Spring naar bijdragen

.com Account-details


eSeR2008

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

als leidend voorwerp dan ook maar even meekleppen..

 

mensen met een _ hebben er zelf niet al teveel last van: d.w.z. de /my pagina doet het gewoon keurig..

Ik zie dus zelf wel wat ik gevonden heb.

 

(Zou ook niet gekker moeten worden :-) )

Maar ga nu eens via jullie pagina naar jullie cache toe? Dan gaat het nl. vaud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou..... het is in ieder geval geen bug maar wel degelijk de opzet. Misschien als er een lading mensen over klagen dat het teruggedraaid wordt? Ik meende dat er nog meer beperkingen zit in de nicknames.

De opzet? Waarom dan? Weet jij dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou..... het is in ieder geval geen bug maar wel degelijk de opzet. Misschien als er een lading mensen over klagen dat het teruggedraaid wordt? Ik meende dat er nog meer beperkingen zit in de nicknames.

De opzet? Waarom dan? Weet jij dat?

 

Ze laten de letter K ook vallen. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou..... het is in ieder geval geen bug maar wel degelijk de opzet. Misschien als er een lading mensen over klagen dat het teruggedraaid wordt? Ik meende dat er nog meer beperkingen zit in de nicknames.
Ik kan me voorstellen dat je voor nieuwe accounts beperkingen insteld, maar dat je alle bestaande accounts gewoon laat werken. Of die mensen een alternatief biedt Als in vantevoren melden en een andere nick laten kiezen. Niet de mensen er zelf achter laten komen dat het "stuk" is.

 

Komt niet echt professioneel/servicegericht over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ga nu eens via jullie pagina naar jullie cache toe? Dan gaat het nl. vaud.

 

Via mijn profile pagina lukt het idd niet, maar via de My Account pagina en dan op Geocaches (mine) lukt het wel..

 

Ze zitten gewoon te prutsen daar..

misschien moeten we ons vakantie plan toch even bijstellen en het ze persoonlijk vertellen van de zomer :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gc.com kennende wordt er wel weer het een en ander teruggedraaid.

 

Opzet? Ik heb er een weekje terug bericht gehad over alle geplande wijzigingen en daar stond ook het een en ander bij over de nicknames.

 

Wat vind je van de nieuwe optie dat je je eigen account kunt bekijken? Ik vind het lekker overzichtelijk

 

http://www.geocaching.com/account/default.aspx

 

Een voordeel is nu ook dat je je IDnummer gelijk kunt zien en dat niet hoeft uit te vogelen uit de PQ's

 

Nou..... het is in ieder geval geen bug maar wel degelijk de opzet. Misschien als er een lading mensen over klagen dat het teruggedraaid wordt? Ik meende dat er nog meer beperkingen zit in de nicknames.

De opzet? Waarom dan? Weet jij dat?

 

Tja, waarom? Waarom gaat men wijzigingen aanbrengen? Ik weet het niet. Vinden ze leuk. Er zijn volgens mij wel een kleine 100 wijzigingen aangebracht. Kleine bugs eruit gehaald enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gc.com kennende wordt er wel weer het een en ander teruggedraaid.

 

Opzet? Ik heb er een weekje terug bericht gehad over alle geplande wijzigingen en daar stond ook het een en ander bij over de nicknames.

 

Wat vind je van de nieuwe optie dat je je eigen account kunt bekijken? Ik vind het lekker overzichtelijk

 

http://www.geocaching.com/account/default.aspx

 

Overzichtelijk is het ook, misschien ook een verbetering.

Laten we hopen dat ze niet teveel dingen met de nicknames uithalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vind je van de nieuwe optie dat je je eigen account kunt bekijken? Ik vind het lekker overzichtelijk

 

http://www.geocaching.com/account/default.aspx

Mmmm ok, kan er mee door. Alleen staan de avatars van Friends zo ver van de persoonsbeschrijvingen af en zijn de avatar zo klein dat ik er op 1 moest clicken om te zien wat de foto voorstelde en vervolgens de link te leggen.

 

Zal uiteindelijk vanzelf wel goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vind je van de nieuwe optie dat je je eigen account kunt bekijken? Ik vind het lekker overzichtelijk

 

http://www.geocaching.com/account/default.aspx

Mmmm ok, kan er mee door. Alleen staan de avatars van Friends zo ver van de persoonsbeschrijvingen af en zijn de avatar zo klein dat ik er op 1 moest clicken om te zien wat de foto voorstelde en vervolgens de link te leggen.

 

Zal uiteindelijk vanzelf wel goed komen.

 

De avatars staan ver van de persoonsbeschrijvingen af? Ze staan er bij mij bijna aan vast geplakt. FireFoxbrowser

 

Het is wel zo dat de grootste plaatje natuurlijk de GPSr is die ik in my GPS heb ingevoerd :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opzet? Ik heb er een weekje terug bericht gehad over alle geplande wijzigingen en daar stond ook het een en ander bij over de nicknames.
In de release notes was ik inderdaad verwijzingen tegengekomen naar wat wijzigingen met betrekking tot accounts, maar die hadden te maken met spaties aan het begin/eind van een nickname en niet met underscores. Vandaar dat ik ook verbaasd was dat het niet meer werkte (en volgens mij een bug is)

 

 

Wat vind je van de nieuwe optie dat je je eigen account kunt bekijken? Ik vind het lekker overzichtelijk

 

http://www.geocaching.com/account/default.aspx

Dat is inderdaad een flinke verbetering. Overzichtelijker, id direct zichtbaar, ...

 

De update op de site heeft dus niet alleen slechte dingen opgeleverd, maar ook wel wat goede. Zo is de nieuwe logischere sorteervolgorde van je founds op de "My" page ook een stuk logischer. Kleine, maar zeer welkome wijziging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...