Spring naar bijdragen

Zoeken Van Leuke Caches


droopy.poes

Aanbevolen berichten

ik vroeg mij af of er op de site ook ergens een funtie is om caches op thema te zoeken enzo.

 

zodat ik bijvoorbeeld op de kaart alleen nacht caches krijg.

of bijvoorbeeld kan zoeken op max 10 km lopen

en bijvoorbeeld erg leuk om te doen met een 4 keer 4 ofzo.

 

wand ik kan dit niet vinden, en vind de kaart dus wat onoverzichtelijk.

moet nu in een bepaald gebied gewoon alles eerst aanklikken,

om dan dus de teksten door te lezen.

en dat kost veel tijd als je eigelijk gewoon even snel spontaal op pad wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja die mogelijkheid is er.

Je moet daarvoor wel een activatiecode voor de aanvullende funktionaliteit aanvragen. Dit kan onder het hoofdstuk Doe Het Zelf (DHZ) op de frontpage van deze site ( links in het menu).

Daarna kun je eigen kaarten samenstellen en zoeken op o.a.: nieuwe caches, cachetype; moeilijkheidsgraad, afstand, met/zonder honden, met zonder buggy/rolstoel etc.

 

Om de DHZ funktie aan te vragen moet je minstens een cache hebben gelogd.

 

 

 

 

Nog even ter aanvulling: Als je hier op het forum bij de zoekfunktie "bookmarklist" invult, dan vindt je een bonte verzameling van allerlei interessante topics met verzamelde caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even ter aanvulling: Als je hier op het forum bij de zoekfunktie "bookmarklist" invult, dan vindt je een bonte verzameling van allerlei interessante topics met verzamelde caches.

 

En mogelijk heb je ook nog iets aan overzichten van wandel- en fietscaches in Nederland (per provincie / afstand)

 

Klik op de links in de handtekening hieronder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit brengt mij ook weer op een vraag. Ooit ontdekt dat er een mogelijkheid is om caches weg te halen die je niet wilt zien. Nu weet ik niet meer waar deze mogelijkheid zat.

 

 

Tja, ik weet niet helemaal wat je bedoelt, maar met de DHZ funktie kun je selecteren.Je maakt een eigen kaart aan. Bijvoorbeeld: Caches niet gevonden door team.... en team.... Extra: Een multicache met difficulty 3 ster, terrain 4 sterren tussen de 5 en 10 km.

Daarmee haal je de andere mogelijkheden weg.

Je maakt een kaart aan met alleen de door jouw geselecteeerde caches zichtbaar. Is dat wat je bedoelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit brengt mij ook weer op een vraag. Ooit ontdekt dat er een mogelijkheid is om caches weg te halen die je niet wilt zien. Nu weet ik niet meer waar deze mogelijkheid zat.

 

 

Tja, ik weet niet helemaal wat je bedoelt, maar met de DHZ funktie kun je selecteren.Je maakt een eigen kaart aan. Bijvoorbeeld: Caches niet gevonden door team.... en team.... Extra: Een multicache met difficulty 3 ster, terrain 4 sterren tussen de 5 en 10 km.

Daarmee haal je de andere mogelijkheden weg.

Je maakt een kaart aan met alleen de door jouw geselecteeerde caches zichtbaar. Is dat wat je bedoelt?

 

Via my profile op Map it klikken. Dan kun je uitvinken welk type caches je niet wilt zien. Alleen voor premium members mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit brengt mij ook weer op een vraag. Ooit ontdekt dat er een mogelijkheid is om caches weg te halen die je niet wilt zien. Nu weet ik niet meer waar deze mogelijkheid zat.

 

 

Ik heb hier het draadje gevonden waarin je die vraag stelde.

 

De topicstarter daarentegen was op zoek naar mogelijkheden en niet naar het kunnen weghalen van mogelijkheden. :blink: Zullen we daar maar weer naar terugkeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit brengt mij ook weer op een vraag. Ooit ontdekt dat er een mogelijkheid is om caches weg te halen die je niet wilt zien. Nu weet ik niet meer waar deze mogelijkheid zat.

 

 

Ik heb hier het draadje gevonden waarin je die vraag stelde.

 

De topicstarter daarentegen was op zoek naar mogelijkheden en niet naar het kunnen weghalen van mogelijkheden. :blink: Zullen we daar maar weer naar terugkeren?

 

Toch is de relatie van deze vraag relevant ten opzichte van de vraag van de topicstarter. Als je kunt weglaten wat je niet wilt, heb je al een voorselectie in wat je mogelijk wel wilt.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor leuke caches filter ik altijd de mysteries, earthcaches,cameracaches, letterboxcaches, traditionals ed. uit via DHZ.

Daarna lees ik cachebeschrijving en logs in het gebied waar ik naar toe wil.

 

Werkt prima!

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...