitenijs??

 

Ik weet niet beter of 's winters ligt er geen ijs. Ik heb in tien jaar 1 keer op natuurijs gereden (2009) Er groeien momenteel kinderen op die nog nooit op schaatsen hebben gestaan.

 

Klimaatverandering, jaja...

 

 

-on-topic-

 

Leukste cachebelevenis in de sneeuw?

 

Dat is op afstand deze: Hardcore Event 2009 " Zimni Stanovani" (Snow Camp) een event bovenop een berg in Tjechie waar 's nachts in de sneeuw moest worden gebivakkeerd.

 

76353ddb-bc3a-48e8-8b01-44fea2b53084.jpg Zo gingen we de berg op.7ffea551-d693-4a6f-96a4-8abfc4a917cc.jpg

Uitzicht vanuit de slaapzak / bivakzak (wij waren de enige echte bivakkeerders, dus zonder tent)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...