Spring naar bijdragen

Wat betekenen de afkortingen in logs


Marleen&Chris

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoi Marleen en Chris,

Welkom bij het cachen! Hierbij een toelichting van de afkortingen:

 

TFTC = Thanks for the Cache

NI NU = Niks in / niks uit (als je dus niets bij een cache wisselt aan spullen / gadchets...

 

Kijk ook eens onder deze link: http://www.geokletsing.nl/Begrippen/index.htm

Daar staan aardig leuke termen uitgelegd die je tegen kan komen tijdens het cachen.

 

Veel plezier met het cachen!

 

Groeten GonzAlex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

superhandig, bedankt!

Het is handig maar voor de legger is het leuker om een leuke geschreven log te lezen.

De legger heeft geprobeerd een leuke cache voor je te maken, een leuke log bij een leuke cache is dan wel zo vriendelijk.

Ik zeg niet dat je de termen niet mag gebruiken maar korte logjes met vele afkortingen zijn minder leuk om te lezen dan een verhaal met je ervaringen tijdens de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is handig maar voor de legger is het leuker om een leuke geschreven log te lezen.

De legger heeft geprobeerd een leuke cache voor je te maken, een leuke log bij een leuke cache is dan wel zo vriendelijk.

Ik zeg niet dat je de termen niet mag gebruiken maar korte logjes met vele afkortingen zijn minder leuk om te lezen dan een verhaal met je ervaringen tijdens de cache.

 

EMMHTWRVELL = Erg Mooie Micro, Helaas Te Weinig Ruimte Voor Een Leuk Log :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EMMHTWRVELL = Erg Mooie Micro, Helaas Te Weinig Ruimte Voor Een Leuk Log :beerchug:

 

 

Hmm dat zou ik er nog niet eens opgekrabbeld kunnen krijgen. Heb je trouwens een kortere versie voor een nano? :thumbup:

Tja bij logjes denk ik eerder aan die je online plaatst dan die op papier.

In de cache zie ik meer als de controle, online lees je ze toch eerder en meer, in de regen een heel logboek lezen of met jengelende kinderen gaan we weer wandelen. Of zoals ik vaak tref een mierenhoop, ik heb een fijn gevoel voor het plaats nemen op die hopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...