BigFurryMonster Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Ben op zoek naar een groen filmkokertje, in verband met een leuke verstopmethode. Zijn deze ergens verkrijgbaar? Zo nee, wat is de beste (d.w.z. goedkoop & duurzaam) manier om ze groen te maken? Een effen groene sticker zou al voldoende zijn. De groene geocaching.com sticker heeft te veel tekst, helaas. Met wat voor verf zou dit te doen zijn? Ik heb witte en zwarte filmkokertjes.
evelineroos Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Misschien eerst goed in de grondverf zetten (als dit lukt...) en dan met buitenverf? Ik heb anders nog wel een grote(rol) die groen is, sticker achterkant... Maar of dat buiten lang blijft zitten???
Lepman Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Of het überhaupt met verf gaat lukken betwijfel ik. Een filmdoosje is flexibel dus de kans dat het weer afbladdert is groot. Maar misschien zijn hier experts op het gebied van verf Anders zou je groene tape om het doosje kunnen doen?
dutchgoldwing Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 camouflage tape misschien ? of een gewone groene pvc tape plakt altijd en verkleurt niet gauw.
*BaJo* Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 rolletje groen tape kopen bij de lokale kluswinkel!
evelineroos Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Anders misschien een witte sticker en dan groen schilderen?
walking spirit Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Dit? "dat" heb ik ook bij oa De Vrijb in Roden gezien en wellicht ook iedere andere campingzaak. Was ook erg goedkoop. Dus mocht je dat exemplaar willen aanschaffen, dan kan het wellicht ook "om de hoek" in Nederland zelf.
walking spirit Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Camo tape werkt prima. Momenteel voor slechts 50 eurocentjes voor een rol bij Xen s
BigFurryMonster Geplaatst 15 februari 2009 Auteur Geplaatst 15 februari 2009 Perfect; dank voor de antwoorden! De matchbox is net de verkeerde kleur groen, maar kan zeker een nuttige aanschaf vormen voor een andere gelegenheid. En dhr. Logan van de cachebox winkel is een bekende van me. Tape it is!
Bloodwoosj Geplaatst 16 februari 2009 Geplaatst 16 februari 2009 Bloemisten gebruiken smalle groene watervaste tape voor allerlei doeleinden. Dat je die tape niet makkelijk ziet is bij een van mijn eigen caches al vaker geconstateerd. Ook is daar gebleken dat driekwart jaar in weer en wind geen afbreuk doet aan de kleefkracht van de tape. Greetz en succes met je cache, Bloodwoosj.
maca_en_niels Geplaatst 17 februari 2009 Geplaatst 17 februari 2009 ik heb een tijdje terug bij de Xenos groen camouflage ducttape gekocht.. misschien dat ze dat nog steeds verkopen?
De Oliva's Geplaatst 17 februari 2009 Geplaatst 17 februari 2009 (bewerkt) De tape die Bloodwoosj voorsteld is uitstekend. Mocht je toch willen verven dan raadt ik een spuitbusje aan en geen kwast. Blijft beter zitten en gelijkmatiger. 17 februari 2009 bewerkt door De Oliva's
walking spirit Geplaatst 17 februari 2009 Geplaatst 17 februari 2009 ik heb een tijdje terug bij de Xenos groen camouflage ducttape gekocht.. misschien dat ze dat nog steeds verkopen? Ja dus. Zie mijn antwoord een paar stappen hoger. Ligt momenteel nog steeds in de winkel (Let wel: kan per filiaal verschillen) Ik gebruik t zelf ook ( ...k moet met die laatste woorden ineens aan een tv reclame denken ) . Verwachts voor die prijs geen mega kwaliteit maar werkt op zich prima.
Team Professor X Geplaatst 17 februari 2009 Geplaatst 17 februari 2009 Verwacht voor die prijs geen mega kwaliteit maar werkt op zich prima. Het is een soort dunne metaalfolie met camoprint die wel goed plakt. Met 1 rol kan je theoretisch 110 micro beplakken ;-)
Aanbevolen berichten