Spring naar bijdragen

.com Account-details


eSeR2008

Aanbevolen berichten

Wat vind je van de nieuwe optie dat je je eigen account kunt bekijken? Ik vind het lekker overzichtelijk

 

http://www.geocaching.com/account/default.aspx

Mmmm ok, kan er mee door. Alleen staan de avatars van Friends zo ver van de persoonsbeschrijvingen af en zijn de avatar zo klein dat ik er op 1 moest clicken om te zien wat de foto voorstelde en vervolgens de link te leggen.

 

Zal uiteindelijk vanzelf wel goed komen.

 

De avatars staan ver van de persoonsbeschrijvingen af? Ze staan er bij mij bijna aan vast geplakt. FireFoxbrowser

 

Het is wel zo dat de grootste plaatje natuurlijk de GPSr is die ik in my GPS heb ingevoerd :crybaby:

Ik zit nu op mijn werk te kijken. Hier ook met FireFox, maar het is een oude versie (1.5) en onder Solaris (het is een Sun Unix-bak waar ik op werk). Ik zal thuis ook eens kijken, daar heb ik de nieuwste versie van FF.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat plaatje zie je in jouw account en waar jij kijkt is in je profiel ;) Daar staat je GPS en de optie om te wijzigen, toch?

Ik dacht dat-ie ook in het profiel kwam te staan. In het account kan ik toch alleen zelf kijken, ik zie de toegevoegde waarde niet. Nog een probleem, we gebruiken meerdere GPSrs :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vind je van de nieuwe optie dat je je eigen account kunt bekijken? Ik vind het lekker overzichtelijk

 

http://www.geocaching.com/account/default.aspx

Mmmm ok, kan er mee door. Alleen staan de avatars van Friends zo ver van de persoonsbeschrijvingen af en zijn de avatar zo klein dat ik er op 1 moest clicken om te zien wat de foto voorstelde en vervolgens de link te leggen.

 

Zal uiteindelijk vanzelf wel goed komen.

 

De avatars staan ver van de persoonsbeschrijvingen af? Ze staan er bij mij bijna aan vast geplakt. FireFoxbrowser

 

Het is wel zo dat de grootste plaatje natuurlijk de GPSr is die ik in my GPS heb ingevoerd :smilie_tux:

Ik zit nu op mijn werk te kijken. Hier ook met FireFox, maar het is een oude versie (1.5) en onder Solaris (het is een Sun Unix-bak waar ik op werk). Ik zal thuis ook eens kijken, daar heb ik de nieuwste versie van FF.

Thuis ziet het er idd goed uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu we het toch over .com hebben. Het lijkt erop dat ik niet meer op het .com forum kan inloggen. Dat is waarschijnlijk niet met de update gebeurd, maar nadat ik mijn password om gc.com heb gewijzigd. Ik heb proberen in te loggen met zowel m'n oude als m'n nieuwe wachtwoord. Beide geen resultaat. Heeft iemand nog suggesties?

Mijn probleem voorleggen op het forum van .com lukt niet omdat... Juist.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu we het toch over .com hebben. Het lijkt erop dat ik niet meer op het .com forum kan inloggen. Dat is waarschijnlijk niet met de update gebeurd, maar nadat ik mijn password om gc.com heb gewijzigd. Ik heb proberen in te loggen met zowel m'n oude als m'n nieuwe wachtwoord. Beide geen resultaat. Heeft iemand nog suggesties?

Mijn probleem voorleggen op het forum van .com lukt niet omdat... Juist.

 

Tc

 

http://www.geocaching.com/support lijkt me dan de enige juiste optie.

 

Thuis ziet het er idd goed uit.

Je moet op je werk je ook niet met geocaching bezighouden

 

Nu we het toch over .com hebben. Het lijkt erop dat ik niet meer op het .com forum kan inloggen. Dat is waarschijnlijk niet met de update gebeurd, maar nadat ik mijn password om gc.com heb gewijzigd. Ik heb proberen in te loggen met zowel m'n oude als m'n nieuwe wachtwoord. Beide geen resultaat. Heeft iemand nog suggesties?

Mijn probleem voorleggen op het forum van .com lukt niet omdat... Juist.

 

Tc

 

http://www.geocaching.com/support lijkt me dan de enige juiste optie.

Link werkt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer langggggggggggggggggggggggzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag op de gc.com site

Dat kan, ze zijn nog niet helemaal klaar met de updates, tenminste, dat heb ik begrepen. En zij doen dat midden in de nacht als "de mensen" behoren te slapen. Ze vergeten dat we in Europa 9 uur verder zijn en er dan juist wel last van hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moet het niet gekker worden. Hmmm, ik heb een paar van mijn berichten gemerged. Ik ben bang dat er een van jou is tussen geslopen.

 

Werkt het linkje niet? Dat is de support van gc.com dus zou moeten werken. Maar goed, ik doe ook een eeuwigheid om een cachepagina voor me te krijgen. Later maar weer eens proberen, want de supportafdeling van gc.com is niet verdwenen :smilie_tux:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...