Spring naar bijdragen

Iets anders dan een ammo-box...


Aanbevolen berichten

Howdy allemaal,

 

Misschien is het onderstaande al eens eerder gedaan of verzonnen. (Ik geo-cache namelijk nog niet zo lang) In ieder geval heb ik met een beetje hobby'en de onderstaande cache in elkaar geknutseld. Om de cache volledig waterdicht te maken heb ik gebruik gemaakt van PVC. Ik hoop dat jullie het wat vinden. :lol1:

Cache-1k.jpg Cache-2k.jpg Cache-3k.jpg Cache-4k.jpg Cache-5k.jpg

 

Happy hunting :rolleyes:

 

Greetings Pyxis Nautica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Leuk gedaan, dit geeft een klein beetje een extra dimensie aan de caches.

Over het algemeen zijn het toch vaak dezelfde "waren" ik bedoel ammobox, tupperwarebox, broodtrommels zijn reeds in grote getalen aangetroffen.

Een beetje verscheidenheid in het gebruikte materiaal vind ik persoonlijk wel leuk.

Bijkomend voordeel is dat dit niet noodzakelijk begraven hoeft te worden..............., in een pas gekapt bos verstoppen zou hier een extra sterretje moeilijkheidsfactor aan toevoegen.

 

Klus lekker door, en ik hoop hem eens aan te treffen.

 

st1snpr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Howdy allemaal,

 

Misschien is het onderstaande al eens eerder gedaan of verzonnen. (Ik geo-cache namelijk nog niet zo lang) In ieder geval heb ik met een beetje hobby'en de onderstaande cache in elkaar geknutseld. Om de cache volledig waterdicht te maken heb ik gebruik gemaakt van PVC. Ik hoop dat jullie het wat vinden.  :lol:

Cache-1k.jpg Cache-2k.jpg Cache-3k.jpg Cache-4k.jpg Cache-5k.jpg

 

Happy hunting  :rolleyes:

 

Greetings Pyxis Nautica

Ik hoop dat jullie het wat vinden? Voor een gadgetfreak als ik is het gewoon prachtig. Alle lof van deze kant. Leuk, mooi en heel mooi.

 

Kun je zoiets ook nog met steen? :D

 

Weet je wat je moet doen? Ze te koop aanbieden.

 

Je mag dan nog niet zo lang cachen maar met zulke kunstwerkjes heb je te lang wat anders gedaan.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :lol1:Heaven doesn't want me and hell is afraid I'll take over!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de gc.com goodiesshop hebben ze ook diverse soorten rotsen met ingebouwde cache kant en klaar. Dat neemt natuurlijk de lol van zelf doen weg, maar ja niet iedereen is een bedreven rotsen-kliever zoals Tjerk Vermaning. En ons land heeft nu eenmaal weinig rotsen en natuurlijke stenen.

Ik had er een paar willen bestellen om te zien wat het is (en om op events te laten zien) maar ze zijn nu uitverkocht.

Ikzelf zoek graag aan hun lot overgelaten objecten van menselijke makelij maar om zelf de natuurlijke omgeving te imiteren, zover was ik nog niet. Een keer heb ik er wel gedacht: een stuk beton in een veld vol met dergelijk puin dat er al 20 jaar lag. Maar deze zomer is de hele zooi opgeruimd :lol1:

En ook heb ik wel eens gedacht om een PVC-buis cache te vermommen als waterpeilput. Maar lui als ik ben: dat was me teveel werk.

Nep-boomstronken: een prachtig idee en weer een nieuwe dimensie erbij voor het geocachen. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lupardi:

 

Omdat jullie de nepstenen met ruimte voor een minicache dus niet in het assortiment hadden, heb ik diverse keren geprobeerd ze te bestellen via GC.com en via de Engelse variant daarvan. Men levert namelijk vanuit de VS niet aan particulieren. ....

 

Alhoewel ze hebben zich een keer vergist en daar heb ik een mooie metalen GC.Com "mug" aan overgehouden :lol1:

 

2411302_B_tn.jpg

 

 

Trouwens, zoals jij als schreef over een stuk beton, zo zat ik te denken aan een prachtig stukje natuurschoon bij mij om de bocht. Daar dumpen al die folderbezorgers hun tassen vol met folders. Ik kan daar een oud papier cache op loslaten natuurlijk.

 

Maar ik zal daarvoor wel geen toestemming krijgen. Het is een stukje natuurgebied. Dat er inmiddels tonnen oud papier ligt zal daar wel niets toe doen :lol:

 

 

GRTZ

 

kruimeldief :rolleyes:It's better to remain silent and be thought stupid than to open your mouth and forever remove all doubt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...