GeoSkrapers Geplaatst 15 augustus 2009 Share Geplaatst 15 augustus 2009 (bewerkt) De logrolletjes voor een micro zien er uit alsof je ze zelf kunt printen, knippen en bovenin van een nietje kunt voorzien. Heeft iemand daar een bestandje voor of moet ik toch zelf gaan fröbelen? [edit: ik heb al gegoogled en gezocht bij bijvoorbeeld de FAQ, maar dus niets kunnen vinden] 15 augustus 2009 bewerkt door GeoSkrapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Tiuri Geplaatst 15 augustus 2009 Share Geplaatst 15 augustus 2009 De logrolletjes voor een micro zien er uit alsof je ze zelf kunt printen, knippen en bovenin van een nietje kunt voorzien. Heeft iemand daar een bestandje voor of moet ik toch zelf gaan fröbelen? [edit: ik heb al gegoogled en gezocht bij bijvoorbeeld de FAQ, maar dus niets kunnen vinden] Kijk eens bij www.GPS sports.org Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DoS Geplaatst 15 augustus 2009 Share Geplaatst 15 augustus 2009 http://www.techblazer.com/geocaching-log-sheets/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoSkrapers Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik wíst dat het makkellijker moest kunnen dan zelf iets verzinnen... Bedankt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 15 augustus 2009 Share Geplaatst 15 augustus 2009 Wat ik altijd doe is aan andere cache-leggers vragen of ze hun volle (micro) logrolletjes willen bewaren. Met een potje tipp-ex heb ik in 10 minuten een prima blanco logrol. Snel, makkelijk en papiervriendelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 15 augustus 2009 Share Geplaatst 15 augustus 2009 Wat ik altijd doe is aan andere cache-leggers vragen of ze hun volle (micro) logrolletjes willen bewaren.Met een potje tipp-ex heb ik in 10 minuten een prima blanco logrol. Snel, makkelijk en papiervriendelijk! Jammer van de tipp-ex. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 15 augustus 2009 Share Geplaatst 15 augustus 2009 (bewerkt) Voila! micro-cachelist In dit .pdf-bestand kun je in de eerste drie regels van de kop zelf tekst invoeren en dan printen! 15 augustus 2009 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 15 augustus 2009 Share Geplaatst 15 augustus 2009 Voila! micro-cachelist In dit .pdf-bestand kun je in de eerste drie regels van de kop zelf tekst invoeren en dan printen! Netjes hoor! Ziet er goed uit, thx :-) grtzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 16 augustus 2009 Share Geplaatst 16 augustus 2009 Misschien handig om in de wiki of ergens op een vaste plek neer te zetten? Gemak dient de mens toch? Zoals gezegd, je hebt gezocht maar niet kunnen vinden, dat kan wellicht makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 16 augustus 2009 Share Geplaatst 16 augustus 2009 Misschien handig om in de wiki of ergens op een vaste plek neer te zetten? Gemak dient de mens toch? Zoals gezegd, je hebt gezocht maar niet kunnen vinden, dat kan wellicht makkelijker. Ja, een downloadpagina op .nl of in de wiki lijkt mij ook een goed plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
averschuuren Geplaatst 16 augustus 2009 Share Geplaatst 16 augustus 2009 of op mijn eigen pc in de map geocaching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 16 augustus 2009 Share Geplaatst 16 augustus 2009 Wat ik altijd doe is aan andere cache-leggers vragen of ze hun volle (micro) logrolletjes willen bewaren.Met een potje tipp-ex heb ik in 10 minuten een prima blanco logrol. Snel, makkelijk en papiervriendelijk! en leuk teamwerk,laatst hebben wij een hele middag zitten tip-exen bij Lepman in de achtertuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 16 augustus 2009 Share Geplaatst 16 augustus 2009 Wat ik altijd doe is aan andere cache-leggers vragen of ze hun volle (micro) logrolletjes willen bewaren.Met een potje tipp-ex heb ik in 10 minuten een prima blanco logrol. Snel, makkelijk en papiervriendelijk! Dat kan alleen met deze versie. De gewone heeft oplosmiddelen is zeker niet milieuvriendelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 16 augustus 2009 Share Geplaatst 16 augustus 2009 Dat kan alleen met deze versie. De gewone heeft oplosmiddelen is zeker niet milieuvriendelijk Die bedoel ik ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HereIsTom Geplaatst 17 augustus 2009 Share Geplaatst 17 augustus 2009 (bewerkt) Zijn er ook bestandjes om zelf logstickers te printen van 'cache find'? . 17 augustus 2009 bewerkt door HereIsTom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden