Spring naar bijdragen

Gast Op Het Forum


Mon-Roe

Aanbevolen berichten

Ik merk vandaag dat ik als Gast niet meer kan lezen op het forum, dit was altijd wel mogelijk. Aangezien ik niet overal wil inloggen, zeker niet op mijn werk, vond ik het altijd erg makkelijk dat ik als gast berichten kon lezen. Ik kan me voorstellen dat je als Gast geen reaktie kan plaatsen. Deze melding krijg ik als ik via geocaching.nl naar de topics ga.

 

Is dit veranderd?

bewerkt door Mon-Roe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als gast kan ik dit topic nietlezen, maar andere onderwerpen geen probleem.

Kijk maar eens goed of je inderdaad bent uit gelogd. Dat kun je zien als je onderaan de pagina niet meer in het rijtje van gasten staat.

 

Ik heb er inderdaad op het werk ook wel eens problemen mee als ik niet ben ingelogd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik uitlog kan ik nog alle topics lezen behalve de coins etc.

 

ook ik kan Coins niet lezen als gast. verder wel alles

 

 

 

Dat was al zo; een aantal zaken kun je als gast niet lezen en ze verschijnen ook niet op de frontpage. En dit topic; ik lees net dat het ook niet te lezen is als gast? Anders moet ik dit misschien even anders neerzetten. Beetje moeilijk volgen voor de gast die het heeft neergezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het vanaf thuis prima volgen, maar op mijn werk wil ik niet inloggen om bepaalde redenen.

Ik ga dan meestal naar www.geocaching.nl en kijk dan even naar de topics op de homepage of er iets interessants bij staat. Normaal gesproken klik ik dan op het topic en kan ik direct lezen op het forum, vanmorgen kreeg ik de melding dat ik als gast dit niet kan en dat ik moet registreren of inloggen. Uiteraard nogmaals geprobeerd met een ander topic en kreeg hetzelfde verhaal.

 

Toen heb ik even ingelogd om mijn vraag te posten en daarna weer uitgelogd en toen kon ik wel de topics lezen van dit forum (als gast).

 

Beetje raar en ik zal het morgen nog eens testen op mijn werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...