debendevanvier Geplaatst 16 maart 2009 Geplaatst 16 maart 2009 hoi allemaal Aangezien dat wij even niet meer cachen of minder Willen wij deze cache aanbieden voor adoptie wie wil ? (email verwijderd door moderator) groet jolanda mv 4
elmasj Geplaatst 16 maart 2009 Geplaatst 16 maart 2009 Hoi Jolanda, lang niks van jullie gehoord. Ik stuur je wel een PM voor overname. Groetjes Peter (team ELMASJ)
Team Professor X Geplaatst 16 maart 2009 Geplaatst 16 maart 2009 Gezien de aantal not founds zou ik deze cache gewoon archiveren! Kan Elmasj misschien wel een fraaie multi langs het tracé uitwerken
Peetee Geplaatst 16 maart 2009 Geplaatst 16 maart 2009 wie wil ? ***@natuurlijkevenwicht.nl Ik stuur je wel een PM voor overname. Misschien handiger om bovenstaand mailadres te gebruiken i.p.v. een PM?
Team jemar Geplaatst 16 maart 2009 Geplaatst 16 maart 2009 Ik heb het emailadres even weggehaald: voordat je het weet heb je je postvak vol met allerlei rotzooi. Ook voor niet gebrukers is het mogelijk om op dit forum te komen en het adres te lezen en vervolgens te misbruiken... Via PM lijkt mij het handigste !
Peetee Geplaatst 16 maart 2009 Geplaatst 16 maart 2009 (bewerkt) Via PM lijkt mij het handigste ! Als het daarbij bijbehorende e-mail adres nog bestaat wel ja! 16 maart 2009 bewerkt door Peetee
debendevanvier Geplaatst 16 maart 2009 Auteur Geplaatst 16 maart 2009 Gezien de aantal not founds zou ik deze cache gewoon archiveren! Kan Elmasj misschien wel een fraaie multi langs het tracé uitwerken nou dat wil ik ook wel doen ? zegt het maar wat is handigst? groet jolanda
Phoenix-night Geplaatst 16 maart 2009 Geplaatst 16 maart 2009 Helemaal mee eens: een micro op een prachtige plek: weg ermee! Geef nieuwe cacherleggers een kans om iets beters te maken. Een prachtige multi op een oud spoorwegtraject! PN
Sivota Geplaatst 16 maart 2009 Geplaatst 16 maart 2009 Misschien een tijd noemen tot hoelang je aanbod tot adoptie blijft staan en daarna in het archief?
Famda Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Wat nou archiveren? Elmasj wil hem toch adopteren? Dan kan hij altijd nog besluiten hoe hij deze cache locatie wil gebruiken. Laat Peter hem eerst adopteren, dan kan hij de cache altijd nog archiveren. Hoi Jolanda, lang niks van jullie gehoord. Ik stuur je wel een PM voor overname. Groetjes Peter (team ELMASJ)
Aanbevolen berichten