hankthea Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Hallo, hebben anderen hier ook last van? Ik heb 15 pq's om nederland binnen te halen. Nummer 15 laat ik iedere dag draaien. Echter nummer 15 komt niet iedere dag binnen. Sterker nog, hij heeft het 1x gedaan en daarna niet meer. Dus hup, nieuwe gemaakt. Nu weer zelfde verhaal. Als ik de pq een duwtje geef, (door iets erin te wijzigen) komt ie wel direct. maar ik heb weinig zin om iedere dag te gaan "duwen " iemand een idee?
topzoekertje Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Hallo,hebben anderen hier ook last van? Ik heb 15 pq's om nederland binnen te halen. Nummer 15 laat ik iedere dag draaien. Echter nummer 15 komt niet iedere dag binnen. Sterker nog, hij heeft het 1x gedaan en daarna niet meer. Dus hup, nieuwe gemaakt. Nu weer zelfde verhaal. Als ik de pq een duwtje geef, (door iets erin te wijzigen) komt ie wel direct. maar ik heb weinig zin om iedere dag te gaan "duwen " iemand een idee? Waarschijnlijk is het te druk op de server. De volgende prioriteit wordt dan gebruikt: The order they run is based on the last time the query ran last. Priority goes to new queries first, and the others run in the order of the oldest generated. So if you have a query run once a week it will arrive on that day much faster than someone who runs the query every day. It is recommended that you stagger your queries. Or even better, create new queries only when you need them. Als je de PQ elke dag wilt ontvangen, dan moet je dus voor elke dag een copie van de PQ met de nieuwste caches maken
Team Gelaen Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Wellicht/Mischien/Waarschijnlijk ten overvloedde, maar heb je in onderstaand lijstje wellicht de bovenste keuze aangevinkt staan? Volgens mij staat die per default aan. De middelste zou het moeten zijn.... Choose how often your query should run: Uncheck the day of the week after the query runs Run this query every week on the days checked Run this query once then delete it Jan
Goofy Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 (bewerkt) Ook hier is het probleem geconstateerd. PQ's die al heel lang probleemloos hebben gelopen, worden sinds begin april maart blijkbaar niet meer gestart. PQ's die slechts 1 dag in de week lopen, lijken geen probleem te hebben. Problemen ontstaan zodra er meerdere dagen zijn aangevinkt. De oplossing lijkt te zijn om Pq's die op meerdere dagen lopen te spitsen in losse PQ's met telkens maar 1 dag in de week. 18 maart 2009 bewerkt door Goofy
Mon-Roe Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Is het niet zo dat je een bestaande PQ maar eens in de week kan draaien? Als je er kopieen van maakt en ze even anders noemt kan je ze wel dagelijks draaien (in de beschrijving even de dag van draaien erbij).
Cache in het handje Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Ik heb hetzelfde moeten constateren. Sinds 2 weken ongeveer komen de PQ's die elke dag draaien niet meer binnen. De anderen komen af en toe te laat . Maar komen in ieder geval toch aan
Sivota Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Ik heb er geen bal verstand van, maar er staat wel iets over op het Groundspeak forum. Pocket Queries Not Running Kijk zelf even of je hier wat aan hebt.
Cache in het handje Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Dank je voor het verder kijken dan "onze" neus lang is En alsof de duvel er mee speelt heb ik net de PQ die al drie dagen niet hebben gedraait net binnen gekregen! Wat heb je met ze gedaan daar Marit?
Mars Express Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Ook hier is het probleem geconstateerd. PQ's die al heel lang probleemloos hebben gelopen, worden sinds begin april blijkbaar niet meer gestart. PQ's die slechts 1 dag in de week lopen, lijken geen probleem te hebben. Problemen ontstaan zodra er meerdere dagen zijn aangevinkt. De oplossing lijkt te zijn om Pq's die op meerdere dagen lopen te spitsen in losse PQ's met telkens maar 1 dag in de week. begin april??
ET4FR & CO Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Ook hier is het probleem geconstateerd. PQ's die al heel lang probleemloos hebben gelopen, worden sinds begin april blijkbaar niet meer gestart. PQ's die slechts 1 dag in de week lopen, lijken geen probleem te hebben. Problemen ontstaan zodra er meerdere dagen zijn aangevinkt. De oplossing lijkt te zijn om Pq's die op meerdere dagen lopen te spitsen in losse PQ's met telkens maar 1 dag in de week. begin april?? Ja, hij heeft er al 11 maanden last van Hier komt de PQ die elke dag draait, ongeveer om de dag a twee dagen en de PQ die 1 keer per week draait gewoon elke dag welke aangevinkt is, soms wel met iets vertraging.
hankthea Geplaatst 13 april 2009 Auteur Geplaatst 13 april 2009 De PQ's worden wel aangemaakt, maar komen niet binnen in de gmail. Hebben anderen hier ook last van?
Jurgen & Co Geplaatst 13 april 2009 Geplaatst 13 april 2009 Ja hoor heel veel mensen over heel de wereld. Ook in Duitsland en Amerika wordt geklaagd.
zwiepjes Geplaatst 13 april 2009 Geplaatst 13 april 2009 Geen problemen hier, kon ze gewoon ophalen. de zwiepjes
ZaNaBoZa Geplaatst 13 april 2009 Geplaatst 13 april 2009 De PQ's zijn wel gewoon gedraaid, maar de mail is nog niet (allemaal) binnen. Heb zojuist 2 PQ's ontvangen. Gebeurd de laatste tijd wel vaker dat de mail van een PQ een dag later komt.
Aanbevolen berichten