gpsgek Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 (bewerkt) Ben ik nu gekke Henk of heeft het bestuur van SGN aandelen genomen in kamelen? Waarom wordt elke topictitel in CamelCase omgezet? 't Gaat hard hier in Nederland. Op straat wordt je uitgeblaft door hangjeugd, de radio scheld je de huid vol en het forum van geocaching Nederland adopteert kamelen. 16 juni 2009 bewerkt door gpsgek
Ringeling Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 Moest ff zoeken wat CamelCase is. Net een mystery. Maar opgelost. Zie: CamelCase
gpsgek Geplaatst 16 juni 2009 Auteur Geplaatst 16 juni 2009 Moest ff zoeken wat CamelCase is. Net een mystery. Maar opgelost. Zie: CamelCase Ik bedoel... bijna camelcase dus. Elk nieuw wordt wordt met een hoofdletter geschreven. Ik vind het er niet mooier op worden.
GoudHaartje Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 Dat is toch al een hele tijd, dat alle woorden in de titel een hoofdletter hebben ? Mij valt het in ieder geval al niet meer op. groetjes wendy
BigFurryMonster Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 CamelCase is zonder spaties. De TopicTitels hebben nog wel spaties.
GrijsBaard Geplaatst 17 juni 2009 Geplaatst 17 juni 2009 (bewerkt) Het Typen Zoals Hier Te Zien Is, Wordt Ook Wel ~Breezah~ Genoemd. Elk Woord Begint Dan Met Een HoofdLetter. Dus Allemaal Breezah's Zie Ineens Dat Ik Ook Een CamelCase ben GrijsBaard. 17 juni 2009 bewerkt door GrijsBaard
GeoVlinder Geplaatst 17 juni 2009 Geplaatst 17 juni 2009 Dat is toch al een hele tijd, dat alle woorden in de titel een hoofdletter hebben ?Mij valt het in ieder geval al niet meer op. groetjes wendy Klopt, al heel lang.
GoudHaartje Geplaatst 17 juni 2009 Geplaatst 17 juni 2009 Dat is toch al een hele tijd, dat alle woorden in de titel een hoofdletter hebben ?Mij valt het in ieder geval al niet meer op. groetjes wendy Klopt, al heel lang. Weet jij toevallig hoe dat ontstaan is, al die hoofdletters in de forum titels ? Heeft iemand dat er leuk uit zien vinden ? groetjes wendy
GeoVlinder Geplaatst 17 juni 2009 Geplaatst 17 juni 2009 Ik heb geen idee, misschien dat 1 vd andere teamleden het weet? groetjes Hilde
Sivota Geplaatst 17 juni 2009 Geplaatst 17 juni 2009 Dat is toch al een hele tijd, dat alle woorden in de titel een hoofdletter hebben ?Mij valt het in ieder geval al niet meer op. groetjes wendy Klopt, al heel lang. Weet jij toevallig hoe dat ontstaan is, al die hoofdletters in de forum titels ? Heeft iemand dat er leuk uit zien vinden ? groetjes wendy Aandelen in Kamelen . Dat is dan lucratief, want dat is al minstens het geval sinds januari en inderdaad ook door een enkeling en door de modjes opgemerkt. Heeft iemand dat er leuk uit vinden zien? De Kamelen zijn waarschijnlijk als verstekeling meegekomen in een forum update.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden