Spring naar bijdragen

Gsak In Mapsource


Petra

Aanbevolen berichten

hallo, als ik mijn geocaches naar mapsource exporteer dan krijg ik in mapsource bij de beschrijving ook de childwp's te zien. hier kan ik niets mee en als ik vanuit mapsource naar de gps stuur dan doet hij ook de childwp's dat is zoveel dat er zowat geen cache in staat dus heb ik daar niet veel aan. mijn vraag is dus kun je dat vermijden zodat dus alleen de begin coordinaten van de cache er in staan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hallo, als ik mijn geocaches naar mapsource exporteer dan krijg ik in mapsource bij de beschrijving ook de childwp's te zien. hier kan ik niets mee en als ik vanuit mapsource naar de gps stuur dan doet hij ook de childwp's dat is zoveel dat er zowat geen cache in staat dus heb ik daar niet veel aan. mijn vraag is dus kun je dat vermijden zodat dus alleen de begin coordinaten van de cache er in staan??

Als je geocaches exporteert krijg je een keuzescherm. Daarin kun je aangeven of de childwp's mee moeten worden genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je geen child WP's moet je dat via GSAK doen, daar kun je dat soort dingen instellen. Zet eerst de geocaches die je wilt in GSAK en doe dan het volgende:

 

Als je in GSAK op File > Export > Mapsource file klikt krijg je een scherm waarin je alles kunt instellen, ook dat je geen child WP's wilt. Als je dat scherm precies zo maakt als hieronder staat staan er geen child WP's meer in Mapsource.

 

gsak.png

 

Succes!

bewerkt door DiedB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit draadje kan denk ik dicht, vraag is beantwoord. :thumbup:

 

Maar even off topic en in het algemeen. In tegenstelling tot wat men denkt, blijft het overgrote deel van de topics meestal open. Dit is om cachers met soortgelijke en/of aanvullende vragen de gelegenheid te geven nu of in een later stadium aan te sluiten.

Is het onderwerp niet meer belangrijk dan zakt het vanzelf weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...