De Oliva's Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 (bewerkt) Adviesje: las even een "afkoelperiode" in alvorens te herplaatsen en/of een andere cacheplaats maken. Geopatra. En verplaats de cache een paar honderd meter als de plaats eenmaal bekend is. Hoewel bij dit soort "gerichte" rips dat ook niet zoveel uitmaakt. Overigens is ook onze ervaring dat mensen erg slecht met de tengeltjes van andermans spullen kunnen afblijven, ongeacht cachenotes, stickers, keurige uitleg, telefoonnummers of wat dan ook. Maar ja die containertjes zijn ook veel te mooi om te laten liggen natuurlijk 1 september 2009 bewerkt door De Oliva's
Cernunnos Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Is dit wat? Alleen even het flesje bier omruilen voor een ammobox ;-)
GeoMTB Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Pff, wat een ellende. Hoop niet dat dit ooit bij onze eigen caches gebeurd (ook niet bij anderen overigens). Snap niet dat mensen met zulke gerichte acties andermans hobby/spel gaan verzieken, waarschijnlijk alleen voor een ammobox. Merken is denk ik wel een goed plan zoals Barny aangaf..
Nijen Geplaatst 1 september 2009 Auteur Geplaatst 1 september 2009 Bedankt allemaal voor de reacties, het is misschien wel een goed idee om de kistjes voortaan een soort merkteken te geven zoals barny zei. Ik zal vanavond even een paar PM's sturen wat betreft de nieuwe kistjes. Thanks all
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Bedankt allemaal voor de reacties, het is misschien wel een goed idee om de kistjes voortaan een soort merkteken te geven zoals barny zei. Ik zal vanavond even een paar PM's sturen wat betreft de nieuwe kistjes. Thanks all Doe dat dan wel heel zichtbaar. Het gaat er niet om dat een eenmaal gejatte kist herkenbaar is als de jouwe maar dat de kist niet gestolen word. Dus aan de bovenkant met slagletters en verf je teamnaam.
Remunj Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Bij een van mijn caches is al voor de (ik weet niet meer voor de hoeveelste keer) alleen het logboek verdwenen, de cachecontainer blijft gewoon wel liggen. Misschien is dat de nieuwe manier van de spook loggers. Ze hebben zich er alleen zelf maar mee.
De Oliva's Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Bij een van mijn caches is al voor de (ik weet niet meer voor de hoeveelste keer) alleen het logboek verdwenen, de cachecontainer blijft gewoon wel liggen.Misschien is dat de nieuwe manier van de spook loggers. Ze hebben zich er alleen zelf maar mee. Zo van "..als ik het logboek meeneem, kan niemand zien dat ik niet in het logboek heb gelogd"???
Cernunnos Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Bij een van mijn caches is al voor de (ik weet niet meer voor de hoeveelste keer) alleen het logboek verdwenen, de cachecontainer blijft gewoon wel liggen.Misschien is dat de nieuwe manier van de spook loggers. Ze hebben zich er alleen zelf maar mee. geeft dan wel het niveau aan,,,,, als je er dan toch bent kun je toch ook loggen ????
Ma+R+J+A Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Wij hebben meegemaakt dat ons kisje werd gejat en dat we die maanden later een paar honderd meter verder weer tegenkwamen bij een nieuw gelegde cache. Dan sta je wel raar te kijken....
Remunj Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Wij hebben meegemaakt dat ons kisje werd gejat en dat we die maanden later een paar honderd meter verder weer tegenkwamen bij een nieuw gelegde cache. Dan sta je wel raar te kijken.... Dan is jack de ripper gelijk bekend, toch? Of was het toch nog een ander?
Ivo-tje Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Bij een van mijn caches is al voor de (ik weet niet meer voor de hoeveelste keer) alleen het logboek verdwenen, de cachecontainer blijft gewoon wel liggen.Misschien is dat de nieuwe manier van de spook loggers. Ze hebben zich er alleen zelf maar mee. Dat zijn mensen die niet kunnen schrijven, die zitten nu thuis dat logboekje door de printer te proppen om te loggen
Remunj Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Bij een van mijn caches is al voor de (ik weet niet meer voor de hoeveelste keer) alleen het logboek verdwenen, de cachecontainer blijft gewoon wel liggen.Misschien is dat de nieuwe manier van de spook loggers. Ze hebben zich er alleen zelf maar mee. Dat zijn mensen die niet kunnen schrijven, die zitten nu thuis dat logboekje door de printer te proppen om te loggen
Nijen Geplaatst 1 september 2009 Auteur Geplaatst 1 september 2009 Ik ben dus op zoek naar 5 munitiekistjes van dit formaat: Ook ben ik al een tijdje op zoek naar een hele grote munitiekist, zo groot mogelijk maar wel waterdicht. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, stuur maar een PM of post hieronder Thanks,
Ivo-tje Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 (bewerkt) Ik ben dus op zoek naar 5 munitiekistjes van dit formaat: Ook ben ik al een tijdje op zoek naar een hele grote munitiekist, zo groot mogelijk maar wel waterdicht. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, stuur maar een PM of post hieronder Thanks, Volgens mij heb ik 4 staan die een slagje breeder zijn Volgens mij zijn dat dit maatje: 1 september 2009 bewerkt door Ivo-tje
Major_Dundee Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Over het verdwijnen van 4 caches van een eigenaar zou ik denken dat er iemand is die niet ( meer ) je vriendje is. Dus een kleine wraakneming? In die tijd misschien woorden gehad met iemand? Voor kistjes in alle soorten en maten: http://www.legerdump.com/
Aanbevolen berichten