Spring naar bijdragen

Logrolletje Zelf Printen?


GeoSkrapers

Aanbevolen berichten

De logrolletjes voor een micro zien er uit alsof je ze zelf kunt printen, knippen en bovenin van een nietje kunt voorzien. Heeft iemand daar een bestandje voor of moet ik toch zelf gaan fröbelen? :lol1:

 

[edit: ik heb al gegoogled en gezocht bij bijvoorbeeld de FAQ, maar dus niets kunnen vinden]

bewerkt door GeoSkrapers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De logrolletjes voor een micro zien er uit alsof je ze zelf kunt printen, knippen en bovenin van een nietje kunt voorzien. Heeft iemand daar een bestandje voor of moet ik toch zelf gaan fröbelen? :lol1:

 

[edit: ik heb al gegoogled en gezocht bij bijvoorbeeld de FAQ, maar dus niets kunnen vinden]

 

 

Kijk eens bij www.GPS sports.org

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik altijd doe is aan andere cache-leggers vragen of ze hun volle (micro) logrolletjes willen bewaren.

Met een potje tipp-ex heb ik in 10 minuten een prima blanco logrol.

Snel, makkelijk en papiervriendelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik altijd doe is aan andere cache-leggers vragen of ze hun volle (micro) logrolletjes willen bewaren.

Met een potje tipp-ex heb ik in 10 minuten een prima blanco logrol.

Snel, makkelijk en papiervriendelijk!

 

Jammer van de tipp-ex. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien handig om in de wiki of ergens op een vaste plek neer te zetten? Gemak dient de mens toch?

 

Zoals gezegd, je hebt gezocht maar niet kunnen vinden, dat kan wellicht makkelijker.

 

Ja, een downloadpagina op .nl of in de wiki lijkt mij ook een goed plan! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik altijd doe is aan andere cache-leggers vragen of ze hun volle (micro) logrolletjes willen bewaren.

Met een potje tipp-ex heb ik in 10 minuten een prima blanco logrol.

Snel, makkelijk en papiervriendelijk!

 

en leuk teamwerk,laatst hebben wij een hele middag zitten tip-exen bij Lepman in de achtertuin :rolleyes::thumbup::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik altijd doe is aan andere cache-leggers vragen of ze hun volle (micro) logrolletjes willen bewaren.

Met een potje tipp-ex heb ik in 10 minuten een prima blanco logrol.

Snel, makkelijk en papiervriendelijk!

 

Dat kan alleen met deze versie. De gewone heeft oplosmiddelen is zeker niet milieuvriendelijk :rolleyes::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...