zwiepjes Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 (bewerkt) Hallo ik ben bezig met een nieuwe cache, maar met een die moet worden opgelost met geduld en veel klikken. nu ben ik nieuwschierig hoe vaak je gemideld moet klikken om het coordinaat te krijgen. wie wil het even probeeren voor mij ? klik even op klikken en probeer het. Klikken groet en bedankt René (zwiepjes) 8 maart 2009 bewerkt door zwiepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoFlowers Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 Hallo Zwiepjes, Dit wordt al gebruikt bij een cache, en het werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 37x mmmm. ...gemiddeld? bij de tweede poging na 2x derde poging: 6x vierde poging: 5x vijfde poging : 2x ehhh...ik hou het voor gezien, ik denk dat ik hem nu wel door heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fiorinda Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 we hebben het even geprobeerd. Dave lukte het na ongeveer 6 keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 10 keer. Je kan het coordinaat trouwens ook heel erg makkelijk op een andere manier vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Attila de Hunt Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 22 keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2009 10 keer. Je kan het coordinaat trouwens ook heel erg makkelijk op een andere manier vinden. de broncode uitlezen? deze kan nog afgeschermt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 10 keer. Je kan het coordinaat trouwens ook heel erg makkelijk op een andere manier vinden. Zag hem ook na 0 keer klikken 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2009 10 keer. Je kan het coordinaat trouwens ook heel erg makkelijk op een andere manier vinden. Zag hem ook na 0 keer klikken broncode gecodeerd, hopen dat het nu wat moeilijker gaat. bedankt iedereen de zwiepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cache-ed Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 Ik probeer het net ook even. Moest een keer of 25 klikken. Ik kon trouwens in de broncode nog wel steeds de coordinaten vinden 10 keer. Je kan het coordinaat trouwens ook heel erg makkelijk op een andere manier vinden. Zag hem ook na 0 keer klikken broncode gecodeerd, hopen dat het nu wat moeilijker gaat. bedankt iedereen de zwiepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2009 Ik probeer het net ook even.Moest een keer of 25 klikken. Ik kon trouwens in de broncode nog wel steeds de coordinaten vinden 10 keer. Je kan het coordinaat trouwens ook heel erg makkelijk op een andere manier vinden. Zag hem ook na 0 keer klikken broncode gecodeerd, hopen dat het nu wat moeilijker gaat. bedankt iedereen de zwiepjes maar niet zo gemakelijk hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wammus Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 eventjes de broncode gedecodeerd, dus coordinaten te pakken na 0 keer klikken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2009 is er wel een manier om hem goed te coderen. word wel moielijk denk ik rene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wammus Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 is er wel een manier om hem goed te coderen.word wel moielijk denk ik Als je er een flash gevalletje van maakt wordt het al een stuk lastiger te decoderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2009 is er wel een manier om hem goed te coderen.word wel moielijk denk ik Als je er een flash gevalletje van maakt wordt het al een stuk lastiger te decoderen ben bang dat dat mij niet gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten