Goedweerloper Geplaatst 8 februari 2009 Geplaatst 8 februari 2009 Om de een of andere vage reden is de cache Week 30 opeens "subscriber only" geworden. En omdat ik dat sinds een paar dagen (even) niet meer ben, kan ik dit niet aanpassen. Het vinkje is voor mij onzichtbaar geworden. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Behalve wachten totdat ze mijn zojuist aangevraagde paypal account gaat werken... dat duurt nog een aantal dagen, iets met test betalingen om de bankrekening er aan te koppelen of zo.
Goedweerloper Geplaatst 8 februari 2009 Auteur Geplaatst 8 februari 2009 Mailtje naar de reviewer? Oke, ik weet niet of dat sneller werkt dan dat mijn paypal account actief wordt, maar ik heb het geprobeerd.
Geopatra Geplaatst 8 februari 2009 Geplaatst 8 februari 2009 Mailtje naar de reviewer? Oke, ik weet niet of dat sneller werkt dan dat mijn paypal account actief wordt, maar ik heb het geprobeerd. Ik denk dat Paypal sneller zal zijn ! Geopatra.
Kruimeldief Geplaatst 9 februari 2009 Geplaatst 9 februari 2009 (bewerkt) Om de een of andere vage reden is de cache Week 30 opeens "subscriber only" geworden. En omdat ik dat sinds een paar dagen (even) niet meer ben, kan ik dit niet aanpassen. Het vinkje is voor mij onzichtbaar geworden. Je moet het zelf gedaan hebben. Onlangs de cachepagina edited en het vakje aangevinkt? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand van ons dat maar zo zou doen Mailtje naar de reviewer? Oke, ik weet niet of dat sneller werkt dan dat mijn paypal account actief wordt, maar ik heb het geprobeerd. Ik heb geen mail van je ontvangen. Niet naar revieweradres, niet naar .nl adres, niet naar privéadres. Graag GCnummer, dan kan ik het zo uitvinken voor je. Ik denk dat Paypal sneller zal zijn ! Jaja P, kweet het, ben al bezig. ---------------------------------- UPDATE: Goed, heb deze topic nog eens goed na gelezen en dan is het niet zo moeilijk om bewuste cache erbij te halen. Zoeken op Goedweeerloper zijn hidden caches, dan week 30 zoeken en dan is er een cache zichtbaar met het premiummemberonly icoontje. Probleem opgelost. Check if you only want Premium and Charter Members to view this cache. is nu dus uitgevinkt. Vreemd is het wel. Je moet toch als niet premiummember dat nog steeds aan of uit kunnen vinken via "Edit Listing"? Ik kan dat niet voor je controleren omdat ik nooit zonder een charter- of een premiummember account heb gezeten. Goed, probleem dus opgelost en nu verder met Peter.... 9 februari 2009 bewerkt door Kruimeldief Update toegevoegd. Het probleem is opgelost. Bewuste Geocache is nu weer voor iedereen zichtbaar
de vlinders Geplaatst 9 februari 2009 Geplaatst 9 februari 2009 Check if you only want Premium and Charter Members to view this cache. is nu dus uitgevinkt. Vreemd is het wel. Je moet toch als niet premiummember dat nog steeds aan of uit kunnen vinken via "Edit Listing"? Ik kan dat niet voor je controleren omdat ik nooit zonder een charter- of een premiummember account heb gezeten. Ik ben nog steeds geen primiummember. (te druk gehad om dit te regelen staat op mijn " dingen nog doen " lijstje. Ik zie de bewuste regel niet als ik een van mijn caches wil editten. Kan er dus geen vinkje bij aan of uit zetten.
Kruimeldief Geplaatst 9 februari 2009 Geplaatst 9 februari 2009 Ha, ok, bedankt voor het even uitzoeken en het melden Dan hebben we er dus een probleem bij. End at is, wie heeft het nu gedaan? Of GWL moet het zelf gedaan hebben toen hij nog premiummember was. Niemand van ons, ook niet in de US, zal maar zo caches van iemand gaan openen en editen en er een premiummemberonly van maken. Maar huh, bedankt
Goedweerloper Geplaatst 9 februari 2009 Auteur Geplaatst 9 februari 2009 Zo, dat was even snel opgelost. Nu blijft alleen het probleem dat een mailtje naar Kruimeldief via geocaching.com naar het in het profiel genoemde adres kruimeldief(apenstaartje)geocachingadmin(punt)com blijkbaar niet aankomt. Goed om te weten in de toekomst, ik weet dat een ooit via gewone mail verstuurd mailtje wel was aangekomen dus dat zal ik dan voortaan maar doen. En omdat het nu in orde is en er in de reviewer note iets staat wat helaas niet werkt (vinkje is namelijk onzichtbaar, ook al ben ik de owner) ga ik van de cache pagina mijn note en de reviewer note verwijderen. Mag wel he? De vraag blijft natuurlijk ook hoe dit kan. Natuurlijk hebben "jullie" als reviewers hier niet aan gezeten, ik zelf dan misschien per ongeluk? Of toch een bug van geocaching.com want waarom gaat de cache nu toevallig op members only. Heeft die in ieder geval niet lang op gestaan, anders had ik wel eerder dan gisteren een mailtje hierover gehad. Maar goed, probleem opgelost dus van mij mag het draadje dicht (maar niet op onzichtbaar aub).
