eSeR2008 Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Beste forumgebruikers, Per 1 april, stop ik met de functie van moderator. Ik heb op mijn werk een andere functie erbij gekregen, en daardoor heb ik geen tijd om dagelijks op het forum aanwezig te zijn. Dit vind ik een belangrijk iets als moderator zijnde. De kostbare vrije tijd die ik dan nog overhoud, wil ik onder andere aan geocaching, andere hobby's... en nog veel belangrijker aan mijn familie besteden. NL team bedankt voor een te gekke samenwerking!
sukor Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Bedankt voor alles wat je hebt gedaan. Zowel voor als achter de schermen. team sukor
Remunj Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Beste forumgebruikers, Per 1 april, stop ik met de functie van moderator. Ik heb op mijn werk een andere functie erbij gekregen, en daardoor heb ik geen tijd om dagelijks op het forum aanwezig te zijn. Dit vind ik een belangrijk iets als moderator zijnde. De kostbare vrije tijd die ik dan nog overhoud, wil ik onder andere aan geocaching, andere hobby's... en nog veel belangrijker aan mijn familie besteden. NL team bedankt voor een te gekke samenwerking! 1 April?? Dat doet mij ergens aan denken! Als het toch gemeend is, dank voor je inzet.
getzie family Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Jammer maar werk gaat voor. Bedankt voor alles.
ET4FR & CO Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Jammer maar werk gaat voor. Huh, ik denk jammer je familie gaat voor
GrijsBaard Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Succes met je nieuwe functie en bedankt voor je inzet.
pingos Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Bedankt voor je inzet en succes in je nieuwe functie.
Peetee Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Bedankt Eser, en succes met je verdere loopbaan!
de vlinders Geplaatst 14 maart 2009 Geplaatst 14 maart 2009 Dank je wel Eser voor het werk dat je voor .nl hebt gedaan. Succes met de nieuwe functie! Erbij betekent volgens mij meer werk dus zorg je dat je ook aan de ontspanning toe komt?
DaffyDuck53 Geplaatst 14 maart 2009 Geplaatst 14 maart 2009 Eser bedankt voor je inzet! Geniet verder van het familieleven en de hobby's!
eSeR2008 Geplaatst 19 maart 2009 Auteur Geplaatst 19 maart 2009 Iedereen bedankt! Maar 1 april (nee het is geen grap), wordt 1 juni. Blijf eventjes hangen om de aankomende mod(s) de gelegenheid te geven aan de knoppen te wennen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden