Spring naar bijdragen

Lijst van Premium Member-only Caches


De Wijngemachtigde

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Even het volgende: hoe voorkom je, als niet-premium member, dat als je een nieuwe cache uitzet dat deze niet conflicteert met een premium only cache?

Je kunt tenslotte PMO caches niet zien en dus weet je niet dat er eentje in de buurt zit.

 

Denk dat je het niet kunt voorkomen, of je moet een premium member even laten checken.

Maar met de 80 member-only caches in ons land is de kans vanzelf erg klein.

 

Mocht je toch te dicht bij zitten zal de reviewer dit je wel melden :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf ben ik uit principe niet bereid om PM te worden:

- gc.com staat vol genoeg met reclame en icm met het aantal actieve users moet dit ruim voldoende advertentie inkomsten opleveren 'om de servers te onderhouden'

- ik ben meer voor een vrije gedachte; ik ben bereid te betalen voor hardware. Maar ik gebruik kaarten van OpenStreetMap en ik gebruik Firefox. Dit zou ik graag willen doortrekken naar geocaching: mensen maken als vrijwilliger/contributor een geocache en gc.com zou dit dan ook vrij moeten doorgeven aan andere geocachers.

GC.com probeert met hun PM ship de vrijwillig bijgedragen informatie van vrijwilligers maximaal uit te buiten. En zonder PMO caches kan ik me nog voorstellen dat je PM wilt worden omdat je dan een beetje gebruikersgemak huurt om een cachedag te plannen. Maar de PMO caches zijn door GC.com mi enkel en alleen in het leven geroepen om mensen PM te laten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam er achter dat het maken van een MOC [MembersOnlyCache] een zeer leuke feature oplevert, nl de mogelijkheid om een "audit log" op te vragen.

Je krijgt dan een lijst waarin wordt weergegeven wie, hoe vaak en wanneer voor het laatst de pagina heeft geopend.

Naast de reden dat de cache niet gelijk wordt bestormd door FTF-jagers levert dit ook vermakelijke informatie op.

Voor mij een reden te meer vaker MOC's te gaan aanbieden, cq caches om te gaan zetten naar MOC.

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam er achter dat het maken van een MOC [MembersOnlyCache] een zeer leuke feature oplevert, nl de mogelijkheid om een "audit log" op te vragen.

Je krijgt dan een lijst waarin wordt weergegeven wie, hoe vaak en wanneer voor het laatst de pagina heeft geopend.

Naast de reden dat de cache niet gelijk wordt bestormd door FTF-jagers levert dit ook vermakelijke informatie op.

Voor mij een reden te meer vaker MOC's te gaan aanbieden, cq caches om te gaan zetten naar MOC.

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

Geinig, bedankt voor de tip, had het nog niet gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...knip...

Naast de reden dat de cache niet gelijk wordt bestormd door FTF-jagers levert dit ook vermakelijke informatie op.

...knip...

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

 

Deze redantie gaat m.i. niet op.

Doordat premium members de mogelijkheid hebben een notify te ontvangen als er bij hun in de buurt een nieuwe cache online komt zijn/worden FTF-jagers net wel vaak Premium-member.

Ook een nieuwe PMO-cache trekt dus onmiddellijk FTF-jagers aan in dat geval.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...knip...

Naast de reden dat de cache niet gelijk wordt bestormd door FTF-jagers levert dit ook vermakelijke informatie op.

...knip...

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

 

Deze redantie gaat m.i. niet op.

Doordat premium members de mogelijkheid hebben een notify te ontvangen als er bij hun in de buurt een nieuwe cache online komt zijn/worden FTF-jagers net wel vaak Premium-member.

Ook een nieuwe PMO-cache trekt dus onmiddellijk FTF-jagers aan in dat geval.

Greetz Bloodwoosj.

 

Klopt helemaal. Ik zal 't nuanceren. Er komen minder FTF-jagers. In ieder geval tot het moment dat er weer meer PM's komen natuurlijk. Hier in de buurt zijn de meest fanatieke FTF's geen PM :thumbup:

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..knip..

Je krijgt dan een lijst waarin wordt weergegeven wie, hoe vaak en wanneer voor het laatst de pagina heeft geopend.

..knip..

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

 

GC.com beweert altijd dat ze zo begaan zijn met de privacy van de gebruikers. Ik vind dit toch een behoorlijke inbreuk eigenlijk. Een reden minder om PM te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..knip..

Je krijgt dan een lijst waarin wordt weergegeven wie, hoe vaak en wanneer voor het laatst de pagina heeft geopend.

..knip..

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

 

GC.com beweert altijd dat ze zo begaan zijn met de privacy van de gebruikers. Ik vind dit toch een behoorlijke inbreuk eigenlijk. Een reden minder om PM te worden.

 

Mijn hemel....

Behoorlijke inbreuk op de privacy....

Ik vind dat wel heel erg sterk uitgedrukt. Ze kunnen niet je bankgegevens opvragen!! Dat is pas inbreuk op de privacy! :lol1:

 

Op veel sites kun je dat toch zien? Een populaire site zoals Hyves heeft ook iets dergelijks.

 

Het is niks schokkends. Voor degene die het leuk vinden en een Membes-only cache hebben, die kunnen die statistieken opvragen. Zo zie ik het tenminste als statistieken en niet als een inbreuk op praivussie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..knip..

Je krijgt dan een lijst waarin wordt weergegeven wie, hoe vaak en wanneer voor het laatst de pagina heeft geopend.

..knip..

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

 

GC.com beweert altijd dat ze zo begaan zijn met de privacy van de gebruikers. Ik vind dit toch een behoorlijke inbreuk eigenlijk. Een reden minder om PM te worden.

 

Helemaal mee eens. Geen gebruik meer maken van die site !!!

Overigens, wist je dat op het forum van gc.nl je als donateur ook precies kunt zien wie hoe laat als laatste heen gekeken heeft???

(Onder)duiken en wegwezen hier :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam er achter dat het maken van een MOC [MembersOnlyCache] een zeer leuke feature oplevert, nl de mogelijkheid om een "audit log" op te vragen.

Je krijgt dan een lijst waarin wordt weergegeven wie, hoe vaak en wanneer voor het laatst de pagina heeft geopend.

Naast de reden dat de cache niet gelijk wordt bestormd door FTF-jagers levert dit ook vermakelijke informatie op.

Voor mij een reden te meer vaker MOC's te gaan aanbieden, cq caches om te gaan zetten naar MOC.

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

 

Ik had al mijn caches al omgezet en kwam hier laatst ook achter! leuke functie "audit".... :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...