Spring naar bijdragen

Het Niet Reageren Op E-mail


verrader

Aanbevolen berichten

Ik vind het niet meer dan redelijk dat ik een email adres te zien krijg als MIJ een vraag wordt gesteld.

Je kunt niet van de ontvanger verwachten dat die eerst naar je profiel gaat om daar een antwoord te geven.

Wij geven als legger op elke vraag antwoord, maar dan willen we wel gewoon op de reply knop kunnnen drukken en niet eerst via allerlei omwegen moeten gaan omdat de vraagsteller zijn email geheim wil houden.

Heeft ook iets met vertrouwen te maken, vertrouw je ons niet, stel dan ook geen vraag.

Precies.

Hier ben ik het 200% mee eens.

 

 

en ik wel 1000%

 

ik ga ook niet allerlei omwegen maken om een antwoord te kunnen geven.. al is me dat nog niet voorgekomen hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij zijn in februari van dit jaar begonnen met geocaching. Sindsdien hebben wij het 4 keer nodig gevonden om de legger van een cache aan te schrijven met het verzoek om wat meer informatie, in welk verband dan ook. Uiteraard sturen wij ons e-mailadres mee (via gc). Drie keer hebben wij totaal geen antwoord gekregen (bij twee zelfs niet na een tweede mail). De vierde mail werd snel en correct bezantwoord. Onze informatie hebben we uiteindelijk verkregen van mensen, die vóór ons gelogd hadden en die wel de moeite namen om (zelfs enthousiast) te reageren.

 

Het valt ons wel vaker op, dat een aantal cacheeigenaren de cache neerleggen, het waarschijnlijk een paar weken leuk vinden en het dan wel geloven (om welke reden dan ook). Als we alleen al zien, hoe vaak er soms gevraagd moet worden om het plaatsen van nieuwe logrolletjes.... Natuurlijk kun je op vakantie zijn of getroffen worden door ziekte. Maar houd er dan wel rekening mee, dat de cachezoekers niet op vakantie zijn en kennelijk ook nog mobiel genoeg zijn om jouw cache te gaan zoeken. Zet in een geval van overmacht de cache gewoon even offline of laat een berichtje achter in de logjes. Dan is het probleem opgelost.

 

Laten we er aan toevoegen, dat het in de meeste gevallen wél goed gaat! De meeste leggers zijn enthousiaste mensen. Zonder hen zou onze hobby niet mogelijk zijn. Die uitzonderingen op de regel moeten we dan maar voor lief nemen.

bewerkt door Gerrit Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het niet meer dan redelijk dat ik een email adres te zien krijg als MIJ een vraag wordt gesteld.

Je kunt niet van de ontvanger verwachten dat die eerst naar je profiel gaat om daar een antwoord te geven.

Wij geven als legger op elke vraag antwoord, maar dan willen we wel gewoon op de reply knop kunnnen drukken en niet eerst via allerlei omwegen moeten gaan omdat de vraagsteller zijn email geheim wil houden.

Heeft ook iets met vertrouwen te maken, vertrouw je ons niet, stel dan ook geen vraag.

Precies.

Hier ben ik het 200% mee eens.

 

 

en ik wel 1000%

 

ik ga ook niet allerlei omwegen maken om een antwoord te kunnen geven.. al is me dat nog niet voorgekomen hoor...

Me too.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot vandaag aan toe had ik nooit problemen met het beantwoorden van mailtjes.

Echter: vanavond kreeg ik een PB dat men mij gemaild had en ik nooit antwoord had gestuurd (?)

Ik kan een mailtje van betreffende cacher nergens vinden, dus ik weet ook niet wat en wanneer ik had moeten antwoorden.

 

Dus maar een PB teruggestuurd; geen antwoord ....................

 

Zit er soms een knoop in een kabel van KPN?

 

PN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het kunnen dat je een mailtje hebt gehad met als afzender "Noreply@geocaching.com" Ik heb gemerkt dat als je even niet oplet :thumbup: het soms gebeurd dat je een reactie stuurt naar dit adres ipv de werkelijke afzender. Soms gaat het goed bij een reply en linkt hij door naar een correct adres maar soms gaat hij naar NOreply@geocaching.com. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

no-reply heeft niet heel veel met je instellingen te maken. Alle (nou ja bijna alle) mail die je van groundspeak krijgt (bv pocketqueries, weekly mail), hebben no-reply als return adres. Berichten die je via een user zijn/haar profile stuurt hebben no-reply als je je eigen mail-adres niet meestuurt, anders staat daar het mailadres van de afzender.

 

Gmail is wel zo slim om bij dat soort mails niet het ingestelde "no-reply" als reply-adres te gebruiken, maar het daadwerkelijke afzender-adres. Het werkt wel alleen als de gebruiker zijn mailadres niet 'onzichtbaar' gemaakt heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach afgezien dan van de cachers die mijn coin gijzelen, heb ik nooit problemen gehad in de mailwisseling.

 

Ik zit erg veel achter de computer en check mijn mail dus met grote regelmaat, dus een antwoord is doorgaans vlot gegeven. De keren dat ik zelf ergens mee vast kwam te zitten ben ik zonder uitzondering altijd keurig geholpen.

 

Mijn ervaringen zijn dus zeer positief met mailen. Tuurlijk gebeurt het wel eens dat je wat langer op een antwoord moet wachten, tenslotte is niet iedereen elk moment in staat te antwoorden. En ik moet eerlijk zijn, het gebeurt me best wel eens dat ik een mail wil beantwoorden, maar er even iets voor na moet kijken en dat ik dan denk, moet ik zo even afmaken... Met als gevolg dat ik daarna totaal vergeet te antwoorden... Voor die mensen: SORRY!

 

Als ik binnen een dag geen antwoord gestuurd heb, dan is er vast iets misgegaan. In zo'n geval: stuur de vraag nog maar een keer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...