Spring naar bijdragen

Geocaching Live


DiedB

Aanbevolen berichten

Ik heb het na jouw berichtje nog eens geprobeerd, en nadat ik eerst weer een verkeerde cachebeschrijving te zien kreeg(maar nu een andere), gaat het nu wel goed.

Heel apart, temeer omdat ik het probleem met andere caches niet heb gehad. Toch wel iets om voortaan rekening mee te houden.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb het na jouw berichtje nog eens geprobeerd, en nadat ik eerst weer een verkeerde cachebeschrijving te zien kreeg(maar nu een andere), gaat het nu wel goed.

Heel apart, temeer omdat ik het probleem met andere caches niet heb gehad. Toch wel iets om voortaan rekening mee te houden.

 

Zo heeft ieder zijn probleempjes met deze applicatie. Zoals je weet loopt bij mij de data upload niet goed, Gps gaat prima maar om mij te volgen moet hij toch echt zijn data verzenden. Binnenkort maar weer eens uitproberen.

suc6 ;)

bewerkt door langzaam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heeft ieder zijn probleempjes met deze applicatie. Zoals je weet loopt bij mij de data upload niet goed, Gps gaat prima maar om mij te volgen moet hij toch echt zijn data verzenden.

Inderdaad de bugs zijn er nog lang niet uit. Toevallig zag ik vanmiddag dat er op 5 maart een vernieuwde versie voor Motorola's, Nokia's en Sony Ericsson's en aanverwante smartphones is uitgekomen. Te downloaden/installeren vanaf. de Geocaching Live website.

 

Hopelijk komt er binnenkort ook een update voor de op Windows Mobile gebaseerde smartphones.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn indruk is dat Geocaching Live voor J2ME op mobiele telefoons wat beter werkt als de Windows Mobile versie. Daarom vroeg ik me af of die J2ME versie niet op Windows Mobile aan de gang te krijgen zou zijn. Via deze site kwam ik terecht op deze site. Is er iemand die dat al eens geprobeerd heeft? Dus m.b.v. van de Java Midlet manager (Java emulator voor Windows Mobile) ? Of werkt dat niet?

 

Ik kan het zelf niet testen omdat ik geen WM smartphone heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn indruk is dat Geocaching Live voor J2ME op mobiele telefoons wat beter werkt als de Windows Mobile versie. Daarom vroeg ik me af of die J2ME versie niet op Windows Mobile aan de gang te krijgen zou zijn. Via deze site kwam ik terecht op deze site. Is er iemand die dat al eens geprobeerd heeft? Dus m.b.v. van de Java Midlet manager (Java emulator voor Windows Mobile) ? Of werkt dat niet?

 

Ik kan het zelf niet testen omdat ik geen WM smartphone heb.

 

 

Poehe, nou dat is de moeite waard om te proberen. Zal eerdaags is een poging wagen. Altijd leuke om dingen uit te proberen.

Goede tip THX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...