Spring naar bijdragen

Pocket Query My Finds Arriveert Niet Op De Email


Team WECA

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik de button van de MyFinds Pocket Query aangeklikt en volgens de informatie op de Querie pagina is de PQ aangemaakt op 2/1/2009 om iets van 8uur AM. Ik heb dat ongeveer uitgevoerd om 6 uur onze tijd of zo.

 

Maar tot nu 21:00u, heb ik de zipfile niet op de email mogen ontvangen....

 

Ik gebruik GMAIL, maar ook in die spam folder is niets binnengekomen van gc.com Normaal blijft daarvan niets in de spamfolder hangen en komt ie netjes binnen na enkele minuten.

Hebben meer mensen hier last van? Misschien drukte op de site van gc.com, of heeft hun mail-verzend-server het druk? lange wachtrij PQ's...

 

groet

WECA jr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

vreemd, van de notificaties van dit forum, krijg ik ineens 3 berichten binnen binnen 1 ophaalbeurt, van alle reacties van hierboven.

 

Denk toch dat misschien GMail een probleem heeft??? alhoewel dat ook onwaarschijnlijk is: ik heb een ander adres bij gmail en daar heb ik geen problemen voor prive email..

 

dus toch maar gc.com de "schuld" geven..

 

groetjes

WECA jr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vreemd, van de notificaties van dit forum, krijg ik ineens 3 berichten binnen binnen 1 ophaalbeurt, van alle reacties van hierboven.

 

Denk toch dat misschien GMail een probleem heeft??? alhoewel dat ook onwaarschijnlijk is: ik heb een ander adres bij gmail en daar heb ik geen problemen voor prive email..

 

dus toch maar gc.com de "schuld" geven..

 

groetjes

WECA jr

 

Op dit moment maar even wel ja. Beetje moeilijk te controleren wanneer GC. com in iedergeval een storing heeft. Als "zij" weer werken en jij hebt nog een probleem, tja dan........ kan je er natuurlijk hier op terugkomen wie je dan de schuld wil geven. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draadje kan dicht, heel vroeg vanmorgen is de PQ binnengekomen op de e-mail.

 

Vandaag overdag ook weer enkele notifications als normaal binnengekregen per email.

 

GC.com lijkt weer zijn zaakjes op orde te hebben.

 

Case closed

 

WECA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Vandaag heb ik de button van de MyFinds Pocket Query aangeklikt en volgens de informatie op de Querie pagina is de PQ aangemaakt op 2/1/2009 om iets van 8uur AM. Ik heb dat ongeveer uitgevoerd om 6 uur onze tijd of zo.

 

Maar tot nu 21:00u, heb ik de zipfile niet op de email mogen ontvangen....

 

Ik gebruik GMAIL, maar ook in die spam folder is niets binnengekomen van gc.com Normaal blijft daarvan niets in de spamfolder hangen en komt ie netjes binnen na enkele minuten.

Hebben meer mensen hier last van? Misschien drukte op de site van gc.com, of heeft hun mail-verzend-server het druk? lange wachtrij PQ's...

 

groet

WECA jr

 

Hallo,

ik heb al enige weken last van hetzelfde probleem

Als ik de Pocket Queri MyFinds run ( 1xweek), zie ik aan de info dat deze is verstuurd, maar ariveert niet in mijn email box.

In het verleden heeft het wel gewerkt.

Ik ben dus ook op zoek naar een oplossing,

mvg,

Korverr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...