Spring naar bijdragen

Waarom Is Geocaching.com Zo Traag ??


diks

Aanbevolen berichten

hi,

 

Sinds een tijdje is de site www.geocaching.com enorm traag.

Het zoeken en loggen word bijna onmogelijk.

Het ligt niet aan onze internet verbinding die is namelijk erg snel.

 

We hebben wel een gratis account.

Is het mogelijk dat als wij een betaald account nemen de traagheid voorbij is ???

 

MVG, D Team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kennelijk doordat er steeds meer en meer mensen geocachen en ze het serverparkje hier nog niet op hebben aangepast? ;)

Zal in de loop der tijd wel weer beter worden, of de site wordt echt onbereikbar en dan is het over en uit.

 

Valt me wel op dat het allemaal windows draait, iets wat voor grotere websites minder gebruikelijk is (performance issue)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kennelijk doordat er steeds meer en meer mensen geocachen en ze het serverparkje hier nog niet op hebben aangepast? ;)

Zal in de loop der tijd wel weer beter worden, of de site wordt echt onbereikbar en dan is het over en uit.

 

Valt me wel op dat het allemaal windows draait, iets wat voor grotere websites minder gebruikelijk is (performance issue)

Ik heb geen problemen. :) De site zal denk ik niet zo gauw onbereikbaar worden... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi,

 

Sinds een tijdje is de site www.geocaching.com enorm traag.

Het zoeken en loggen word bijna onmogelijk.

Het ligt niet aan onze internet verbinding die is namelijk erg snel.

 

We hebben wel een gratis account.

Is het mogelijk dat als wij een betaald account nemen de traagheid voorbij is ???

 

MVG, D Team

 

De site van geocaching.com is inderdaad nogal eens traag de laatste tijd. Op hun forum zijn dan vaak berichten te lezen over upgrades die worden uitgevoerd en soms ook wat meldingen van zaken die niet goed zijn gegaan. Bij reparatie hebben ze waarschijnlijk de data over minder servers lopen. Daarnaast is er in een weekend wel vaker een piek van gebruikers waardoor alles wat langzamer gaat. Dat laatste is al langer zo.

 

Het nemen van een premium membership lost daarin niets op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zodra ze aan de overkant van de grote waterplas slapen valt de snelheid wel mee. maar zodra men daar wakker is gaat de snelheid snel achteruit. Soms zelfs geheel niet te bereiken. Het betaald gebruiken Premium Member zijn maakt daar totaal niet op/bij uit, de site wordt daar echt niet sneller van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

>> Waarom Is Geocaching.com Zo Traag ??

 

omdat er teveel trads gelogd worden en maar weinig multies... :yes:

 

p.s.: de site is niet enkel traag, maar ook de notifications komen niet altijd door.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, best lastig af en toe. Voor wie engels leest. Ook over de PQ's zijn vandaag wat zaken over gepost op het Groundspeakforum bij GC. com.

Ik geeft hierbij een link naar General Geocaching Discussions > Geocaching.com Web Site. Hierin worden allerlei zaken besproken die niet zo goed lopen bij GC.com. Kan ieder het zelf een beetje volgen en op de hoogte blijven van ontwikkelingen. Soms alleen omdat de storingen ook door cachers in de VS worden opgemerkt, maar daar worden ook veel mededelingen gedaan door de mensen die de maintenance doen bij GC.com. Je zit daar dichter bij de bron.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen Bedankt voor jullie reacties, het zijn dus performance problemen bij geocaching.com.

Misschien een idee om ook eens een server aan deze kant van de grote plas te installeren

 

 

Ik vrees dat wij daar helemaal niet over gaan. Dat is geheel het pakkie aan van Gc.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi,

 

Sinds een tijdje is de site www.geocaching.com enorm traag.

Het zoeken en loggen word bijna onmogelijk.

Het ligt niet aan onze internet verbinding die is namelijk erg snel.

 

We hebben wel een gratis account.

Is het mogelijk dat als wij een betaald account nemen de traagheid voorbij is ???

 

MVG, D Team

 

Niet alleen traag, de maps waren voor mij gisteravond onbereikbaar. Door premium member te worden hoopte ik ook een steentje bij te dragen om ze genoeg geld te geven om hun servers uit te breiden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi,

 

Sinds een tijdje is de site www.geocaching.com enorm traag.

Het zoeken en loggen word bijna onmogelijk.

Het ligt niet aan onze internet verbinding die is namelijk erg snel.

 

We hebben wel een gratis account.

Is het mogelijk dat als wij een betaald account nemen de traagheid voorbij is ???

 

MVG, D Team

 

Niet alleen traag, de maps waren voor mij gisteravond onbereikbaar. Door premium member te worden hoopte ik ook een steentje bij te dragen om ze genoeg geld te geven om hun servers uit te breiden...

 

Ijdele hoop. Helpt niets. Het zijn problemen die na de laatste paar updates zijn ontstaan en zullen nog wel ff duren. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt, de maps waren gisteren een tijd onbereikbaar en ook de site is af en toe nauwelijks te bereiken. Af en toe volg ik de topics op het Groundspeakforum hierover. Er lijken de laatste tijd wat meer problemen met upgrades geweest en af en toe wordt er ook iets teruggezet. Tijdens die werkzaamheden worden dan een of meerdere servers uitgezet. Hoe het technisch werkt weet ik niet precies, maar dat veroorzaakt natuurlijk wel allerlei vertragingen. Afgezien van, de al veel langer durende, zondagavondpiek is dat waarschijnlijk de oorzaak van de problemen die de gebruikers ervaren.

Dus; op dit moment wat technische problemen en niet zozeer een server tekort, maar een uitschakelen van servers during maintenance.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...