GoudHaartje Geplaatst 9 februari 2009 Geplaatst 9 februari 2009 Zijn er meer mensen waarvan mailtjes niet bij kruimeldief aankomen op zijn admin adres ? Of is dit eenmalig gebeurd bij Goedweerloper ? Ik heb zaterdag een mailtje gestuurd en nog niets vernomen. Of ben ik nu te ongeduldig ? groetjes wendy
Kruimeldief Geplaatst 9 februari 2009 Geplaatst 9 februari 2009 Nou, als het een bug is dan zouden we er meer van hebben moeten horen. Voor zover ik het weet ben je de eerste en dus de enige Wel een hele eer trouwens. Je mag gerust mijn emailadres voluit schrijven hoor. Het gebeurt wel eens een keer vaker dat email gestuurd aan mijn emailadres via geocachingadmin niet aankomt of veel later aan komt. Zo nu en dan wijzig ik mijn adres weer in een gmailadres, maar als ik dan via gmail een mailtje stuur als reviewer, krijg ik ook weer de opmerking dat men zich niet door een copycat laat beetnemen. Mijn revieweradres is dus kruimeldief@geocachingadmin.com en niet kruimeldief@geocaching.com en ook niet kruimeldief@groundspeak.com Die laatste twee bestaan dus echt niet, die zijn niet voor armoezaaiers als ik. @Team Casteleintjes: Tja, wat moet ik zeggen? Nee, het gebeurt niet alleen Goedweerloper, maar.... die schijnt me toch echt pas gisteren gemaild te hebben... Ik mag toch wel een delay van 1 dag hebben? Als de verzenddatum ook nog eens op een zondag is? Gisteren ben ik de hele dag weg geweest en heb met een zooi malloten ergens in Utrech ondergedoken gezeten. En zaterdag een mailtje gestuurd en nog niets vernomen? Laat ik het zo zeggen, gisteren had ik nog 150 ongelezen emailtjes in de melder staan. Vandaag niet gereviewed, zo goed als de hele dag email beantwoord en ik zit nu op 147 ongelezen mail. Dus, ff wachten. Als er nood is dan graag hard en dan ook echt heel hard gillen.
GoudHaartje Geplaatst 9 februari 2009 Geplaatst 9 februari 2009 @Team Casteleintjes: Tja, wat moet ik zeggen? Nee, het gebeurt niet alleen Goedweerloper, maar.... die schijnt me toch echt pas gisteren gemaild te hebben... Ik mag toch wel een delay van 1 dag hebben? Als de verzenddatum ook nog eens op een zondag is? Gisteren ben ik de hele dag weg geweest en heb met een zooi malloten ergens in Utrech ondergedoken gezeten. En zaterdag een mailtje gestuurd en nog niets vernomen? Laat ik het zo zeggen, gisteren had ik nog 150 ongelezen emailtjes in de melder staan. Vandaag niet gereviewed, zo goed als de hele dag email beantwoord en ik zit nu op 147 ongelezen mail. Dus, ff wachten. Als er nood is dan graag hard en dan ook echt heel hard gillen. Excuses, ik was in de veronderstelling dat ik zaterdag gemailt had. Dan mag je het voorgaande als niet verzonden beschouwen. Ik ga proberen, rustig af te wachten. Ik kan me voorstellen dat je zo nu en dan wel eens knettergek wordt van al die mailtjes. groetjes wendy
Kruimeldief Geplaatst 9 februari 2009 Geplaatst 9 februari 2009 (bewerkt) Het kan best zijn dat je zaterdag gemaild hebt, alleen ik heb het nog niet gezien. Nee, je hebt me gisteren gemaild. Ik zie het net: aan: kruimeldief@geocachingadmin.com datum: 8 februari 2009 12:08 Goed, antwoord hoef ik niet meer te sturen nu. Het antwoord is: Het is goed. Wie het gedaan heeft weet ik niet maar wat je graag wilt, is dus al gebeurd. Ik heb dus niets hoeven te doen. GCnummer staat al in de electronische agenda met alle toeters en bellen en de cache komt dus op afgesproken datum online. Kee? Nog meer vragen? Kidding, we kapen Goedweerloper zijn topic op deze manier. Volgens mij zijn we nu allemaal rond. GWL tevreden Peter tevreden Wendy tevreden 9 februari 2009 bewerkt door Kruimeldief Antwoord een beetje netter gemaakt :)
Goedweerloper Geplaatst 11 februari 2009 Auteur Geplaatst 11 februari 2009 Ik heb nog 1 laatste verzoekje, nu alles opgelost en voorbij is. Mag de reviewer note op de cache pagina (GC1EDKG) op onzichtbaar of verwijderd? Blijkbaar kan ik dat zelf niet doen (die melding krijg ik van geocaching.com).
Kruimeldief Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 Ik zal hem weghalen. Volgens mij had ik hem niet gelocked voor het posten. Update: Logje is verwijderd. Stond dus toch wel gelocked. (Automatisme) Nu helemaal tevreden? Trouwens, onzichtbaar of verwijderen van logjes is een en dezelfde. Geen enkel logje kan verwijderd worden, ze worden alleen voor eigenaar en derden op onzichtbaar gezet en blijven voor gc.com medewerkers zichtbaar.
Aanbevolen berichten