Spring naar bijdragen

Kids Corner


Geopatra

Aanbevolen berichten

De laatste tijd zie ik met enige regelmaat het forumonderwerp "Kids Corner" langs komen.

Nieuwsgierig als ik kan zijn klik ik aan, maar het is en blijft een doodlopende link.

 

De deelnemers eraan lijken vooralsnog alleen modjes ed. te zijn, dus ik heb wel het idee dat "men" iets nieuws aan het opzetten is.

 

Heb ik iets gemist of zo ?

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De laatste tijd zie ik met enige regelmaat het forumonderwerp "Kids Corner" langs komen.

Nieuwsgierig als ik kan zijn klik ik aan, maar het is en blijft een doodlopende link.

 

De deelnemers eraan lijken vooralsnog alleen modjes ed. te zijn, dus ik heb wel het idee dat "men" iets nieuws aan het opzetten is.

 

Heb ik iets gemist of zo ?

 

Geopatra.

@Lepman Is dit dat idee van jou? Jeweetwel, op Twitter. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het betreft een topic dat bij ons in het Team hoekje staat.

Daar wordt ruggespraak gehouden door de SGN Wie-kent event-organisatie, waar natuurlijk ook wat dingen voor de kids worden georganiseerd..

Dat zou dus niet zichtbaar moeten zijn

 

Dat bewuste topic is echter toegankelijk gemaakt voor 1 "niet Teammember" die daaraan meewerkt, maar door een "bug" in de forumsoftware wordt het daardoor op de frontpage zichtbaar en blijft dat hardnekkig verschijnen elke keer als iemand daar een bericht in plaatst.

 

That's all. Hinderlijk, maar ook weer niet zo heel hinderlijk.... men probeert het op te lossen.

 

 

Grtz, Sjoerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lepman Is dit dat idee van jou? Jeweetwel, op Twitter.

Uhm, nee hoor. Het SGN-redactie/organisatieteam maakt er zelf een geweldig evenement van :)

 

Op het MZLE had je mee kunnen spelen. Geen Twitter maar Twister :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het betreft een topic dat bij ons in het Team hoekje staat.

Daar wordt ruggespraak gehouden door de SGN Wie-kent event-organisatie, waar natuurlijk ook wat dingen voor de kids worden georganiseerd..

Dat zou dus niet zichtbaar moeten zijn

 

Dat bewuste topic is echter toegankelijk gemaakt voor 1 "niet Teammember" die daaraan meewerkt, maar door een "bug" in de forumsoftware wordt het daardoor op de frontpage zichtbaar en blijft dat hardnekkig verschijnen elke keer als iemand daar een bericht in plaatst.

 

That's all. Hinderlijk, maar ook weer niet zo heel hinderlijk.... men probeert het op te lossen.

 

 

Grtz, Sjoerd

 

Wat mij betreft ook niet hinderlijk, hoor.

 

Geen nood Geopatra, kinderen krijgen echt geen eigen hoekje op het forum. Het heeft te maken met het SGN-weekend en iets technisch waardoor iedereen die daar wat over te zeggen heeft mee kan praten in dat draadje.

 

Ja,ja, ik snap dat ik een bepaalde naam heb :lol1: , maar ook dat speelt geen rol in mijn vraagstelling.

Dan zou een besloten forumpje voor cachende ouders met kinderen eerder te overwegen zijn: zou hetzelfde resultaat opleveren waarschijnlijk. :):lol:

 

Maar eh..., mijn nieuwsgierigheid is weer gestild ==> wat mij betreft mag hij dicht.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...