Spring naar bijdragen
GeoSkrapers

Logrolletje Zelf Printen?

Aanbevolen berichten

De logrolletjes voor een micro zien er uit alsof je ze zelf kunt printen, knippen en bovenin van een nietje kunt voorzien. Heeft iemand daar een bestandje voor of moet ik toch zelf gaan fröbelen? :lol1:

[edit: ik heb al gegoogled en gezocht bij bijvoorbeeld de FAQ, maar dus niets kunnen vinden]

bewerkt door GeoSkrapers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
De logrolletjes voor een micro zien er uit alsof je ze zelf kunt printen, knippen en bovenin van een nietje kunt voorzien. Heeft iemand daar een bestandje voor of moet ik toch zelf gaan fröbelen? :lol1:

[edit: ik heb al gegoogled en gezocht bij bijvoorbeeld de FAQ, maar dus niets kunnen vinden]

Kijk eens bij www.GPS sports.org

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik altijd doe is aan andere cache-leggers vragen of ze hun volle (micro) logrolletjes willen bewaren.

Met een potje tipp-ex heb ik in 10 minuten een prima blanco logrol.

Snel, makkelijk en papiervriendelijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat ik altijd doe is aan andere cache-leggers vragen of ze hun volle (micro) logrolletjes willen bewaren.

Jammer van de tipp-ex. :lol1:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voila! micro-cachelist

In dit .pdf-bestand kun je in de eerste drie regels van de kop zelf tekst invoeren en dan printen!

bewerkt door Ringeling

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Voila! micro-cachelist

In dit .pdf-bestand kun je in de eerste drie regels van de kop zelf tekst invoeren en dan printen!

Netjes hoor! Ziet er goed uit, thx :-)

grtzzz

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien handig om in de wiki of ergens op een vaste plek neer te zetten? Gemak dient de mens toch?

Zoals gezegd, je hebt gezocht maar niet kunnen vinden, dat kan wellicht makkelijker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien handig om in de wiki of ergens op een vaste plek neer te zetten? Gemak dient de mens toch?

Zoals gezegd, je hebt gezocht maar niet kunnen vinden, dat kan wellicht makkelijker.

Ja, een downloadpagina op .nl of in de wiki lijkt mij ook een goed plan! :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

en leuk teamwerk,laatst hebben wij een hele middag zitten tip-exen bij Lepman in de achtertuin :rolleyes::thumbup::)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat kan alleen met deze versie. De gewone heeft oplosmiddelen is zeker niet milieuvriendelijk :rolleyes::thumbup:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat kan alleen met deze versie. De gewone heeft oplosmiddelen is zeker niet milieuvriendelijk

Die bedoel ik ook... :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zijn er ook bestandjes om zelf logstickers te printen van 'cache find'?

.

bewerkt door HereIsTom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites